Onko Meryl Streep teistä kaunis?
mua sanottu hänen näköisekseen ja nyt kun kokeilin tuota celebrity twin sovellusta niin tuli aika monesti tulos että näytän häneltä. Nenä hieman erilainen, minulla ei yhtä pitkä ja aristokraattinen.
Kommentit (122)
On kaunis. Hän on muuttunut vielä enemmän edukseen iän myötä. Jollain tavalla lämpimämmän oloiseksi.
Minusta hän on kaunis. Arvokkaat, elegantit, selkeät kasvonpiirteet, jotka säilyttävät ikääntyessä luonteensa.
Gillian Andersonilla olisi ollut piirteidensä puolesta täydet edellytykset ikääntyä Meryl Streepin lailla, mutta tämä on harmillisesti ruvennut täyttämään huuliaan ym. Hänessä olisi ollut mielestäni samanlaista ajatonta arvokkuutta.
Todella kaunis on - monella tapaa.
Persoonallinen, lämmin ja charmia on pilvin pimein.
Onnellinen lienee hän, joka vierellä olla saa.
Vartalo ihan ok, hyvät hiukset ja nuorena ihan hyvännäköinen. Vanhana ei ole kaunis, kuten suurimmalle osalle käy, mutta hyvä näyttelijä on aina ollut. Työtä on riittänyt.
On ehdottomasti! Ja hänessä on mielestäni sellaista keskiajan kauneutta, mitä näkee yleisemmin keskiaikaisten naisten maalauksissa.
Isot kolhot kasvot. Pienet silmät.
Aina nauroin kun mires sanoi että sen nenän voi lyödä lyttyyn tsi tekis mieli lyödä. Sama fiilis.
Ruma se on, ehkä joku 2/10 tason nainen.
Olen itse keskitason mies.
Ei ole kaunis mutta hyvä agentti hänellä on ollut, huomioiden mitä huippurooleja hän on saanut.
Streep olisi ansainnut oscarin Orange Osage Countrystä mutta raati totesi, että neljäs olisi liikaa yhdelle näyttelijälle.
Katsokaa sarja polttouhrit siinä hän on nuori nainen.
Kyllä on. Nuorena varsinkin, mutta vieläkin. Enne oli persoonallista kauneutta. Nykyään kaikki leikkelee itsestään saman näköisiä. Hyvin moni pilannut nenänsä leikkelyllä Margot Robbiesta Blake Livelyyn.
Vierailija kirjoitti:
Aina nauroin kun mires sanoi että sen nenän voi lyödä lyttyyn tsi tekis mieli lyödä. Sama fiilis.
Käykää kallonkutistajalla.
Streepillä samoin Helen Mirrenillä viä mirris tuuhea karvapehko.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä ärsyttävä naama
Niin on. Pilannut sillä monet hyvät leffatkin, kun ei ole sopinut rakkausleffan sankarittareksi. Hyvä näyttelijä kyllä.
Vierailija kirjoitti:
On kaunis. Hän on muuttunut vielä enemmän edukseen iän myötä. Jollain tavalla lämpimämmän oloiseksi.
Ikä ja silmälasit pehmentäneet teräviä piirteitä.
Off topic en koskaan pitänyt streepistä jokin vain otti vastaan. Kasarilla naistenlehdet teki hänestä jotain täydellistä naista. Joku jenkki nyt kirjoitti keskustelupalstalla se on koko ajan ollut avoimessa suhteessa miehensä kanssa joten ymmärrän nyt miksi otti vastaan
Persoonallinen ja kiehtova nainen. Viehättävä, hauska, älykäs, sanavalmis.
Ei siis perinteisellä tavalla kaunis, mutta monella tapaa upea nainen.