Miten ruotsalaiset on niin paljon meitä kauniimpia?
Kommentit (111)
Eivät minun mielestäni ole. Ne ei-niin-viehättävät ruotsalaiset ovat rumempia kuin ei-niin-viehättävät suomalaiset. Suomalaiset punakoita pönäköitä töpselinokkia, mutta ruotsalaisilla näiden lisäksi pitkä nenän ja suun väli.
Mä oon nähnyt tiktokissa videoita missä on stockholm night live...useampia videoita ja on ne kauniimpia kuin me. Vaaleita, ruskeita, hoikkia, osaa pukeutua ja meikata. Kauniimmat piirteet. Oliko joku äänestys maailman kauneimmista naisista. Kauneimmat oli Venezuela, oliko Ruotsi kolmas sija....Suomi oli joku yli 20 sijalla
Ap
Koska sinä olet niin ruma joka rumentaa kaikki suomalaiset häpeä.
Niillä on ihan perimä kun meillä eli länsi-eurooppalainen. Meillä slaavilainen
Eivät ainakaan paljon paremman näköisiä ole. Keskimäärin huolitellumpia kylläkin.
Ruotsalaisilla ei ole stressiä ja nälkähormooneja.
Minusta ruotsalaiset eivät ole erityisen hyvännäköisiä, mutta tässä olen vähemmistöä, sen verran hehkutusta ruotsalaisten ulkonäöstä netistä on voinu jo vuosia lukea :)
Minusta valtaosa ruotsalaisista on melko rumahkoja, tai tylsän näköisiä. Hirveän lyhyet nenät (siis nenänvarsi on lyhyt, joku mainitsi pitkän välin suun ja nenän välissä ja tääkin liittyy siihen) ja hymy ja katse ovat jotenkin naiivit. Poskipäät voivat olla erottuvat, mutta yleensä aika matalat. Mun makuun enemmän kookkaammat nenät, korkeat poskipäät ja "älykkäämmät" kasvot. Ruotsalaiset on vähän kuin kultainennoutaja olisi risteytetty jonkin lyttykuonoisen rodun kanssa :D
Niillä on vähemmän venäläisiä geenejä.
Niin, jos hevosnaamasta tykkää, sitten Swedula on hyvä paikka.
Heillä on enemmän perimää viikingeiltä ja muilta länsi-Eurooppalaisilta. Suomituraaneilla taas mongoligeenejä.
Miten? Esimerkiksi poskipäät on suomalaisilla ihan eri luokkaa kuin ruotsalaisilla lättänänaamoilla.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon nähnyt tiktokissa videoita missä on stockholm night live...useampia videoita ja on ne kauniimpia kuin me. Vaaleita, ruskeita, hoikkia, osaa pukeutua ja meikata. Kauniimmat piirteet. Oliko joku äänestys maailman kauneimmista naisista. Kauneimmat oli Venezuela, oliko Ruotsi kolmas sija....Suomi oli joku yli 20 sijalla
Ap
Joo en kehtaa enää mennä edes Ruotsin risteilylle rumana pottunena suomalaisena jolla on rumat kasvonpiirteet ja kroppa..
Vierailija kirjoitti:
Heillä on enemmän perimää viikingeiltä ja muilta länsi-Eurooppalaisilta. Suomituraaneilla taas mongoligeenejä.
Tuo mongoliteoria on kumottu jo aikoja sitten, mutta voit toki jatkaa jankuttamista.
Mikä lie muukalainen olet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo mongoliteoria on kumottu jo aikoja sitten, mutta voit toki jatkaa jankuttamista.Mikä lie muukalainen olet.
Mistä suomalaiset sit on saanut perimän? Kun chat gpt sanoo myös että siberia..
Ap
Täällä Pohjois-Ruotsissa ihmiset ovat kyllä ihan saman näköisiä kuin suomalaiset eikä tyylitajukaan huimaa. Tukholma on suurkaupunki, jollaisia Suomessa ei ole, tottakai sieltä löytyy niitä huipputyylikkäitä ja kauniitakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo mongoliteoria on kumottu jo aikoja sitten, mutta voit toki jatkaa jankuttamista.Mikä lie muukalainen olet.
Mistä suomalaiset sit on saanut perimän? Kun chat gpt sanoo myös että siberia..
Ap
Idästä, lännestä ja etelästä.
Minä en itse välitä ruotsalaisten (varsinkin naisten) pakonomaisesta rusketuksen ihannoinnista ja duckface-tyylistä. Jotenkin pinnallisen oloisia nuo ruotsalaiset.
Oletko koskaan käynyt Ruotsissa?