Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka paljon sinulla on kavereita/ystäviä?

Vierailija
24.07.2018 |

Otsikossa kysymys.

Itse juuri menetin ainoan kaveriporukkani sen hajotessa. Nyt herään siihen, että minulla on vain 2 kaveria, joiden kanssa viestitellään noin 2x viikko, ja nähdään kerran 2-3kk aikana. Aiempaa kaveriporukkaa näin kerran viikossa ja viestiteltiin päivittäin. Nyt olo on ontto, masentunut ja yksinäinen. Muita?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi naispuolinen erittäin hyvä ystävä ja miespuolinen kaveri, jonka kanssa vain kaverisuhde siis. Ei ole miestä eikä kavereita muuten.

Vierailija
22/30 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiystäviä 2 ja kavereita 4, eli eipä iso seurapiiri.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läheisiä ystäviä joku 3-4. Kavereita, joiden kanssa vietetään aikaa enemmänkin porukoissa, ei kahden kesken, 10-15. Viikoittain näen muutamia läheisimpiä ystäviä, joitakin kavereita vain kerran kuussa tai harvemminkin.

Vierailija
24/30 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa ystäväni on oma puolisoni. Kavereita vapaa-ajalla ei ole, mutta työkavereita kylläkin. 

Vierailija
25/30 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on aika paljon kavereita ja muutama hyvä ystävä. Yksi parhaista ystävistäni on ex-mieheni, mikä on joistakin kummallista. Muut ystäväni ovat olleet sitä lapsuudesta saakka, ja yksi on työkaverini.

Vierailija
26/30 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 ystävää, 2 kaveria

Vierailija
27/30 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpiakaan ei yhtään, mutta olen niin paljon mukana yhdistystoiminnoissa, että näen niissä riittävästi ihmisiä. Töitä teen pienessä firmassa eikä siellä ole oikeastaan edes lounaalle kaveria. Puoliso löytyy ja hänen kanssaan vietän enimmäkseen aikaa. Puolisolla on laaja kaveripiiri ja on myös läheinen veljensä kanssa. Minulla on pari veljeä, hyvät välit, mutta ei läheiset.

Vierailija
28/30 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

0 ystävää, 2 kaveria joita nään muutamia kertoja vuodessa koska heillä ei ole aikaa tai halua nähdä,

ei poikaystävää

olen aina yksin, siksi vietänkin paljon aikaa netissä

n21

Vierailija
29/30 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mies on paras ystävä/kaveri, sitten on kaksi oikeastaan ystävää tai kaveria ja Facessa on muutama hyvä ystävä/tuttu. Näitä on niin vaikea määritellä. Mutta sanotaan että oman miehen lisäksi ei oikeastaan ketään kelle avautua täydellä luottamuksella elämän iloista ja suruista. Mutta on muutamia ihmisiä joille voi jotakin puhua itseään koskevaa tms.

Vierailija
30/30 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolla.

M32

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kuusi