Onko Meryl Streep teistä kaunis?
mua sanottu hänen näköisekseen ja nyt kun kokeilin tuota celebrity twin sovellusta niin tuli aika monesti tulos että näytän häneltä. Nenä hieman erilainen, minulla ei yhtä pitkä ja aristokraattinen.
Kommentit (122)
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän Meryl on kaunis! Korkeat poskipäät ja suora, symmetrinen nenä.
Ei ole suora nenä mistään kulmasta katsottuna, eikä edes mitenkään symmetrinen. Vinossahan tuo näyttää edestä katsottunu hieman olevan, ja sivusta päin oikein kunnon kyömy. Olet tainnut sekoittaa hänen nenänsä jonkun muun nenään...
Ap on varmasti sitten minun kaksoisolentoni. Minäkin olen Meryl Streepin näköinen tai ainakin meissä on paljon samaa. Joskus tuntuu kiusalliselta katsoa hänen leffojaan kun tietyt eleet ja ilmeet tekee hänestä liian tutun näköisen...kuin katselisi silmän räpäyksen itseään. Jotenkin pelottavaa.
Omasta mielestäni olen tavis ja erittäin ok. En todellakaan ole mikään "luonnonkaunis" mutta ihan nätti olen jos meikkaan ja laitan hiukset. Niinkuin suurin osa naisista kuten myös Meryl.
Pienet silmät, kapea ja vähän vino nenä ja pieni suu, ohuet huulet. Kasvoissa muutenkin jotain epäsymmetrisyyttä. Siitä huolimatta ihan kaunis ihminen. En osaa sanoa mistä johtuu. Ikä tietysti tuo omat piirteensä, mutta varsinkin nuorena hän oli mielestäni hyvinkin kaunis. Elokuvassa "Hiljaiset sillat" hän oli kauneimmillaan. Minusta hänelle sopisi paremmin tummat hiukset, niin kuin siinä elokuvassa hänellä olikin, koska näytteli italiatarta. Hyvä näyttelijä, osaa ilmehtiä juuri sopivasti eikä tee ylilyöntejä.
Ei varsinaisesti kaunis mutta kiehtova.
MiäsHenkilö kirjoitti:
Komealla tavalla joo. Erikoinen. Hmm.. Mistä mä löytäisin "kuolema pukee häntä" leffan ilmaiseksi 😂
tuli eilen telkusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Upea ja persoonallisen näköinen, ollut jo nuoresta ja nykyään lähes iättömän oloinen. Kasvonpiirteet niin selkeät että ikä tuo vähän muutoksia, luultavasti ainakin kasvojumppaa tehnyt ja muutenkin kunnossa joten olemus myös iätön (kun en nuorekasta ikäisekseen tahdo sanoa :)).
Ihan varmasti ei muuta hänen kasvoilleen olekkaan tehty kun kasvojumppaa;DD
Meryl on niitä harvoja naisia, jotka ovat uskaltaneet antaa itsensä rupsahtaa ja näyttävät siltä miltä ihmisen luonnollisesti kuuluukin näyttää hänen iässään..
https://hollowverse.com/wp-content/uploads/2012/05/meryl-streep-640x360…
Erittäin kaunis ikäänsä verraten! Eikä kukaan ole täydellinen. Meryl on kuka on ja luonnollisesti kaunis.
Aina ollut jotenkin sellaisen haahkan näköinen.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän Meryl on kaunis! Korkeat poskipäät ja suora, symmetrinen nenä.
Symmetrinen nenä? Mielestäni ei kyllä ole...
Vierailija kirjoitti:
Komealla tavalla joo. Erikoinen. Hmm.. Mistä mä löytäisin "kuolema pukee häntä" leffan ilmaiseksi 😂
Minusta Streep oli kauneimmillaan Ranskalaisen luutnantin nainen elokuvassa ja Kauriinmetsästäjissä. Näissä Merylin eteerisyys tulee esiin. Komedioissa ei parhaimmillaan.
Kyllä hän on todella kaunis nainen, luonnollinen, aito. Upea hymy. Karismaattinen.
Yksi seksikkäimpiä naisnäyttelijöitä kautta aikojen mm elokuvassa Hiljaiset sillat.
Ei ole.
Sandra Bullock on.
Kauneinta mitä tiedän..Kaunein mitä on 💕😍 kaunis kaikista, kaunein kaikesta.
Magee mimmi, lahjakas ja kaunis!
Vierailija kirjoitti:
Yksi seksikkäimpiä naisnäyttelijöitä kautta aikojen mm elokuvassa Hiljaiset sillat.
Todellakin. Olen aikamoisen paljon nuorempi, mutta olisin kyllä tarjonnut rakkauttani Clintin lailla hänelle.
Ei todellakaan, ei ole ollut edes nuorempana mikään kaunotar. Hirveä nenä, eikä muutenkaan mitkään kauniit kasvonpiirteet. Mutta väliäkö tuolla, hyvä näyttelijä se ainakin on.