Teoriassa olen täydellinen mies!
Mulle on usein sanottu jotta voisin saada kenet haluan!
-185cm
-ruskeat silmät
-vuositulot yli 100000
-en juo/polta
-paljon harrastuksia
-velattomat talo, mökki, autot
-puhelias
-ikä 36
-leuan veto tulos 30
-komea (vanhempien naisten sanomana)
Mulla on pari lasta ja suhde kestänyt 6vuotta.
Naisia on mulla ollut vain 5.
Mutta elämässäni on yksi suuri pettymys. Mulle ei ole kertaakaan tehty aloitetta seksin tai muunkaan saralla, ei edes oma nainen!
Onko tämä normaalia?
Kommentit (42)
Sussa ei oo vetoa. Se ei tuu vuosituloilla eikä leuanvedolla.
Täydellinen mies ja sulla on lapsia? Juu ei.
Missä kohtaa avaat mikä tekee sinusta täydellisen miehen? Tuohan oli vain lista fyysistä piirteistä ja ulkoisista saavutuksista.
Olet äärimmäisen pinnallinen ja itserakas. Vanhemmat naiset sanovat ketä tahansa nuorempaa miestä komeaksi. Voi olla, että oletkin susiruma tai lihava, mutta liian itserakas nähdäksesi totuuden. Naiset eivät halua rumaa, itsekästä rikasta miestä, vaan hyvänluontoisen ja jalat maassa olevan ihmisen, jonka kanssa voi saada sielunyhteyden. Sinulla on liian suuri yhteys itseesi, joten et näe naisia mahdollisina kumppaneina, vaan uutena leluna jonka haluat omistaa.
Eli tiivistelmä; Olet todennäköisesti ruma ja ylipainoinen, olet selkeästi narsisti, pidät naisia esineinä.
Ei, et todellakaan tule saamaan ketään. Korkeintaan sellaisen kullanonkijan, joka höynäyttää sinulta kaikki rahasi, ja sitten palaa poikaystävänsä luo ja he käyttävät rahasi matkailuun.
haha hyvä vitsi, et varmastsi vedä yhtään leukaa. Pelle
Jos edes oma vaimo ei tee seksialoitteita, olet todennäköisesti huono sängyssä. Taatusti tekisi aloitteita, jos sängyssä olisi kivaa.
Vierailija kirjoitti:
Jos edes oma vaimo ei tee seksialoitteita, olet todennäköisesti huono sängyssä. Taatusti tekisi aloitteita, jos sängyssä olisi kivaa.
Niin justiin. Sellainen "jyystäjä" joka ei koskaan ole kuullutkaan esileikistä tai naisten nautinnosta. Homma kestää tasan kolme minuuttia ja on ohi. Surkeaa..
"Leuan veto tulos".
Kyllä täydellinen mies osaa yhdys sanat ja kieli opin. Talo ja mökki Kyrvätperän parhaalla paikalla varmaan vetoaa joihinkin, mutta ei valtaosaan.
Miehet eivät kyllä tiedä itsekään mitä haluavat. Jos nainen tulee iskemään ja on halukas ja muutenkin se aktiivisempi osapuoli makuuhuoneen puolella, niin nämä naiset ovat miesten logiikalla h*oria eivätkä ole vaimomatskua.
Miehen pitäisi taas toisaalta saada se jahtaamisen kokemus, nainen ei saa olla helppo eikä naisella saa olla yhtään tai hyvin kokemuksia miehistä. Sitten kuitenkin sama mies inisee kun ei se pitkään neitsyenä pysytellyt, lähetyssaarnaaja-asennossa lauantaisin pimeässä "antautuva" nainen olekkaan mikään peto makuuhuoneessa. Eli ei voi voittaa. Joko olet naisena h*ora jos olet tehnyt muutakin kuin kutonut sukkaa, tai sitten olet pihtaava lehmä.
Vierailija kirjoitti:
Missä kohtaa avaat mikä tekee sinusta täydellisen miehen? Tuohan oli vain lista fyysistä piirteistä ja ulkoisista saavutuksista.
Mutta elämässäni on yksi suuri pettymys. Mulle ei ole kertaakaan tehty aloitetta seksin tai muunkaan saralla, ei edes oma nainen!
Tossahan se kusee sen täydellisyys. Ulkoota ok, mut sisältä tuleva anti on sit toinen tarina.
Oi ja voi. Menee kyllä sinun ajattelumaailma niin pahasti metsään sen suhteen minkälaiset asiat miehessä saa naisen silmät säihkymään onnesta. Ne oikeasti tärkeät jutut ei todellakaan ole pankkitilin saldo tai joku autonrottele pihalla.
Edes ulkonäkö tai lihaskunto ei ole lähimaillakaan listan kärkipäätä!
