Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten olette saaneet seuraajia instaan?

Vierailija
25.07.2018 |

Mulla vain satakunta seuraajaa, miten te joilla monia satoja/tuhansia oikeen saatte seuraajia?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heruta

Vierailija
2/8 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi niitä seuraajia pitäisi olla? Mitä ihmettä saat siitä että jotkut tuntemattomat tykkäilevät kuvistasi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi niitä seuraajia pitäisi olla? Mitä ihmettä saat siitä että jotkut tuntemattomat tykkäilevät kuvistasi?

Kyllä siitä jotain tyydytystä vaan saa. Onhan se nyt kiva että kuvasta tykkää useampi kuin että saa aina samoilta kahdelta kaverilta tykkäyksen.

Vierailija
4/8 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesti kiertävät kommentoimassa/seuraamassa massana kaikkia vähänkään oman Instan teemaan liittyviä tilejä ja pommittavat häsillä kaikki kuvansa.

Miksi haluat seuraajia noin paljon? Itseäni ahdistaisi julkinen Instagram-tili, jota kuka vain pääsee pällistelemään.

Vierailija
5/8 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole instassa - mutta useat tagit ja suositut kuvatyypit?

Vierailija
6/8 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laitan aina suht monta tägiä kuvilleni. Millaiset kuvat ovat suosittuja? Itse saan eniten tykkäyksiä selfieilleni mutten haluaisi että koko tili on täynnä omakuviani.

Vierailija
7/8 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laitan aina suht monta tägiä kuvilleni. Millaiset kuvat ovat suosittuja? Itse saan eniten tykkäyksiä selfieilleni mutten haluaisi että koko tili on täynnä omakuviani.

Lähde maailma ympärys matkalle ota huikeita lomakuvia mahdollisimman vähissä vaatteissa. Kiipeile mahdollisimman vaarallisiin paikkoihin ottamaan selfieitä. Aloita joku äärimmäisen suosittu urheilulaji pärjää siinä. Hommaa itsesi seiskan kanteen jne...

Luulis että joku toimii😉

Vierailija
8/8 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on instassa 60 kpl naamakuvia ja seuraajia 420.  Haluaisin lisää

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yksi