Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka paljon sinulla on kavereita/ystäviä?

Vierailija
24.07.2018 |

Otsikossa kysymys.

Itse juuri menetin ainoan kaveriporukkani sen hajotessa. Nyt herään siihen, että minulla on vain 2 kaveria, joiden kanssa viestitellään noin 2x viikko, ja nähdään kerran 2-3kk aikana. Aiempaa kaveriporukkaa näin kerran viikossa ja viestiteltiin päivittäin. Nyt olo on ontto, masentunut ja yksinäinen. Muita?

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

0 ystävää, 2 kaveria. Toinen asuu toisella puolella suomea ja nähdään noin pari kertaa vuodessa. Toista näen kerran viikossa ja kyllä, olen masentunut.

Vierailija
2/30 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäviä ehkä 2. Kavereita enemmän, kuitenkin harvoin nähdään mutta kaveri/tuttavapiiriä periaatteessa silti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari omaa ystävää, joiden kanssa tekemisissä noin kerran vuodessa. Lasten takia ylläpidettäviä tuttavuussuhteita kymmeniä. Näitten kanssa tekemisissä ainoastaan koulun ja harrastusten yhteydessä. Minulle riittää mies , lapset ja omat sisaret paremmin kuin hyvin.

Vierailija
4/30 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mulla. Lisäksi sukukin on läheinen.

Lapseni joskus nauraakin, että ollaan kuin Serranon perhe.

Vierailija
5/30 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka monta? Eipä se määrä taida merkata. Itse tarvitsen aina yhden läheisen. 

Vierailija
6/30 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi ystävä, jonka kanssa olemme kasvamassa erillemme, ja yksi kaveri.

Vierailija
7/30 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi  ystävä, pari kaveria.

Vierailija
8/30 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ystäviä ehkä 2. Kavereita enemmän, kuitenkin harvoin nähdään mutta kaveri/tuttavapiiriä periaatteessa silti.

Lisään vielä että pohdin joskus kuinka ihmiset voivat arvioida osansa toisen elämässä eri tavalla kuin toinen kokeekaan.

Vierailija
9/30 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyy pari hännystelijää ja yksi raitistunut ryyppykaveri, joka pari kertaa vuodessa yrittää käännyttää Jeesukseen.

M 42

Vierailija
10/30 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljä ystävää ja reilu tusina kavereita.

Vierailija
11/30 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lisään vielä että pohdin joskus kuinka ihmiset voivat arvioida osansa toisen elämässä eri tavalla kuin toinen kokeekaan.

Totta. Joskus olen kuullut olevani rakas ystävä ihmiselle, joka oli minulle hyvänpäiväntuttu. Toisaalta sitten joskus koen vahvaa yhteyttä ihmiseen, joka ei seuraavan kerran tavatessa näytä edes muistavan minua.

Vierailija
12/30 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
13/30 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on yleensä semmonen yks 1. ihminen jonka kanssa vietän eniten aikaa, loput mitä nyt sattuu elämän varrella millonkin olemaan ja sopimaan. Myös se ykkösihminen vaihtuu välillä elämäntilanteiden muuttuessa. Pitäisi kyllä skarpata siinä että viettäisi muidenkin kanssa enemmän aikaa kuin yhden. Mutta helpompi aina avautua yhdelle ja sitten onkin helppo olla, ei tarvitse olla vieraskorea ja tuntee aina hyvin toisen. Isoista porukoista en pidä enkä pinnallisista puheenaiheista ja ns. small talkista kuin satunnaisesti, se silti väsyttää koska olen introvertti ja silloin ei voi olla täysin oma itsensä

Vierailija
14/30 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

0 ja 0. Minulla on tähän asti ollut yksi bestis, mieheni. Erosimme kuukausi sitten ja en ole sen koommin jutellut kenenkään kanssa. Eilen oli tosi yksinäinen olo, mietin että viesteilen jollekin muttä sitten tajusin että enhän mä voi viesteillä kellekään. Masentavaa. Yksinäistä olla kesälomalla, alkaisipa ees työt niin voin edes kuvitella että töissä jotain kiinnostaa mun jutut :/

Vierailija
15/30 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 4 hyvää ystävää + sisko sekä noin parikymmentä kaveria. Silti voi mennä useampikin viikko niin, että en tapaa heistä kuin siskoani. Viestitellään ystävien kanssa pari kertaa viikossa ja kavereiden kanssa vähintään pari kertaa kuukaudessa. Ruuhkavuodet kaikilla.

Vierailija
16/30 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 10 ystävää ja tuplasti kavereita. Plus lukemattomia tuttuja, joiden kanssa hengailla esim keikoilla. Päivittäin tapaan ainakin jotakuta.

Vierailija
17/30 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Vierailija
18/30 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäviä on 4, sillä sen enemmille ihmisille en halua kertoa henkilökohtaisia asioitani tai muutenkaan pitää yllä läheistä ihmissuhdetta. En luota muihin kuin heihin enkä tule koskaan luottamaankaan.

Kavereita taas on aika paljon, arviolta 15-25.

Vierailija
19/30 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhtään ystävää.

Tuttuja ja sukulaisia useita.

Keski-ikäinen mies.

Vierailija
20/30 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mies vaan. n22