Tässä menee moni mies vipuun kun kuvittelee aloituksessa listatun kaltaisten juttujen oikeasti olevan niitä millä on eniten merkitystä. Sitten ihmetellään miten kaljupäinen ja vähän ylipainoinen lyhyehkö mies kävelee kaunotar kainalossa kadulla vastaan.
t. mies
Miten voi päätyä suhteeseen, olla siinä kuusi vuotta ja saada kaksi lastakin ilman, että puoliso on ikinä tehnyt aloitetta seksiin? Huomaahan sen jo alussa, jos kumppani ei koskaan tee aloitetta. Silloin kannattaa miettiä onko omassa toiminnassa jotain vikaa (huono sängyssä), tai etsiä uusi kumppani.
Vierailija kirjoitti:
Olet äärimmäisen pinnallinen ja itserakas. Vanhemmat naiset sanovat ketä tahansa nuorempaa miestä komeaksi. Voi olla, että oletkin susiruma tai lihava, mutta liian itserakas nähdäksesi totuuden. Naiset eivät halua rumaa, itsekästä rikasta miestä, vaan hyvänluontoisen ja jalat maassa olevan ihmisen, jonka kanssa voi saada sielunyhteyden. Sinulla on liian suuri yhteys itseesi, joten et näe naisia mahdollisina kumppaneina, vaan uutena leluna jonka haluat omistaa.
Eli tiivistelmä; Olet todennäköisesti ruma ja ylipainoinen, olet selkeästi narsisti, pidät naisia esineinä.
Ei, et todellakaan tule saamaan ketään. Korkeintaan sellaisen kullanonkijan, joka höynäyttää sinulta kaikki rahasi, ja sitten palaa poikaystävänsä luo ja he käyttävät rahasi matkailuun.
Et sitten lukenut loppuun asti? Aloittajalla on jo nainen. Pointti ei ollut siinä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi erosit?
En ole eronnut. Ap
Vierailija kirjoitti:
Miehet eivät kyllä tiedä itsekään mitä haluavat. Jos nainen tulee iskemään ja on halukas ja muutenkin se aktiivisempi osapuoli makuuhuoneen puolella, niin nämä naiset ovat miesten logiikalla h*oria eivätkä ole vaimomatskua.
Miehen pitäisi taas toisaalta saada se jahtaamisen kokemus, nainen ei saa olla helppo eikä naisella saa olla yhtään tai hyvin kokemuksia miehistä. Sitten kuitenkin sama mies inisee kun ei se pitkään neitsyenä pysytellyt, lähetyssaarnaaja-asennossa lauantaisin pimeässä "antautuva" nainen olekkaan mikään peto makuuhuoneessa. Eli ei voi voittaa. Joko olet naisena h*ora jos olet tehnyt muutakin kuin kutonut sukkaa, tai sitten olet pihtaava lehmä.
Sivusta totean. Ja höpön höpö. Kaikille ihmisillä on menneisyys. Olen pidempi kuin aloittaja ja suht iso, en lihava, kun harrastan liikuntaa. Kerroin tämän siksi, että voisi kuvitella, että minua pidettäisiin ns. aloitteentekijänä jne., koska olen useimmiten naisia paljon isompi. Jos nainen, johon itsekin vetoa tuntisin, yllättäisi minut painamalle seinää vasten ja tekisi rohkeasti aloitteen olisi se todella upeeta. Naisellisella ja viettelevällä tavalla, ei miesmäiseen tyyliin. Tulisi todella haluttu olo ja nauttisin kyllä täysillä. Naisetkin voisivat joskus vähän miettiä vähemmän ja toimia enemmän. Vinkki naisille.
Vierailija kirjoitti:
Oi ja voi. Menee kyllä sinun ajattelumaailma niin pahasti metsään sen suhteen minkälaiset asiat miehessä saa naisen silmät säihkymään onnesta. Ne oikeasti tärkeät jutut ei todellakaan ole pankkitilin saldo tai joku autonrottele pihalla.
Edes ulkonäkö tai lihaskunto ei ole lähimaillakaan listan kärkipäätä!
Tässä menee moni mies vipuun kun kuvittelee aloituksessa listatun kaltaisten juttujen oikeasti olevan niitä millä on eniten merkitystä. Sitten ihmetellään miten kaljupäinen ja vähän ylipainoinen lyhyehkö mies kävelee kaunotar kainalossa kadulla vastaan. Et ymmärtänyt pointtia. Tuloksilla viittasin että olisin vähintääkin sitä keski kastia ja antaa osviitta ruumiinrakenteesta. Olen myös suhteessa niin en etsi mitään. Yksi päivä vaan tajusin että ei edes oma nainen tee aloitetta.
t. mies
Mun täydellisellä miehellä ei ole lapsia ja hänen kanssa voi nauttia vaikka muutaman lasin viiniä.. Ruskeat silmät ei kyllä kans oikein oo mun juttu
Miksi erosit?