Rauhallinen, nössö, nörttimies - onko tällainen mies turn on vai off?
Mies ei turhia hötkyile ja kohtelee naisia hyvin
Kommentit (32)
29 mies kirjoitti:
Ite oon juuri tuollainen, muttei ehkä päältä päin uskoisi kun olen tyylikkäästi pukeutuva ja kropaltani suhteellisen lihaksikas ja vähärasvainen (181cm/89kg 14 % rasvoissa), mikä ainakin satunnaisilla baarikäynneillä tulee huomattua kun moni tulee haastamaan riitaa humalassa. Monesti päivärutiinit menee töiden ja salin jälkeen kotona dataillessa.
Käytkö salilla miellyttääksesi naisia? Olet varmaankin it-alalla ja onko sulla silmälasit?
Kelpaa, mutta pitää kuitenkin olla henkisesti vahva ja tunne-elämältään tasapainossa.
Heh. Heti kun IT-alalla alkoi iso raha liikkua ja hommasta tuli enemmän mainstreamia, niin naisia alkoi nörttimiehet kiinnostaa. Ennen kiihotti puku- ja kravattipellet, koska ne oli niitä rikkaita ekonomisteja :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu, mitä nössöys tarkoittaa. Jos se on sitä, ettei tee typeryyksiä ja vaikka viihtyy enemmän kotona kuin illanvietoissa, kuulostaa hyvältä. Jos taas itsetunto on nolla, herää kysymyksiä. Hyvällä ulkonäöllä saa paljon anteeksi.
Hyvä itseluottamus, en tee typeryyksiä ja viihdyn enemmän kotona kuin illanvietoissa. En ole kuumakalle vaan rauhallinen ja ajattelevainen mies.
Mulla on tällainen Ihana mies. Turn on.
En kestä parisuhteessa tuppisuita. Kaveriksi jää...
Vierailija kirjoitti:
En kestä parisuhteessa tuppisuita. Kaveriksi jää...
Herkkä nörttimies olen, mutta en ole tuppisuu. Valikoin sanani tarkkaan ja olen ajattelevainen.
Vierailija kirjoitti:
29 mies kirjoitti:
Ite oon juuri tuollainen, muttei ehkä päältä päin uskoisi kun olen tyylikkäästi pukeutuva ja kropaltani suhteellisen lihaksikas ja vähärasvainen (181cm/89kg 14 % rasvoissa), mikä ainakin satunnaisilla baarikäynneillä tulee huomattua kun moni tulee haastamaan riitaa humalassa. Monesti päivärutiinit menee töiden ja salin jälkeen kotona dataillessa.
Käytkö salilla miellyttääksesi naisia? Olet varmaankin it-alalla ja onko sulla silmälasit?
Ainoastaan toi it-ala meni oikein, näkö ollut täydellinen aina ja laseja tuskin tulen ikinä tarvitsemaan, ja salilla käyn vain oman hyvinvointini takia (olen aina halunnut näyttää hyvältä ja näytänkin), vaikka akat varmasti luulee et käyn heidän takia mutta ei.
Riippuu mitä muuta se on. Oma mieheni on tuollainen, mutta lisäksi hänellä on hyvä huumorintaju, tykkää monista samoista asioista kuin minä, näyttää kivalta ja on hyvä sängyssä.
raha ratkaisee kirjoitti:
Heh. Heti kun IT-alalla alkoi iso raha liikkua ja hommasta tuli enemmän mainstreamia, niin naisia alkoi nörttimiehet kiinnostaa. Ennen kiihotti puku- ja kravattipellet, koska ne oli niitä rikkaita ekonomisteja :D
Jaha, paitsi että ei se rahakaan kaikkia auta. Ja jotkut ei tarvi sitäkään. Eikä kaikille nörteille häävisti maksetakkaan.
Ja tässä voittavat kaikki osapuolet.