suositelkaa Tampereelta Napolin lisäksi jotain toista hyvää pizzeriaa keskustasta.
Meitä olisi seitsemän hengen seurue menossa perjantai iltana pizzalle. Napoliin ei oteta kesä-aikaan pöytävarauksia, joten sinne luultavasti joutuu tämän kokoinen seurue jonottamaan pöytää pitkään.
Osaako kukaan suositella toista hyvää pizzeriaa kävely etäisyyden päästä hotelli Ilveksestä?
Kommentit (7)
Vierailija kirjoitti:
Unohtakaa pizzeria. Syökää mustaa makkaraa.
Ei sovi kaikkien vatsalle. Itse on voi syödä kuin pienen pätkän ilman vatsanväänteitä, eikä sellaisesta nysästä lähde nälkä. Maussa ei ole mitään moittimista!
Vierailija kirjoitti:
Ei sovi kaikkien vatsalle. Itse on voi syödä kuin pienen pätkän ilman vatsanväänteitä, eikä sellaisesta nysästä lähde nälkä. Maussa ei ole mitään moittimista!
Pizzeria Luca, ja on muuten parempi kuin Napoli. Myös jo mainittu Sitko on parempi kuin Napoli.
Mulla tuli sitkon pizzasta niin paha olo etten ole toisten uskaltanut kokeilla vaikka sitä monet kehuu. Tosin pari viikkoa sitten kävelin ohi ja siinä terassilla kaksi miestä keskusteli ettei ole häävit pizzat..
Kosken rannalla, sillan kupeessa se uudistettu S-ryhmän ravintola. Pitsoista en tiedä, mutta palvelu oli kyllä keväällä ihan loistavaa, mikä on aina mainitsemisen arvoista, kun puhutaan tamperelaisista ruokapaikoista...