Onko Meryl Streep teistä kaunis?
mua sanottu hänen näköisekseen ja nyt kun kokeilin tuota celebrity twin sovellusta niin tuli aika monesti tulos että näytän häneltä. Nenä hieman erilainen, minulla ei yhtä pitkä ja aristokraattinen.
Kommentit (122)
Minusta hän on kaunis. Sen lisäksi erittäin hyvä näytteijä.
On kaunis, ei missimäisellä tavalla mutta muuten ja iätön kuten täällä joku jo sanoi. Aristokraattisen näköinen. En ole varma mutta luulen, että ei ole naamaansa leikellyt. Jos on jotain tehty niin on tehty taitavasti.
Kuulas iho, kaunis luusto ja varsinkin nuorempana mielettömän paksu tukka. Joten kyllä, on kaunis siitäkin huolimatta, että hänellä on myös pitkä nenä ja pienehköt silmät.
Vierailija kirjoitti:
On ollut, mutta on myös idiootti.
Voi ei miten tyhmä!
Ulkonäkölotossa Meryl on saanut 1 oikein + varanumero.
Upea nainen ja paranee vanhetessaan
Vierailija kirjoitti:
Upea nainen ja paranee vanhetessaan
Mua alkoi oksettaa.
Meryl on mielestäni persoonallisen näköinen, kaunis toki, sellaisell mieleen jäävällä tavalla. Moni kauniiksi nimetty ihminen ei jää mieleen, Meryl jää.
oho, onpas pitkä ketju. Herättää näköjään monenlaista mielipidettä. En ole koskaan pitänyt itseäni kovinkaan kauniina, koulukiusaaja pojat pitivät siitä huolen. Vanhemmat taas sanoneet aina että olen muita paremman näköinen mutta kait niin sanotaan kaikille? Kauniiksi ei ole monestikaan sanottu. Eli kait se näin nelikymppisenä on oma rumuus hyväksyttävä, kauniimmaksi en muutu enää. :(
En ole itse koskaan oikein Merylistä pitänyt. On muuten muunkin näköiseksi sanottu mutta tuli vain noista julkkis yjdennäköisyys appeista tulokseksi parikin kertaa Meryl. Ja on minussa samaa, Nenä hieman erilainen, kasvot samanlaiset pitkulaiset ja leuka, poskipäät samanlaiset, ja suu, silmistä en mene vannomaan.
ap
Vierailija kirjoitti:
oho, onpas pitkä ketju. Herättää näköjään monenlaista mielipidettä. En ole koskaan pitänyt itseäni kovinkaan kauniina, koulukiusaaja pojat pitivät siitä huolen. Vanhemmat taas sanoneet aina että olen muita paremman näköinen mutta kait niin sanotaan kaikille? Kauniiksi ei ole monestikaan sanottu. Eli kait se näin nelikymppisenä on oma rumuus hyväksyttävä, kauniimmaksi en muutu enää. :(
En ole itse koskaan oikein Merylistä pitänyt. On muuten muunkin näköiseksi sanottu mutta tuli vain noista julkkis yjdennäköisyys appeista tulokseksi parikin kertaa Meryl. Ja on minussa samaa, Nenä hieman erilainen, kasvot samanlaiset pitkulaiset ja leuka, poskipäät samanlaiset, ja suu, silmistä en mene vannomaan.ap
Mielenkiintoista! Kerro toki lisää?
Vierailija kirjoitti:
On kaunis, ei missimäisellä tavalla mutta muuten ja iätön kuten täällä joku jo sanoi. Aristokraattisen näköinen. En ole varma mutta luulen, että ei ole naamaansa leikellyt. Jos on jotain tehty niin on tehty taitavasti.
Misseillä on tusina-naamat, ovat kaikki samannäköisiä. Yhtä en erota toisesta. Semmoiset ei kiinnosta.
MiäsHenkilö kirjoitti:
Komealla tavalla joo. Erikoinen. Hmm.. Mistä mä löytäisin "kuolema pukee häntä" leffan ilmaiseksi 😂
Tulee Frii kanavalta torstaina 26.07. klo 21:00
Meryl on mielestäni yksi kauneimmista ja karismaattisimmista sekä mielenkiintoisimmista henkilöistä näistä koko elokuvatähdistä. Hän vain jotenkin on niin ihana, säteilevä ja valloittava, sielukas jos näin voi sanoa.
Hiljaiset sillat on yksi lempielokuvani. Hän on niin kaunis siinäkin.
Pää pystyyn Ap :).
En tiedä, mikä siinä on, mutta en pysty katsomaan hänen elokuviaan. Varsinkin se suu ärsyttää ja puhetapa. On varmasti hyvä näyttelijä, mutta joku siinä tökkii. Tai minussa.
Vierailija kirjoitti:
Meryl on mielestäni yksi kauneimmista ja karismaattisimmista sekä mielenkiintoisimmista henkilöistä näistä koko elokuvatähdistä. Hän vain jotenkin on niin ihana, säteilevä ja valloittava, sielukas jos näin voi sanoa.
Hiljaiset sillat on yksi lempielokuvani. Hän on niin kaunis siinäkin.
Pää pystyyn Ap :).
Jeesus! On se akka ihan idiootti, kuten täällä on tuotu jo julki!
Eilen tuli ties kuinka monenenko kerran elokuva *Pientä säätöä*.
Ärsyttää ne samat ilmeet ja maneerit, varsinkin se keimailu ja nauru, mikä oli ihan samankaltaista kuin *Hiljaiset sillat* elokuvassa ja monissa muissa.
Hän on erikoisen näköinen, ehkä tavallaan kauniskin.
Mutta häntä pidetään arvostettuna näyttelijänä niin ihmetyttää, että samalla muotilla aika paljon näyttelee, ainakin minun silmissäni.
Vierailija kirjoitti:
MiäsHenkilö kirjoitti:
Komealla tavalla joo. Erikoinen. Hmm.. Mistä mä löytäisin "kuolema pukee häntä" leffan ilmaiseksi 😂
Tulee Frii kanavalta torstaina 26.07. klo 21:00
You are the best
Leffa tulee tänään Friiltä klo 21!
Meryl on aivan ihana! Karismaattinen, fiksu, persoonallisen kaunis ja mahtava näyttelijä.
Pistä ap kuva niin nähdään onko tälle keskustelulle edes mitään syytä?