Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko Meryl Streep teistä kaunis?

Vierailija
23.07.2018 |

mua sanottu hänen näköisekseen ja nyt kun kokeilin tuota celebrity twin sovellusta niin tuli aika monesti tulos että näytän häneltä. Nenä hieman erilainen, minulla ei yhtä pitkä ja aristokraattinen.

Kommentit (122)

Vierailija
21/122 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei varsinaisesti kaunis klassisessa mielessä, mutta säteilevä ja karismaattinen. Upea nainen.

mä en ole säteilevä enkä karismaattinen missään nimessä. Harmi, olen aina halunnut olla klassisen kaunis mutta sitä ei näköjään suotu..

ap

Vierailija
22/122 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Meryl muuten ikinä näytellyt mitään femme fatalen roolia jonka eteen miehet lakoaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/122 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kaunis, mutta karisma tuo sen oman hehkunsa.

Vierailija
24/122 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ollut, mutta on myös idiootti.

http://junksciencearchive.com/news3/alar.html

Vierailija
25/122 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kyllä kaunis, sekä nuorempana että nyt

Vierailija
26/122 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei varsinaisesti kaunis klassisessa mielessä, mutta säteilevä ja karismaattinen. Upea nainen.

mä en ole säteilevä enkä karismaattinen missään nimessä. Harmi, olen aina halunnut olla klassisen kaunis mutta sitä ei näköjään suotu..

ap

Oletko sä oikeasti 40v?! Kuulostat enemmän 14veeltä. Ruma saa olla mutta ei tyhmä!

Vierailija
27/122 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän Meryl on kaunis! Korkeat poskipäät ja suora, symmetrinen nenä.

Vierailija
28/122 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Ja nyt neljäkybäsenä sinä tämän oivalsit?

Vierailija
29/122 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meryl Streep tarvitsee kaunistuakseen Hollywood-tasoisen makeup-tiimin.

Vierailija
30/122 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Upea ja persoonallisen näköinen, ollut jo nuoresta ja nykyään lähes iättömän oloinen. Kasvonpiirteet niin selkeät että ikä tuo vähän muutoksia, luultavasti ainakin kasvojumppaa tehnyt ja muutenkin kunnossa joten olemus myös iätön (kun en nuorekasta ikäisekseen tahdo sanoa :)).

Ihan varmasti ei muuta hänen kasvoilleen olekkaan tehty kun kasvojumppaa;DD

Vierailija
31/122 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kaikkien pitäisi olla kauniita?

Vierailija
32/122 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meryl Streep on tavis.

Vierailija
33/122 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Oletko sä oikeasti 40v?! Kuulostat enemmän 14veeltä. Ruma saa olla mutta ei tyhmä!

Mikäs sua vaivaa? Hellepiruko iski?

Juo vettä ja mee vaikka suihkuun jos on paha olla mut älä ilkeile vieraille ihmisille.

Vierailija
34/122 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä ärsyttävä naama

Okei, ihanaa etten ole ainoa. Se Merylin tytär, mikälie Mamie tmv on muuten vielä äitiäänkin ärsyttävämmän näköinen.

Vierailija
35/122 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei missään nimessä ruma mutta ei nyt julkkikseksi kauniskaan.

Hänestä puuttuu se julkkismainen upeus, joka saavutetaan kirurgin veitsen avulla.

Vierailija
36/122 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kaikkien pitäisi olla kauniita?

Enemmän ihmetyttää miksi kaikkia julkkiksia (tai julkkisten tyttöystäviä) pitää väkisin ylistää kauniiksi. Kaikki julkkiksetkaan ei ole kauniita ja esim Meryl on yksi niistä. Näyttelijänäkin minusta yliarvostettu.

Vierailija
37/122 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään rumista näyttelijöistä, koska maailma on ruma.

Vierailija
38/122 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Juo vettä ja mee vaikka suihkuun jos on paha olla mut älä ilkeile vieraille ihmisille.

No on se nyt aika ihme jos joku 40veenä herää tajuamaan ettei hänestä kuoriudukkaan kaunotarta. Eiköhän ne oikeatkin kaunottaret tossa iässä jo lähinnä keskity pelastamaan sen mitä pelastettavissa on. Tuskin kukaan enää odottaa kukkaan puhkeamistaan.

Vierailija
39/122 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis on ehkä väärä sana mutta Meryl Streep on ihana ja säkenöivä.

Vierailija
40/122 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

No on se nyt aika ihme jos joku 40veenä herää tajuamaan ettei hänestä kuoriudukkaan kaunotarta. Eiköhän ne oikeatkin kaunottaret tossa iässä jo lähinnä keskity pelastamaan sen mitä pelastettavissa on. Tuskin kukaan enää odottaa kukkaan puhkeamistaan.

Av-matamit on hitaita kehittymään..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän viisi