Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tämä on ehkä ihanin kesä koko 50-vuotisen elämäni aikana

Vierailija
24.07.2018 |

Ihana lempeä ilma, todellinen intiaanikesä. Toivon että jatkuu tällaisena syyskuun loppuun.

Ja tr jotka valitatte: kestäkää. Elämä on valintoja ja elämä on tätä:))))))

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet 50 etkä tiedä mitä intiaanikesä tarkoittaa?

Täytyy sanoa etten minäkään tiennyt ennen kuin googlasin. Olen luullut että se tarkoittaa todella kuumaa kesää. Olenkohan kovin väärässä jos väitän että kukaan kommentoijista ei sitä tiennyt, ennen kuin ovat/olivat googlettaneet sen.

Jännä lisäksi, miksi se vastaus pitää aina antaa ivalliseen sävyyn jos joku on jossain asiassa väärässä. Tämänkin olisi voinut kertoa asiallisesti: Intiaanikesä tarkoittaa syyskylmien jälkeen...

Vierailija
42/47 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jutussa oli lupaava otsikko, ajattelin että kerrankin saisi lukea jotain positiivista ja ehdin oikein ilahtua. Mutta ei, ap olikin avannut ketjun vain ilkeilläkseen helteistä kärsiville. Niin tympeää, mutta olisi pitänyt arvata kun AV:lla ollaan. Ihan oma syy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täytyy sanoa etten minäkään tiennyt ennen kuin googlasin. Olen luullut että se tarkoittaa todella kuumaa kesää. Olenkohan kovin väärässä jos väitän että kukaan kommentoijista ei sitä tiennyt, ennen kuin ovat/olivat googlettaneet sen.

Jännä lisäksi, miksi se vastaus pitää aina antaa ivalliseen sävyyn jos joku on jossain asiassa väärässä. Tämänkin olisi voinut kertoa asiallisesti: Intiaanikesä tarkoittaa syyskylmien jälkeen...

Minä olen yksi ketjuun kommentoinut, ja todellakin tiesin tuon. Luulin myös, että se olisi ihan yleistietoa. Mutta nykyään ei taida mikään enää olla yleistietoa.

Vierailija
44/47 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen yksi ketjuun kommentoinut, ja todellakin tiesin tuon. Luulin myös, että se olisi ihan yleistietoa. Mutta nykyään ei taida mikään enää olla yleistietoa.

Minäkin tiesin, mutta mielestäni ei ole mikään yleistiedon piiriin kuuluva asia. Ihan turhaa nippelitietoa jolla ei mitään virkaa.

Vierailija
45/47 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jutussa oli lupaava otsikko, ajattelin että kerrankin saisi lukea jotain positiivista ja ehdin oikein ilahtua. Mutta ei, ap olikin avannut ketjun vain ilkeilläkseen helteistä kärsiville. Niin tympeää, mutta olisi pitänyt arvata kun AV:lla ollaan. Ihan oma syy.

No mutta onneksi sai asiallisia vastauksia, kuten huorittelua...

Vierailija
46/47 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin tiesin, mutta mielestäni ei ole mikään yleistiedon piiriin kuuluva asia. Ihan turhaa nippelitietoa jolla ei mitään virkaa.

Nippelitietoa tai ei, niin aina jaksaa ihmetyttää, miksi ihmiset käyttävät sanoja, joiden merkitystä eivät tiedä?

Vierailija
47/47 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli muuten ihan stnan hikistä rakastella tänään toyboyn kanssa luonnon helmassa! jäi yhteen kierrokseen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kaksi