Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

kuka idiootti pitää sandaaleissa sukkia!

Vierailija
24.07.2018 |

voi jessus, sandaalien tarkotushan on juuri siinä, että niiden kanssa iho saa mahdollisimman paljon ilmaa, ILMAN SUKKIA.

Useat suomimiehillä näkee sukat sandaaleissa. En ole mikään lenitaairisto, mutta vähän kyllä ihmetyttää mitä näiden ihmisten päässä oikein liikkuu, vai liikkuuko mitään.

Kommentit (61)

Vierailija
21/61 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos iho on helposti rikkoutuva on kyllä viisaampaa pitää sukkia jopa sandaaleissa. Älä nyt mieti sitä niin paljon , kesäsi menee pilalle. Heiluttele omia varpaitasi vaan ja nauti siitä.

Jos iho on helposti rikoutuvaa, eikö olisi järkevää pitää kevyitä kangaskenkiä sandaaleidien sijasta? Jos jalkojen tuuletusta kaipaa, voi sitten sopivissa paikoissa olla paljain jaloin.

Toiselle kirjoittajalle: mitä ihmeen noloa on napata sukat kassista ja laittaa ne jalkaan kylässä?

Ihan sama mitkä kengät ,vesikello 200m kävelyn jälkeen .

Todellakin haluaisin pitää sandaaleja tms.

Vierailija
22/61 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

käytän sukkia sandaaleissa ärsyttääkseni idiootteja. Niitä, joiden pieni mieli järkkyy muiden jalkineista. Nautin aiheuttamastani kaaoksesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/61 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsuuden ajan traumat. Minun jalkojani haukuttiin pienenä kuin olin heikoilla jäillä enkä saanut niin paljon tukea silloin... tämän jälkeen käytin aina sukkia ja vihasin aina esim. Varvas sandaaleja. Olin iloinen että sain merrelin sandaalit jotta pystyin käyttämään sulkia. Eiku ei. Se meni niin että en halunnut kehua jaloistani koska asioitani ylistettiin tai jota kuinkin molempia.

Kai sinä tajuat ap että se on idioottia kuin on paljain jaloin ja ryhmittymä kamelin jalkoja ovat kateellisia jaloillesi.

En minä mitään kameleita kaipaa kateellisena vieressäni! Sukat jalkaan!

Maximaalinen tasa-arvo omalle fiilikselle. En voi sille mitään että olen mitä olen. En tykännyt kameleista syntymästäni saakka. Luojan kiitos onneksi maapallon terveimmät ihmiset ovat vaikuttaneet positiivisesti elämään ja ensimmäisenä minä itse.

Vierailija
24/61 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukatsandaalissa on tällähetkellä maailmalla muotia, oikeastaan muoti alkoi jo viimevuona. Kuka idiootti siis jaksaa valittaa uusimmasta muodista?

Vierailija
25/61 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haloo, mitä väliä?? Jokainen tekee kuten itse haluaa. Ei voi olla noin vaikeata...

Vierailija
26/61 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rumat varpaat on paras piilottaa sukkiin.

Kun katselee noita "punaisten mattojen" kuvia, ei voi kuin ihmetellä. Ihania tuhansien eurojen pukuja ja mitäs mekon helman alta pilkistääkään: kammottavia epämuodostuneita paljaita vasaravarpaita. Pilaavat totaalisesti vaikutelman huolitellusta juhla-asusta.

Millainen ihminen edes viitsii traumatisoitua toisten varpaista?

En minä traumatisoidu, mutta itse en kehtaisi esitellä muhkuraisia jalkateriäni ja vainvaisenluitani edes suomalaisissa kesähäissä. Mieluiten laitan jalat nätteihin kenkiin ja verhoilen suonikohjusääret pitsisukkiin :)

Vierailija
27/61 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kertoi juuri teinityttö että nyt on muotia polvipituiset sukat sandaaleissa (eri asia mitä järkeä siinä on, mutta se saattaa olla syy ainakin naisilla).

Vierailija
28/61 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

käytän sukkia sandaaleissa ärsyttääkseni idiootteja. Niitä, joiden pieni mieli järkkyy muiden jalkineista. Nautin aiheuttamastani kaaoksesta.

Kauniit kesäsukkajalat näyttää sandaaleissa hauskemmilta kuin paljaat hoitamattomat varpaankynnet ja halkeilleet kantapäät.

Vierailija
29/61 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän sukkia sandaaleissa koska se on muodikasta.

