Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yhteydenotto poikaystävään yli 20 vuoden takaa

Vierailija
25.07.2018 |

Ottaisitko yhteyttä/miltä sinusta tuntuisi jos exä ottaisi sinuun yhteyttä yli 20 vuoden jälkeen?

Mies on elämäni rakkaus, nyt se on käynyt ilmi, olimme todella onnellisia. Hän on sairaalloisen ujo, enkä haluaisi aiheuttaa hänelle kiusallista enkä tuskallista tilannetta. Voi olla että hän kantaa minulle jotain kaunaa koska erosimme riidassa ja haukuin hänet selkärangattomaksi nahjukseksi.

En yhtään tiedä onko hän varattu tai mitään muutakaan hänen nykyisestä elämästään. Minua on jäänyt vaivaamaan, olisiko minun kuitenkin pitänyt pitää häneen yhteyttä ja tukea häntä silloin hänen vaikeassa elämänvaiheessaan. Olinko keskenkasvuinen kun loukkaannuin ja haukuin hänet ja läksin ovet paukkuen.

Ihan hullua että vieläkin kaipaan ja rakastan häntä.

Neuvokaa minua, viisaat siskot ja ehkä täällä joku velikin joskus on.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos otat yhteyttä niin aloita neutraalilla viestillä.

Jos hänellä on parisuhde, niin ei tule mustasukkaisuutta tai muuta draamaa hänelle.

Jos saat vastauksen niin siitä voit päätellä miten hän viestiisi suhtautui.

Jos jatkatte viestittelyä niin sitten vasta myöhemmin kerrot tunteikkaampia asioita.

Mutta jos hän pitää viestit kovin asiallisena ja lyhyinä, niin tuskin enää on suuria tunteita.

Sairaaloisen ujo ei enää ole välttämättä koska aikaa jo kulunut noinkin paljon.

Vierailija
22/24 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä ihmettelen miksi entisten kumppanien kanssa tapaaminen tarkoittaa jonkinlaista suhteen lämmittelyä. Minusta kaikki vanhat heilat ovat yhtälailla tuttaviani, kuin muutkin kaverini. Aivan hyvin voidaan tavatessa vaihtaa kuulumisia, muistella menneitä ja nauraa päälle, jos aihetta on. Sen jälkeen taas moikataan ja matka jatkuu.

Miten tämäkin on joillekin niin vaikea asia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle soitti narsistiexä yli 7 vuoden tauon jälkeen, vain ilmoittaakseen että tietää missä asun ja että voi heti tulla käymään. No onneksi minä olin muuttunut sen verran etten päästänyt sitä sikaa elämääni enää mutta vuosien jälkeinen yhteydenotto, ahdistavaa vallankäyttöä, turhaakin turhempaa. Jäi sellainen epämääräinen uhan tuntu.

Vierailija
24/24 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehenä ihmettelen miksi entisten kumppanien kanssa tapaaminen tarkoittaa jonkinlaista suhteen lämmittelyä. Minusta kaikki vanhat heilat ovat yhtälailla tuttaviani, kuin muutkin kaverini. Aivan hyvin voidaan tavatessa vaihtaa kuulumisia, muistella menneitä ja nauraa päälle, jos aihetta on. Sen jälkeen taas moikataan ja matka jatkuu.

Miten tämäkin on joillekin niin vaikea asia.

Siksi jos onkin vielä tunteita jäljellä tai ei olisi halunnutkaan erota alun perin. Suhteet ei aina pääty yksimieliseen päätökseen. Saattaa sullekin käydä joskus niin että joku kiinnostuu uudestaan. Jopa sinä itse.