Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Netissä kiertää klippi missä DNA myyjät vittuilee asiakkaalle ja kuvaa sen

Vierailija
22.07.2018 |

On sanomattakin selvää mitä ajattelen tästä mutta en jatkossa vieraile myöskään kaupoissa joissa on DNA näitä feissareita

Kommentit (87)

Vierailija
61/87 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En pystynyt katsomaan kuin ekat pari minuuttia, sitten olisin halunnut lyödä tätä häiriköivää kuvaajaa (joka siis on ilmeisesti de Wit?).

Sellaiset vassarille tyypilliset väkivaltaiset voimafantasiat sieltä. Nih!

Sieg heil.

Vierailija
62/87 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asiakkailta ei kysellä onko otettu kaljaa.

Marco ja Mari ei ollut kyselevän ihmisen edustaman tahon asiakkaita.

Että hyvää asiakaspalvelua annetaan vain niille, jotka jo ovat yrityksen asiakkaita...wtf?!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/87 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

toi äijä on rasisti ja toi poika tunnisti sen takia alkoi kuvamaan

Sinun mielestäsi siis ihmisiä saa kuvata luvatta jos ihminen on jonkun mielestä rasisti? Vinksahtanutta.

Mitä se Marco sitten tekee? Viettää päivät pitkät kaduilla kameran kanssa häiritsemässä normaaleita ihmisiä ja syyttäen heitä kaikilla eri tavoilla. Sitten uhriudutaan ja laitetaan ulinat youtubeen muiden urpojen nähtäväksi.

"Mutku toi alotti..." Mitä väliä sillä on mitä tyyppi tekee. Luvaton kuvaaminen on luvatonta kuvaamista riippumatta persoonasta, ja ylen pilleripäisen (tavaran)toimittajan solvaukset ovat solvauksia.

Saat kyllä kuvata toista mutta et kuitenkaan julkaista videota ilman kohteen lupaa. Eli Marcohan se on tässä rikollinen.

Vierailija
64/87 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kloppi, kun näki, että de Wit närkästyi kysymyksestä, olisi hän voinut siinä vaiheessa sanoa menneensä vähän liian pitkälle kaljautsimisillaan ja tilanne olisi rauennut siihen. Tai ehkä ei. 😆

Vierailija
65/87 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

toi äijä on rasisti ja toi poika tunnisti sen takia alkoi kuvamaan

Sinun mielestäsi siis ihmisiä saa kuvata luvatta jos ihminen on jonkun mielestä rasisti? Vinksahtanutta.

Julkisella paikalla kuvaaminen on sallittua. Toisin kuin moni luulee.

Sen sijaan julkaiseminen edellyttää useissa tapauksissa lupaa kuvattavilta.

Vierailija
66/87 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonoa mainosta DNA:lle, vaikka vastapuolenkaan toiminta ei aivan virheetöntä ollut.

Vierailija
67/87 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen porilainen ja täällä ei kyllä ole noin homoja jäbiä! 

Jostain muualta paikalle tuotuja provokaattoreita? 

Vierailija
68/87 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvaavat känniääliöt on aika vastenmielistä porukkaa.

Vierailija
69/87 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen vielä mukana tuossa tilanteessa niin varmaan häntä voi pelottaa ja ahdistaa tuollaiset aggressiivisesti käyttäytyvät nuoret?

Vierailija
70/87 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli aikoinaan dna liittymä ja palvelu ja liittymä oli hyvä vuosia sitten. Nyt sitten päätin heiltä ottaa liittymän puhelimen kautta kun soittivat niin kas kummaa se olikin määräaikainen liittymä vuoden sopimuksella. Tein tästä valituksen dnalle että minulle ei ole kyllä sanottu ollenkaan sen puhelun aikana että sitoutuu mihinkään. Pari viikkoa asiaa käsittelivät ja kuuntelivat puhelun minkä puhuin virkailijan kanssa ja soittivat sitten minulle että kyllä siellä on määräaikaisuudesta mainittu. Jälkikäteen jäin miettimään että missähän välissä on  ohimennen ovelasti mainittu koska minulle ei missään vaiheessa ole sellainen sopimus käynyt ilmi vaan se hinta ja se että nimenomaan on katkaistavissa. Mieli on tehnyt kyllä vaatia että saan itse kuunnella sen puhelun. Enää en dnalta ota liittymiä ja jätän laskutkin oikein myöhäiseen ennen kuin maksaa. Esim telialla en ole tällaiseen harhaanjohtamiseen törmännyt ja heillä onnistuu laskujen järjestelytkin paremmin

Vierailija
71/87 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eei mittää. Hyvällä fiilikselläää.

