Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tämä on ehkä ihanin kesä koko 50-vuotisen elämäni aikana

Vierailija
24.07.2018 |

Ihana lempeä ilma, todellinen intiaanikesä. Toivon että jatkuu tällaisena syyskuun loppuun.

Ja tr jotka valitatte: kestäkää. Elämä on valintoja ja elämä on tätä:))))))

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet 50 etkä tiedä mitä intiaanikesä tarkoittaa?

Arvaa kaksi kertaa laitoinko sen siihen ihan teitä valittajia ärsyttääkseni :))

Ap

no et, nyt vaan yrität peittää tyhmyytesi.

Vierailija
22/47 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras kesä koskaan oli 1986. Yöllä satoi ja päivällä paistoi, mutta joka yö ei satanut. Lämpötila oli sellainen, että kesävaatteissa pärjäsi, mutta ei hiostanut. Sen parempaa kesää en muista. Kuivuus ei ole hyväksi luonnolle ja pitemmän päälle siitä kärsii myös ihmiset, nekin, jotka pitävät helteistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä EI ole paahtava helle. Palaa asiaan kun mittarissa on 40.

Vierailija
24/47 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä sää on IHANA.

Vierailija
25/47 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan että te valittajat olette vaan niitä jotka ette osaa käyttäytyä lämpimällä. Olette niitä jotka eivät "siedä vetoa". Sitä on nyt vaan siedettävä! Tai muuten suu tukkoon.

Vierailija
26/47 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi perk*le, mä jo luulin että oot tavannut jonkun ihanan kumppanin ja saanut sen kellistettyä jossain luonnon helmassa :)

Vierailija
27/47 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi nämä helteet kuitenkin häviävät, kun syksy tulee ja saamme taas raikasta ilmaa ensi kevääseen saakka. Saattaa olla, että ensi vuonna kesä on erilainen kuin nyt. Olihan vuonna 2010 ennätyshelteet myös, mutta sitä seuranneet kesät eivät olleet niin kuumia vaan piti odotaa kahdeksan vuotta, jotta tulee uusi kuuma kesä. 

Toivotaan että menee jatkossakin noissa sykleissä. Ja minä en ole niitä, joka valitaa kylmyyttä ja viileää. En matkusta talvella Thaimaahan tai Floridaan vaan silloin  nautiskelen ihan aidosta Pohjolan säästä. 

Kaikki kuuman ystävät voisivat muutta eteläisiin maihin, jos mielestänne kuuma tekee elämästä elämisen arvoisen. Onhan lehdissä juttuja pettereistä, jotka paiskivat keväään ja kesän töitä niska limassa, jotta pystyvät rahoittamaan kylmien kuukausien asumisensa jossakin kuumassa maassa. En kaipaa huvilaa Espanjaa, Floridaan tai Turkkiin, olen onnellinen tällä ilmastovyöhykkeellä.

Vierailija
28/47 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Arvaan että et. Laitoit sen siihen tietämättömyyttäsi.

Vierailija
29/47 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuoden 2015 loppukesä ja syksy olivat ihanaa aikaa kun saatiin bussilasteittain koneinssejä suomeen👍👍👍👍👍ahkeria sotasankareita👍👍👍🏿👍🏿👍🏿👍🏿👍🏿👍🏿👍🏿👍🏿👍🏿👍🏿👍🏿👍🏿👍🏿👍🏿🥁

Vierailija
30/47 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Halusit siis provosoida.

Aika huono

Totta_helvetissä halusin provosoida teitä näin ihanasta asiasta valittavia.

Miksi haluat provosoida

Älä sano teitä. Minä en vlita tästä enkä provosoidu mistään näin huonosta

Vierailija
31/47 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helle pehmentänyt vanhanhuoran pään näemmä lopullisesti :)

Vierailija
32/47 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en tykkää hellestä. Ja ei, en ole "satakilonen norsu", kun joku sen kuitenkin tulee ja heittää kehiin. Olen normaalipainoinen, ennemmin jopa hoikka (164cm, 53kg), mutta koko ajan on kauhee HIKI. Vaatteet ei näytä hyvältä päällä, hiukset rasvottuu, naama kiiltää, hengästyttää... autoon jos meet, niin se on kuin sauna! (Autoa on välillä pakko käyttää, mm. työmatkoihin.) Koira läähättää, lapsien kanssa yritän ehtiä rannalle, ruoka ei maistu, öisin ei saa nukuttua (ja erityisesti lapset tästä oireilee päivisin ---> väsykiukkua).

Eli ei, en tykkää hellestä. En ainakaan, jos sitä jatkuu koko kesän.

Vierailija
33/47 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan että te valittajat olette vaan niitä jotka ette osaa käyttäytyä lämpimällä. Olette niitä jotka eivät "siedä vetoa". Sitä on nyt vaan siedettävä! Tai muuten suu tukkoon.

Mitkä valittajat?

Ketjun aihehan on että 50v on ihanin kesä koko elämässään.

Sinänsä erikoista. Olen itse saman ikäinen ja minulla on ollut ihania kesiä monia

Vierailija
34/47 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonto tarvitsee sateita. Miten tämä on joillekin niin äärimmäisen vaikea ymmärtää? Luonnonvarojen tuhlaus (=ihmisten turha tuhlaus) ja helteet + niiden aiheuttamat metsäpalot tuhoavat maapallon pajon nopeammin kuin aiemmin on laskettu.

Vierailija
35/47 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säiden puolesta aivan mahtava kesä. Me like.

Vierailija
36/47 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en tykkää hellestä. Ja ei, en ole "satakilonen norsu", kun joku sen kuitenkin tulee ja heittää kehiin. Olen normaalipainoinen, ennemmin jopa hoikka (164cm, 53kg), mutta koko ajan on kauhee HIKI. Vaatteet ei näytä hyvältä päällä, hiukset rasvottuu, naama kiiltää, hengästyttää... autoon jos meet, niin se on kuin sauna! (Autoa on välillä pakko käyttää, mm. työmatkoihin.) Koira läähättää, lapsien kanssa yritän ehtiä rannalle, ruoka ei maistu, öisin ei saa nukuttua (ja erityisesti lapset tästä oireilee päivisin ---> väsykiukkua).

Eli ei, en tykkää hellestä. En ainakaan, jos sitä jatkuu koko kesän.

Miksi näin huonon kirjoitit näin huonoon provoon.

Vierailija
37/47 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi perk*le, mä jo luulin että oot tavannut jonkun ihanan kumppanin ja saanut sen kellistettyä jossain luonnon helmassa :)

Tuon kantturan vagina on kuivempi kuin auringon paahtama nurtsi; kuka sitä nyt panisi.

Vierailija
38/47 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruttuiset vanhan nahkalaukun näköiset akat on kyllä karmeaa katseltavaa, vielä grillaavat parkkiintunutta nahkaansa.

Vierailija
39/47 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Eka arvaus: et. Toka arvaus: et.

Vierailija
40/47 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ruttuiset vanhan nahkalaukun näköiset akat on kyllä karmeaa katseltavaa, vielä grillaavat parkkiintunutta nahkaansa.

Miten te ihmiset pystytte olemaan niin ilkeitä toisille? Jotenkin niin ikävää. Voitaisiinko kunnioittaa kaikki toisiamme kun kirjoitamme näitä kommentteja?

Ei ap!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yhdeksän