kuka idiootti pitää sandaaleissa sukkia!
voi jessus, sandaalien tarkotushan on juuri siinä, että niiden kanssa iho saa mahdollisimman paljon ilmaa, ILMAN SUKKIA.
Useat suomimiehillä näkee sukat sandaaleissa. En ole mikään lenitaairisto, mutta vähän kyllä ihmetyttää mitä näiden ihmisten päässä oikein liikkuu, vai liikkuuko mitään.
Kommentit (61)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos iho on helposti rikkoutuva on kyllä viisaampaa pitää sukkia jopa sandaaleissa. Älä nyt mieti sitä niin paljon , kesäsi menee pilalle. Heiluttele omia varpaitasi vaan ja nauti siitä.
Jos iho on helposti rikoutuvaa, eikö olisi järkevää pitää kevyitä kangaskenkiä sandaaleidien sijasta? Jos jalkojen tuuletusta kaipaa, voi sitten sopivissa paikoissa olla paljain jaloin.
Toiselle kirjoittajalle: mitä ihmeen noloa on napata sukat kassista ja laittaa ne jalkaan kylässä?
Kevyet kangaskengät eivät ole kovinkaan kummoiset jalan kannalta.
Sandaalit ovat paremmat.
Se riippunee sekä sandaaleista että kangaskengistä, ja missä ja mite liikutaan.
Vierailija kirjoitti:
Menipä teillä hiekkaa genitaaleihin, ajattelin että ihmiset olisi samaa mieltä, mutta ilmeisesti otsikossa oleva "idiootti"sana katkaisi herkkähipiäisiltä taas kamelin selän.
Keskittyisitte itse asiaan, ettekä siihen itkupotkuraivoomiseen.ap
Kukakohan täällä raivoaa jos se ettei ihmiset ole kanssasi samaa mieltä = hiekkaa genitaaleissa.
Sarmikkaat hopeaketut. Sitten ne kirjoittavat tänne, että taas nuoret naiset ihailivat niiden sukkia ja kikattivat punastellen suunnattoman sarmin sokaisemina.
Minä joudun käyttämään sukkia kengissä kesät talvet, koska omaan 'vammaiset' jalat. Olen aina saanut herkästi rakkuloita kantapäihin, päkiöihin, kaikkiin varpaisiin, joten sukkia pitämällä ehkä säästyn rakkuloilta. Toisinaan en silloinkaan... Ihan se ja sama mitä materiaalia ja mallia kengät ovat, kalliit tai halvat ja ihan sama vaikka olisi ns. terveyskengät tai crocsit, rakkuloita tulee. Kesäisin tosin sukat ovat näitä ohuita ihonvärisiä nilkka -tai avokassukkia.
Ap:n täytyy nyt vaan ymmärtää, että kaikki eivät ole niin hyväonnisia jalkojensa suhteen, että ilman sukkia pärjäisi.
deefifkekeklfelef kirjoitti:
Öööh.. No on esim. töitä missä ei haluu paljasta ihoo näkyviin esim eritteiden vuoks yms. :D
No luuletko ettei ne sukan läpi imeydy?
Mä en käyttäisi sukkia, mutta jalkasieni ja kynsisieni ja halkeilevat kantapäät, haluat varmaan kuulla lisää aiheesta.
Vierailija kirjoitti:
Menipä teillä hiekkaa genitaaleihin, ajattelin että ihmiset olisi samaa mieltä, mutta ilmeisesti otsikossa oleva "idiootti"sana katkaisi herkkähipiäisiltä taas kamelin selän.
Keskittyisitte itse asiaan, ettekä siihen itkupotkuraivoomiseen.ap
Sinulla ap se vasta kamelin paska selkä on. Olet idiootti simpanssi. Kyllä minä tunnistan tuollaiset todelliset idiootit.
Ne on muotia nyt. Ja matalat sukat on out, puoleen pohkeeseen asti olevat valkoiset urheilusukat in. Kuka idiootti ei tätä tiedä?
Sock's with the sandals...
Hermostuttiko tämä sinua kuin kirjoitit/näpytit idiotismistä?