Terkuin DNA

Vierailija
72/87 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä toi marco vauhkoo taas?

Vierailija
73/87 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli aikoinaan dna liittymä ja palvelu ja liittymä oli hyvä vuosia sitten. Nyt sitten päätin heiltä ottaa liittymän puhelimen kautta kun soittivat niin kas kummaa se olikin määräaikainen liittymä vuoden sopimuksella. Tein tästä valituksen dnalle että minulle ei ole kyllä sanottu ollenkaan sen puhelun aikana että sitoutuu mihinkään. Pari viikkoa asiaa käsittelivät ja kuuntelivat puhelun minkä puhuin virkailijan kanssa ja soittivat sitten minulle että kyllä siellä on määräaikaisuudesta mainittu. Jälkikäteen jäin miettimään että missähän välissä on  ohimennen ovelasti mainittu koska minulle ei missään vaiheessa ole sellainen sopimus käynyt ilmi vaan se hinta ja se että nimenomaan on katkaistavissa. Mieli on tehnyt kyllä vaatia että saan itse kuunnella sen puhelun. Enää en dnalta ota liittymiä ja jätän laskutkin oikein myöhäiseen ennen kuin maksaa. Esim telialla en ole tällaiseen harhaanjohtamiseen törmännyt ja heillä onnistuu laskujen järjestelytkin paremmin

Kai tiedät, että puhelinmyynnissä on kahden viikon perumisoikeus?

Vierailija
74/87 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marko on niin provosoiva. Ei ota edes läppää, eikä yritäkään vaan provosoituu heti ja huutaa. 

Ja alussa Mari kysyy ekalta pojalta :oletpa hyökkäävä

Unohtaako Mari miten Marko käyttäytyy ja öykkyröi??

Vierailija
75/87 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen Pasi Viheraho. Molemmat ihmisiä joilla on vain oikeuksia muttei velvollisuuksia.

Vierailija
76/87 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asiakkailta ei kysellä onko otettu kaljaa.

Marco ja Mari ei ollut kyselevän ihmisen edustaman tahon asiakkaita.

Että hyvää asiakaspalvelua annetaan vain niille, jotka jo ovat yrityksen asiakkaita...wtf?!

Pojilta sitten loppui työt.

Vierailija
77/87 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eei mittää. Hyvällä fiilikselläää.

Terkuin DNA

DNA yt-neuvotteljen jälkeen entisille työntekijöille:

Eei mittää. Hyvällä fiiliksellä.

Terkuin DNA

Mikset sä haluu ottaa liittymää, jos mä tarjoan sulle.

Tämä kuvaa aika hyvin näitä puhelinliittymien myyjiä, joita tuntuu olevan jokaisen nurkan takana. Nykyään ovat haukkuneet usein nykyistä operaattoria. "Oon kuullut, että on vähän ongelmia..."

Vierailija
78/87 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkky äijä!

Vierailija
79/87 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mäkin olisin soittanut poliisit paikalle! Ties kuinka kauan toi Marco olisi kameransa kanssa siinä vielä muuten länkyttänyt. Vastenmielinen tyyppi, säälittävä kitisijä.

DNA:n työntekijät tosin hieman ehkä lapsellisia, huomaa että ei ihan hirveästi kokemusta asiakaspalvelusta. Mutta ymmärrän kyllä, että Marcon kaltaiseen ihmiseen menee hermot. Mutta vähän turhaa läppää ja kommentointia heidänkin suunnaltaan, pitäisi yrittää pitää työajalla kohtelias, asiallinen linja kaikesta huolimatta.

Mutta sympatiat ehdottomasti DNA-kojun työntekijöille, ei kaikkea heidänkään tarvitse sietää. Olisi kamalaa jos omallekin työpaikalle tulisi joku Marcon kaltainen ääliö mesoamaan kameransa kanssa!

Vierailija
80/87 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan täyttä p askaa koko video. Jaksoin katsoa pari minuuttia ja kävi selväksi että kuvaaja on suuren luokan kusipää.

Joten ei tarvitse mainostaa tämmöstä kuraa enempää.

Hyi miten vastenmielistä!