Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen tosi nirso miesten suhteen

Vierailija
21.07.2018 |

Mulle ei kelpaa oikein kukaan. Kaikissa miehissä on jotain vikaa. Yhdessä pitkässä parisuhteessa olen kyllä ollut, mutta exän jälkeen kukaan ei ole kelvannut.

Ja siis itse en ole mikään tasokas, että olisi varaa valita tai valittaa. Lihava olen ja silti nirso. Onneksi pärjään yksinkin. Ihmettelen vaan itsekin, että miten kehtaankin olla niin nirso.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Usein teillä nirsoilla naisilla on se vika, että te ette osaa keskittyä niihin oikeasti merkityksillisiin asioihin, vaan nillitätte merkityksettömistä yksityiskohdista.

Mitkä asiat mielestäsi ovat oikeasti merkityksellisiä?

Esimerkiksi ne asiat, jotka kertovat kumppanin kyvyistä pitkällä tähtäimellä. Sinnikkään luonteen pitäisi siis olla merkitsevämpi tekijä kuin pituus. Ja miehen tavan kohdella naista pitäisi merkitä enemmän kuin hänen hiusrajansa. 

Vierailija
22/26 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei oma viehättävyys korreloi mitenkään sen kanssa, millaiset ihmiset itseä viehättävät.

Jokainen keski-ikäinen roikkupyllyukkeli tietää tämän, parikymppisiä tiiraillessaan. Ei heilläkään kehtaamisen kanssa tee heikkoa, miksi sitten sinulla, ap.

Realismi olisi hyvä kuitenkin säilyttää, varsinkin jos toivoo asian etenevän johonkin siitä tiirailusta.

Ap ihmetteli miten kehtaa olla nirso, vaikka ei muka ole itsekään kummoinen. Kehtaaminen ei ole koskaan ollut ongelma vanhoille miehille, miksi sen pitäisi olla naisoletetuille, kuten ap?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikkia ei ole tarkoitettu parisuhteeseen. Mitä vikaa yksinolossa?

Ei mitään vikaa, viihdyn hyvin yksinkin... ja mieluummin yksin kuin jonkun kanssa, josta en tykkää.

Nyt kun mietin, niin paineita parisuhteellistumiseen tulee enemmänkin ystäviltä ja sukulaisilta kuin omasta päästäni. Varsinkin parisuhteessa olevat ystävättäret kyselevät jatkuvasti miesasioitani ja ehdottelevat kaikenmaailman ukkoja. Olen sanonut napakastikin heille, mutta ei auta!

Vierailija
24/26 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Usein teillä nirsoilla naisilla on se vika, että te ette osaa keskittyä niihin oikeasti merkityksillisiin asioihin, vaan nillitätte merkityksettömistä yksityiskohdista.

Nyt kun mietin, niin taidat olla oikeassa. Olen vaatinut miehiltä niinkin kohtuuttomia kuin suht vakaata mielenterveyttä, uskollisuutta ja tasavertaista osallistumista kustannuksiin ja kodin töihin. Nyt ymmärrän, että nämä ovatkin merkityksettömiä yksityiskohtia.

Lähdenkin tästä hakemaan mielenterveysongelmaista, laiskaa petturia, joka maksattaa minulla asumisensa ja muut kulunsa. Hei vaan!

ei ap

Tosin, silloin kun löysit kriteerisi täyttävät miehen, niin hänen 170cm pituutensa ja jäykähkö olemuksensa ei riittäneet sinulle. Tai se toinen, joka myös täytti nuo kriteerit ei ollut tarpeeksi hauska, hänellä ei ollut leveät hartiat ja hiuksetkin harvenemaan päin.

Vierailija
25/26 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt kun mietin, niin taidat olla oikeassa. Olen vaatinut miehiltä niinkin kohtuuttomia kuin suht vakaata mielenterveyttä, uskollisuutta ja tasavertaista osallistumista kustannuksiin ja kodin töihin. Nyt ymmärrän, että nämä ovatkin merkityksettömiä yksityiskohtia.

Lähdenkin tästä hakemaan mielenterveysongelmaista, laiskaa petturia, joka maksattaa minulla asumisensa ja muut kulunsa. Hei vaan!

ei ap

Tosin, silloin kun löysit kriteerisi täyttävät miehen, niin hänen 170cm pituutensa ja jäykähkö olemuksensa ei riittäneet sinulle. Tai se toinen, joka myös täytti nuo kriteerit ei ollut tarpeeksi hauska, hänellä ei ollut leveät hartiat ja hiuksetkin harvenemaan päin.

Jos nyt ihan totta puhutaan, niin tosiaan löysin sen oikean,  hän oli tosin 163 eikä 170 cm niin kuin arvelit. 

Hän oli meistä se, joka lopetti tapailun, koska ei kestänyt sitä, että olin häntä 15 senttiä pidempi. Hän itse sanoi sen ihan syyksi, en ole keksinyt tätä itse. Eli itsetunto ei miehellä sittenkään riittänyt. Mitään ei hyödyttänyt sanoa että minua ei haittaa, haluan silti olla yhdessä. Joskus se nirso on mies.

Vierailija
26/26 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ei ap

170 cm ja harvenevat hiukset ei ole mikään ongelma. Mutta jos ei ole älykkäällä tavalla hausta ja kykenevä ilmaisemaan itseään, ei jatkoon. Saa toki olla ujo, mutta jos jäykähkö olemus tarkoittaa kiukkuisen oloista tosikkoa, en vaan kestä sellaista! Nirsoko sitten olen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kahdeksan