Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Listaan tähän saavutukseni naisten kanssa

Vierailija
21.07.2018 |

- Kun olin pieni asui naapurissamme kiva tyttö. Leikimme emmekä miettineet, että toinen on tyttö ja toinen poika. Kerran pussasimme puskassa ja sitten törmäsin pulkalla hänen peppuunsa. Emme menneet naimisiin.
- Ala-asteella kävin muutaman kerran kotibileissä. Tanssin joskus jopa hitaita. Kun piti laittaa käsi tytön takapuolelle juoksin vessaan.
-Yläasteella luin scifiä ja kokosin pienoismalleja. Kerran kuulin, että eräiden kotibileiden yhteydessä eräs luokkamme tyttö oli nimennyt minut luokkamme kiinnostavimmaksi pojaksi. Nukuin tyytyväisenä unelmoiden seuraavat puoli vuotta.
- Lukiossa en uskaltanut pyytää ketään vanhojen tansseihin. Sitten kun luulin jo olevan myöhäistä kysyi eräs hieno nainen minua. Suostuin tietysti. Tanssimme ja hymyilimme.
- Jatko-opinnoissa kävin bileissä. Sitten kun olisi pitänyt olla itsevarma ja käydä esim. sekasaunassa istuin ennemmin terassilla juoden lämmintä kaljaa löytämälläni pillillä.
- Kerran ruotsinlaivalla humalainen ja vienosti tupakalta tuoksunut nainen halusi suudella kanssani. En kerennyt sanoa mitään ennen kuin kieli oli suussani. Ilta oli sekava ja kielekäs, mutta koska olen epämies ei se päätynyt siihen kauneimpaan.
- Kerran baarijonossa eräs nainen halusi panna juuri minua. Olin imarreltu, mutta päätellen neidin hyvin hoipuvasta askeleesta olin minä vain ensimmäinen eteen sattunut mies.
- Pari vuotta sitten ihastuin työpaikkani mukavaan naiseen. En nukkunut kunnolla pariin viikkoon. Lopulta pätkätyöni loppui ja sain taas unta.
- Yhtenä kesäiltana vanha tuttuni halasi ja kertoi minun olevan mukava. Halasin takaisin ja menin kotiin syömään kylmää nakkia.

Kommentit (59)

Vierailija
1/59 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidin tarinasta ja toivon, että löydät vierellesi unelmiesi naisen.

Vierailija
2/59 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, tuleeko tähän jatkoa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/59 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis päätelmä,et lähtenyt naisten mukaan makkarileikkeihin,joten olet homo.

Vierailija
4/59 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidin tarinasta ja toivon, että löydät vierellesi unelmiesi naisen.

Kiitos. Toivon minäkin, mutta en pidä sitä enää todennäköisenä. Viimeisimmästä "saavutuksestani", kun on jo vuosia ja itsellä ikää sen verran, että aamulla sängystä nouseminen sattuu fyysisesti ja henkisesti niin ei tässä mitään kuuminta hottia parisuhdemarkkinoilla olla.

ap

Vierailija
5/59 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jatko-osa on aina alkuperäistä huonompi, eikä mulla ole oikein siihen riittävästi materiaaliakaan.

ap

Vierailija
6/59 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kyynel ja vähemmän yllätys kun nössö jätkä ei saa mitään. Vähän munaa käytökseen niin alkaa lohkeamaan.

Vierailija
7/59 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia...

Vierailija
8/59 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jatko-osa on aina alkuperäistä huonompi, eikä mulla ole oikein siihen riittävästi materiaaliakaan.

ap

Riko sääntö ja tee jatko-osasta parempi. Samalla saat materiaalia.

Vierailija
9/59 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

uilghi.bgkh-lnjmö kirjoitti:

Tähän voin sanoa, että et ole ainut joka on tähän päätelmään päätynyt. Kun on yksin niin jopa kaverit kysyvät olenko homo. Luulisin että tietäisin, jos olisin. Ehkä olen vain nössö?

ap

Vierailija
10/59 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tähän voin sanoa, että et ole ainut joka on tähän päätelmään päätynyt. Kun on yksin niin jopa kaverit kysyvät olenko homo. Luulisin että tietäisin, jos olisin. Ehkä olen vain nössö?

ap

Luultavasti. Jos naiset tekee aloitteita turhaan, niin siltä näyttää.

Vierailija
11/59 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi kyynel ja vähemmän yllätys kun nössö jätkä ei saa mitään. Vähän munaa käytökseen niin alkaa lohkeamaan.

Kiitos mielipiteestäsi. Tiedostan kyllä omat heikkouteni. Olen silti mitä olen ja muutos on hidas prosessi.

ap

Vierailija
12/59 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ansaitseemaasi elämää luultavasti

Vierailija
13/59 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nössö hah. Se vielä kauhempaa, jos joku tasapaksupötkyläukko isoine nenineen ja rumine naamoineen käy röyhkeäksi....

Vierailija
14/59 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Luultavasti. Jos naiset tekee aloitteita turhaan, niin siltä näyttää.

Naiset ovat tehneet "aloitteen " elämäni yli kolmenkymmenen vuoden aikana ehkä noin kymmenen kertaa. Muutaman noista tunnistin ja jänistin. Loput joko tunnistin jälkikäteen tai sitten olin autuaan tietämätön. Mitään Casanovaa musta on turha alkaa rakentamaan. Nössö toki olen. Ehkä kaltaisiani ei ole tarkoitettu parisuhteeseen? Pakko muuttua, jos haluaa jotain saavuttaa?

ap

Vierailija
15/59 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ansaitseemaasi elämää luultavasti

Kiitos. Olen kuullut tämänkin useasti: mies saa sen minkä ansaitsee. Pitää sopeutua miehen rooliin, eikä poiketa siitä. Tästä kiroan iltaisin itseäni ja yritän keksiä aikakonetta, jolla päästä takaisin menneisyyteen korjaamaan tekemäni virheet. Vielä en ole toimivaa konetta saanut aikaiseksi.

ap

Vierailija
16/59 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä sai kyyneleet silmiin ja hymyä myös :`)

Vierailija
17/59 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisit olla joku kaverini eli hyvä heppu.

Itse olen saanut pildeä viideltä naiselta, pannut yhteensä ehkä 3000 kertaa. Olin nuorena fantasiaa ja sarjiksia lukeva nörtti, mutta ulkonäköni oli naisten mieleen. Sain sen kummemmin yrittämättä. Eka kerran onnistuminen oli toki hemmetin tärkeää. Jos se olisi mennyt vituralleen niin nörttäilisin varmaan edelleen poikien kanssa. Tsemppiä elämään!

m39

Vierailija
18/59 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä sai kyyneleet silmiin ja hymyä myös :`)

Tämä oli kiva kuulla. Ehkä tragikomedia on se genre, johon elämäni parhaiten sopisi.

Tuo oli vielä positiivinen tiivistelmä, josta oli pahimmat mokailut tietoisesti jätetty pois ja suurimmat nöyryytykset olen koettanut itsekin unohtaa.

ap

Vierailija
19/59 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää nämä kiltit miehet, jotka haluavat parisuhdetta, mutta eivät tajua, että vika on täysin itsessä. Ei kukaan ansaitse toista ihmistä ja pitää tehdä jotain sen eteen, että saavuttaa jotain.

Vierailija
20/59 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tule tänne poikuuden poistoon söpö poju!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kolme