Sori mutta minusta sinä olet idiootti Ap. Ei musa videon heppu tai joku toinen palstalainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos iho on helposti rikkoutuva on kyllä viisaampaa pitää sukkia jopa sandaaleissa. Älä nyt mieti sitä niin paljon , kesäsi menee pilalle. Heiluttele omia varpaitasi vaan ja nauti siitä.
Jos iho on helposti rikoutuvaa, eikö olisi järkevää pitää kevyitä kangaskenkiä sandaaleidien sijasta? Jos jalkojen tuuletusta kaipaa, voi sitten sopivissa paikoissa olla paljain jaloin.
Toiselle kirjoittajalle: mitä ihmeen noloa on napata sukat kassista ja laittaa ne jalkaan kylässä?
Ei mikään estä pitämästä kangaskenkiä. Minä vaan en jaksa välittää siitä jos joku vetää herneen siitä kun minulla on ohut sukka sandaalissa, se on hänen ongelmansa.
Vierailija kirjoitti:
voi jessus, sandaalien tarkotushan on juuri siinä, että niiden kanssa iho saa mahdollisimman paljon ilmaa, ILMAN SUKKIA.
Useat suomimiehillä näkee sukat sandaaleissa. En ole mikään lenitaairisto, mutta vähän kyllä ihmetyttää mitä näiden ihmisten päässä oikein liikkuu, vai liikkuuko mitään.
Sulla ei liiku päässä mitään. Ei kuulu sulle pätkän vertaa miten muut pukeutuu.
Aloittajalla ei näytä olevan käsitystä niiden rakkojen ja hiertymien määrästä jos kävelee vaikkapa 10 km sandaaleilla ilman sukkia.
Vierailija kirjoitti:
Keskittyisitte itse asiaan, ettekä siihen itkupotkuraivoomiseen.
ap
Valitettavasti avauksessa ei ollut mitään asiaa johon voisi keskittyä, kuten hyvin tiedät.
Itselläni on pahat palovammat jalkapöydissä ja iho on niissä todella ohutta - silkkipaperinomaista. En missään tapauksessa voisi olla ilman sukkia, mutta sandaaleissa on vilpoisampaa olla, kuin umpikengissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päläpälä, ikuisuusaihe...anna olla :(
kyllä minä niin mieleni pahoitin
Vierailija kirjoitti:
Joo ja on hellyyttävää kun se sukan varsi on vielä todella huolellisesti kiskottu ylimpään mahdolliseen asentoon niin, että ensin on ruskea sandaali, sitten musta sukka, sitten puoli säärtä paljaana ja heti polven yläpuolelta alkaa ruskeat gargo-shortsit.
LoL.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä jalat sukkienkin kanssa sandaaleissa hengittävät huomattavasti enemmän kuin tavallisissa kengissä. Minulla on jaloissa herkkä iho ja ylipäätään sen muotoinen jalka, että sopivia kenkiä on vaikea löytää, joten harmittaa, ettei sandaalien tai avomallisempien kenkien kanssa "saa" käyttää sukkia. Ilman sukkaa ihoni hankautuu rikki (jalkaspraysta ei apua), mutta koska sukka ei ole kesäkengissä hyväksytty, käytän tennareita.
Koko "sukat sandaaleissa on syntiä" on ikivanha juttu. Muodissakin on näkynyt värikkäitä sukkia sandaaleissa ja ehdottomia sääntöjä pukeutumisessa on aina vain vähemmän.
Mä olen nähnyt teinitytöillä kaupungilla nyt tämän kesän. Ilmeisesti uusi muotivillitys? Toivottavasti sukkien pitäminen jatkuu talvellakin eikä tarvitse enää nähdä paljaita nilkkoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulla ei liiku päässä mitään. Ei kuulu sulle pätkän vertaa miten muut pukeutuu.
kyllä minä taas niin mieleni pahoitin.
Joo ja on hellyyttävää kun se sukan varsi on vielä todella huolellisesti kiskottu ylimpään mahdolliseen asentoon niin, että ensin on ruskea sandaali, sitten musta sukka, sitten puoli säärtä paljaana ja heti polven yläpuolelta alkaa ruskeat gargo-shortsit.