Onko Meryl Streep teistä kaunis?
mua sanottu hänen näköisekseen ja nyt kun kokeilin tuota celebrity twin sovellusta niin tuli aika monesti tulos että näytän häneltä. Nenä hieman erilainen, minulla ei yhtä pitkä ja aristokraattinen.
Kommentit (122)
Onko Meryl muuten ikinä näytellyt mitään femme fatalen roolia jonka eteen miehet lakoaa?
No ei kaunis, mutta karisma tuo sen oman hehkunsa.
On ollut, mutta on myös idiootti.
on kyllä kaunis, sekä nuorempana että nyt
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei varsinaisesti kaunis klassisessa mielessä, mutta säteilevä ja karismaattinen. Upea nainen.
mä en ole säteilevä enkä karismaattinen missään nimessä. Harmi, olen aina halunnut olla klassisen kaunis mutta sitä ei näköjään suotu..
ap
Oletko sä oikeasti 40v?! Kuulostat enemmän 14veeltä. Ruma saa olla mutta ei tyhmä!
Kyllähän Meryl on kaunis! Korkeat poskipäät ja suora, symmetrinen nenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei varsinaisesti kaunis klassisessa mielessä, mutta säteilevä ja karismaattinen. Upea nainen.
mä en ole säteilevä enkä karismaattinen missään nimessä. Harmi, olen aina halunnut olla klassisen kaunis mutta sitä ei näköjään suotu..
ap
Ja nyt neljäkybäsenä sinä tämän oivalsit?
Meryl Streep tarvitsee kaunistuakseen Hollywood-tasoisen makeup-tiimin.
Vierailija kirjoitti:
Upea ja persoonallisen näköinen, ollut jo nuoresta ja nykyään lähes iättömän oloinen. Kasvonpiirteet niin selkeät että ikä tuo vähän muutoksia, luultavasti ainakin kasvojumppaa tehnyt ja muutenkin kunnossa joten olemus myös iätön (kun en nuorekasta ikäisekseen tahdo sanoa :)).
Ihan varmasti ei muuta hänen kasvoilleen olekkaan tehty kun kasvojumppaa;DD
Miksi kaikkien pitäisi olla kauniita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Oletko sä oikeasti 40v?! Kuulostat enemmän 14veeltä. Ruma saa olla mutta ei tyhmä!
Mikäs sua vaivaa? Hellepiruko iski?
Juo vettä ja mee vaikka suihkuun jos on paha olla mut älä ilkeile vieraille ihmisille.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä ärsyttävä naama
Okei, ihanaa etten ole ainoa. Se Merylin tytär, mikälie Mamie tmv on muuten vielä äitiäänkin ärsyttävämmän näköinen.
Vierailija kirjoitti:
Ei missään nimessä ruma mutta ei nyt julkkikseksi kauniskaan.
Hänestä puuttuu se julkkismainen upeus, joka saavutetaan kirurgin veitsen avulla.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kaikkien pitäisi olla kauniita?
Enemmän ihmetyttää miksi kaikkia julkkiksia (tai julkkisten tyttöystäviä) pitää väkisin ylistää kauniiksi. Kaikki julkkiksetkaan ei ole kauniita ja esim Meryl on yksi niistä. Näyttelijänäkin minusta yliarvostettu.
Tykkään rumista näyttelijöistä, koska maailma on ruma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Juo vettä ja mee vaikka suihkuun jos on paha olla mut älä ilkeile vieraille ihmisille.
No on se nyt aika ihme jos joku 40veenä herää tajuamaan ettei hänestä kuoriudukkaan kaunotarta. Eiköhän ne oikeatkin kaunottaret tossa iässä jo lähinnä keskity pelastamaan sen mitä pelastettavissa on. Tuskin kukaan enää odottaa kukkaan puhkeamistaan.
Kaunis on ehkä väärä sana mutta Meryl Streep on ihana ja säkenöivä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
No on se nyt aika ihme jos joku 40veenä herää tajuamaan ettei hänestä kuoriudukkaan kaunotarta. Eiköhän ne oikeatkin kaunottaret tossa iässä jo lähinnä keskity pelastamaan sen mitä pelastettavissa on. Tuskin kukaan enää odottaa kukkaan puhkeamistaan.
Av-matamit on hitaita kehittymään..
ap