Ai että. Voisin käydä hammaskiven putsauksessa vaikka joka kuukausi
Ihanan puhtaat hampaat! Ja otin vielä valkaisun samalla, kyllä nyt on nätti hammasrivi.
Kommentit (13)
Vierailija kirjoitti:
Olet hullu! Hammaskiven poisto on epäinhimillistä puuhaa.
Niin harvoin käyn itseä missään hoidattamassa että tuokin on ihanaa
Vierailija kirjoitti:
Et ole sitten mikään köyhimys.
Ihan perusduunari olen
Sama. Tosin mulla tulee ihan hiton nopeasti hammaskiveä, niin melkein pitäiskin käydä. Reikiä taas ei ole tullut enää nuoruuden jälkeen yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Sama. Tosin mulla tulee ihan hiton nopeasti hammaskiveä, niin melkein pitäiskin käydä. Reikiä taas ei ole tullut enää nuoruuden jälkeen yhtään.
Ei mullakaan. Yritän pitää leegot kunnossa. Pari vuotta sitten kävin viimeks putsauttamassa + hml tarkastuksessa. Ens vuoden puolella taas hml tarkastus.
Vierailija kirjoitti:
Mikään ei estä käymästä.
Raha estää.
Vierailija kirjoitti:
Sitä hammaskiven tulemista voi estää tai ainakin vähentää oikealla hamapaiden pesutaktiikalla.
Hammaskivi/plakki suojaa hampaita (pintaa) eikä sitä kannata hinkata poies!
Itse käyn viikoittain persreiän valkaisussa. Kelpaa esitellä itä-u poliisin saunailloissa. Pomotkin kehuvat.
Sama. Minulla myös poistui monta vuotta kestänyt hammaskipu hammaskiven poistossa :) Luulin jo, että se on hermokipua, josta en pääse ikinä eroon, kun hammaslääkärit eivät ole osanneet auttaa. Suosittelen suuhygienistikäyntiä muillekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä hammaskiven tulemista voi estää tai ainakin vähentää oikealla hamapaiden pesutaktiikalla.
Lisätietoa oikeasta takatiikasta tarvitaan.
Olet hullu! Hammaskiven poisto on epäinhimillistä puuhaa.