Mitkä kaksi täysin eri asiaa sinulla menee sekaisin?
Boko Haram ja Procol Harum.
Adam Sandler ja se toinen huono näyttelijä.
Nuudelit ja nugetit.
Kommentit (1900)
Vierailija kirjoitti:
John Lenon ja Elton John
Kyllä mä tiiän kumpi on kumpi, mutta pitää vähän miettii
Hups, en huomannutkaan, että jollakulla muulla oli sama😁
Credit ja Debit. Kortilla maksettaessa joutuu aina pari sekuntia pohtimaan, että kumpi oli se pankkipuoli. Ja viime aikoina oon puhunut usein selleristä kun tarkoitan retiisiä.
Vierailija kirjoitti:
Credit ja Debit. Kortilla maksettaessa joutuu aina pari sekuntia pohtimaan, että kumpi oli se pankkipuoli. Ja viime aikoina oon puhunut usein selleristä kun tarkoitan retiisiä.
Sama homma ulkomailla pankkiautomaatilla,nostanko creditillä vai debitillä...no aina se automaatti on
jotain antanu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Brutto ja netto
Tää on paha! Onko kellään hyvää muistisääntöä tähän?
Isompi, eli pitempi tilinnauha on brutto. Kun siitä vähennetään verot, se lyhenee, eli netto. 5 kirjainta brutto, 4 kirjainta netto.
Mun muistisääntönä on se, että säilykkeissä usein mainitaan net weight, niin siitä on otettu kaikki ylimääräinen pois.
Vierailija kirjoitti:
Shakespeare ja Hitler. Siis tiedän kyllä näiden eron, mutta saatan vahingossa sanoa "Hitlerin Hamlet" tms. Kerran sekoitin nämä, ja siitä lähtien olen aina saanut jännittää että kumpikohan suustani tulee. Yritän olla keskustelematta historiasta ja kirjallisuudesta.
Tämä on mieletön! 😂😂😂
Näyttelijät Aapo Vilhunen ja Risto Aaltonen.
Vierailija kirjoitti:
Seinäjoki ja Joensuu :D En käsitä. En ikinä muista kumpi on kumpi :D
Mulla on sama. Jossain siellä keskellä ne on.
Vierailija kirjoitti:
Arktis ja Antarktis
Arktis -- karhumaa, Anti-arktis -- ei karhuja
Vierailija kirjoitti:
Fanitin yhden bändin musiikkia, mutten meinaa muistaa Massive Attackin nimeä. Osaan kyllä englantia mutten tajua mikä mättää.
Aeevan hiton hyvä bändi. He jotka eivät ole kuunnelleet, hävetkää.
Mul menee mantra ja tantra sekaisin.
Hanko ja Naantali
Suihku ja sauna
Vertikaalinen ja horisontaalinen
Kolleegalla menee sekaisin defibrillaattori ja vibraattori.
Mun täytyy aina oikein pinnistellä, että sanon oikean vaihtoehdon, kun puhutaan steriloidusta ja sterilisoidusta. Ei se muuten haittaa, mutta olen terveydenhoitoalalla.
Vierailija kirjoitti:
Lapsena sekoitin Imatran ja Sumatran toisiinsa.
Ihana, imatrankummituseläin... :D
Minulla on Riikka ja Riitta nimiset ystävät, ja tiedän kyllä kumpi on kumpi. Ystäviä ollaan olut n. 40 vuotta molempien kanssa, silti kutsun Riikkaa Riitaksi ja Riittaa Riikaksi. Väärin menee noin 98% kerroista kun mainitsen nimen.... Äääääh!!!
Ḱotitalouden luokassa oli aikanaan "käytöstapatauluja", yhdessä siili joi vettä ja siinä oli teksti 'en hörpi'.
Eräs neropatti luuli että siili on ruotsiksi en hörpi
siuntio ja suntio