Vierailija
30/61 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menipä teillä hiekkaa genitaaleihin, ajattelin että ihmiset olisi samaa mieltä, mutta ilmeisesti otsikossa oleva "idiootti"sana katkaisi herkkähipiäisiltä taas kamelin selän.

Keskittyisitte itse asiaan, ettekä siihen itkupotkuraivoomiseen.

ap

Vierailija
31/61 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiität vielä, kun ymmärrät mitä koppuraisia sieni-infektion vaivaamia ulokkeita sukat kätkevät sisäänsä.

Vierailija
32/61 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan puuttumatta kenenkään sandaaleihin, inhottaa joidenkin tapa käyttää helteellä kenkiä ilman sukkia. Sitten kun vilvoitellakseen potkaisevat kengät pöydän alle - voi sitä hajua X(

Minä käytän kangastossujakin ilman sukkia. En kyllä käy sellasissa paikoissa, missä potkasisin kengät pöydän alle.

En pidä sukkia ollenkaan ennen elokuun loppua. Sukilla ei tee kesällä mitään.

ap

Vierailija
33/61 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sukkien tulee sitten olla valkoiset kuten joku wanna-be kouluttaja lienee joskus todennut virkamiesten pukeutumisesta ...

Vierailija
34/61 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

deefifkekeklfelef kirjoitti:

Öööh.. No on esim. töitä missä ei haluu paljasta ihoo näkyviin esim eritteiden vuoks yms. :D

Jos jaloissasi on hikeä kummempia eritteitä, suosittelen pikaista käyntiä lääkärillä.

Trolli mikä trolli, mutta tarkennetaan nyt terveysalalla työskentelevän näkökulmasta: yleensä ne eritteet tulevat ulkopuolelta. Potilaiden/asiakkaiden oksennusta, pissaa, ulostetta, räkää, you name it.

Ihan eri asia kun sairaaahoitaja pitää sandaaleissa sukkia, nehän on työkengät, totta kai sairaanhoitaja pitää sukkia. ap puhui kesällä ulkona käytettävistä sandaaleista.

Vierailija
35/61 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka idiootti seuraa toisten sukkien käyttöä ja vielä stressaa siitä? Ehkä järjistetysti esitetty, mutta jokainen on vapaa tekemään omat valinnat lain puitteissa.

Vierailija
36/61 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

voi jessus, sandaalien tarkotushan on juuri siinä, että niiden kanssa iho saa mahdollisimman paljon ilmaa, ILMAN SUKKIA.

Useat suomimiehillä näkee sukat sandaaleissa. En ole mikään lenitaairisto, mutta vähän kyllä ihmetyttää mitä näiden ihmisten päässä oikein liikkuu, vai liikkuuko mitään.

Kyllä se jalka hikoilee enempi jos on hikoillakseen silloin kuin ei ole sukkaa remmien välissä.

Vierailija
37/61 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menipä teillä hiekkaa genitaaleihin, ajattelin että ihmiset olisi samaa mieltä, mutta ilmeisesti otsikossa oleva "idiootti"sana katkaisi herkkähipiäisiltä taas kamelin selän.

ap

"Ajattelin että ihmiset olisi samaa mieltä" 

Vauvapalstalla? :D :D

Vierailija
38/61 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos iho on helposti rikkoutuva on kyllä viisaampaa pitää sukkia jopa sandaaleissa. Älä nyt mieti sitä niin paljon , kesäsi menee pilalle. Heiluttele omia varpaitasi vaan ja nauti siitä.

Jos iho on helposti rikoutuvaa, eikö olisi järkevää pitää kevyitä kangaskenkiä sandaaleidien sijasta? Jos jalkojen tuuletusta kaipaa, voi sitten sopivissa paikoissa olla paljain jaloin.

Toiselle kirjoittajalle: mitä ihmeen noloa on napata sukat kassista ja laittaa ne jalkaan kylässä?

Kevyet kangaskengät eivät ole kovinkaan kummoiset jalan kannalta.

Sandaalit ovat paremmat.

Vierailija
39/61 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

"Ajattelin että ihmiset olisi samaa mieltä" 

Vauvapalstalla? :D :D

:D Ehkä sain jonkun positiivisuuspiikin kun on päivä vasta alussa.

Oma moka, mutta en odottanut tällasta vastareaktiota saavani.

ap

Vierailija
40/61 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli vastaus otsikon kysymykseen: Ei kukaan idiootti.