Listaan tähän saavutukseni naisten kanssa
- Kun olin pieni asui naapurissamme kiva tyttö. Leikimme emmekä miettineet, että toinen on tyttö ja toinen poika. Kerran pussasimme puskassa ja sitten törmäsin pulkalla hänen peppuunsa. Emme menneet naimisiin.
- Ala-asteella kävin muutaman kerran kotibileissä. Tanssin joskus jopa hitaita. Kun piti laittaa käsi tytön takapuolelle juoksin vessaan.
-Yläasteella luin scifiä ja kokosin pienoismalleja. Kerran kuulin, että eräiden kotibileiden yhteydessä eräs luokkamme tyttö oli nimennyt minut luokkamme kiinnostavimmaksi pojaksi. Nukuin tyytyväisenä unelmoiden seuraavat puoli vuotta.
- Lukiossa en uskaltanut pyytää ketään vanhojen tansseihin. Sitten kun luulin jo olevan myöhäistä kysyi eräs hieno nainen minua. Suostuin tietysti. Tanssimme ja hymyilimme.
- Jatko-opinnoissa kävin bileissä. Sitten kun olisi pitänyt olla itsevarma ja käydä esim. sekasaunassa istuin ennemmin terassilla juoden lämmintä kaljaa löytämälläni pillillä.
- Kerran ruotsinlaivalla humalainen ja vienosti tupakalta tuoksunut nainen halusi suudella kanssani. En kerennyt sanoa mitään ennen kuin kieli oli suussani. Ilta oli sekava ja kielekäs, mutta koska olen epämies ei se päätynyt siihen kauneimpaan.
- Kerran baarijonossa eräs nainen halusi panna juuri minua. Olin imarreltu, mutta päätellen neidin hyvin hoipuvasta askeleesta olin minä vain ensimmäinen eteen sattunut mies.
- Pari vuotta sitten ihastuin työpaikkani mukavaan naiseen. En nukkunut kunnolla pariin viikkoon. Lopulta pätkätyöni loppui ja sain taas unta.
- Yhtenä kesäiltana vanha tuttuni halasi ja kertoi minun olevan mukava. Halasin takaisin ja menin kotiin syömään kylmää nakkia.
Kommentit (59)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap osaat selvästi kirjoittaa ja olet hauskan itseironinen. Mikset mene siis nettiin ja kirjoita hyvää tekstiä sekä lähesty siellä itse naisia? Varmasti joku ihastuu juttuihisi ja haluaa tavata.
Kiitos. Ymmärrän, että olet kohtelias ja liioittelet, mutta valehtelisin, jos väittäisin etteikö viestisi olisi saanut uskoani itseeni nostettua ainakin puolella pykälällä.
Mihin nettiin? Eikö tämä ole netti? Entä jos joku ihastuu ja lopulta totuus paljastuu?
ap
Ymmärsit varmaan että tarkoitin nettideittipalveluita. OkCupid, Suomi24 ja mitä näitä on. Sinne vaan hyvä teksti ja katso mitä tapahtuu. Sano suoraan että olet nössö yms. kuten tässäkin.
Lähestyt sellaisia sopivan oloisia naisia, ei mitään pissiksiä. Suomi24 varsinkin on täynnä naisia joka lähtöön, myös yhtä ujoja ja kokemattomia kuin sinä.
Jonkun mielestä olet takuulla sympaattinen.
Juu, ymmärsin. Yritin vain vitsailulla peittää jotain. Pinttyneistä tavoista on vaikea päästä eroon.
Ja juu, en mä tarvitse kuin yhden. Siinä olet oikeassa. Kiitos tsempistä.
ap
Minkä näköinen olet? Voisiiko sille tehdä jotain?
Vierailija kirjoitti:
Minustakin vaikutat homolta, joka ei ole itselleen pystynyt myöntämään asiaa. Siksi kaikki mahdollisuutesi harrastaa seksiä kariutuvat, kun et tosiasiassa halua naista. Myös tapasi kuvata nuo kohtaamiset naisten kanssa heijastaa, että olet epämukavuusalueella. Kannattaa olla rehellinen itselleen! Meillä on vain yksi elämä! Niin ja mistäkö luulen tietäväni asian? Itselläni vähän vastaava track record, kunnes...
On samalla hienoa ja outoa, että kun rakkaudessa epäonninen ihminen päättää avautua anonyymille keskustelupalstalle sähläyksistään naisten kanssa on yleinen tuomio nimetä avautuja kaapissa olevaksi homoksi. Jos ei muuta niin tästä voi päätellä, että sallittu miehen malli on hyvin kapea ja siitä poikkeavat tuomitaan poikkeuksetta.
Ja toki olen epämukavuusalueellani. Nuorempana koska olin nörtti ja nössö, sekä vanhempana, koska olin vanhempi nörtti ja nössö.
ap
Vierailija kirjoitti:
Minkä näköinen olet? Voisiiko sille tehdä jotain?
Tiedätkö sen kokin, Henri Alen? Nenäni on iso eri suuntaan, mutta jos nopeasti katsoo olemme kuin kaksoset.
ap
Joku ehdotti nettiä. Varmaan pyöritkin siellä jo paljon. Eikö ole jotain nörttiyhteisöä josta löytyisi sinulle sopivia naisia? En tiedä mistä olet kiinnostunut mutta onhan nyt kaikkia anime ja scifi ja vaikka mitä juttuja.
Vierailija kirjoitti:
Joku ehdotti nettiä. Varmaan pyöritkin siellä jo paljon. Eikö ole jotain nörttiyhteisöä josta löytyisi sinulle sopivia naisia? En tiedä mistä olet kiinnostunut mutta onhan nyt kaikkia anime ja scifi ja vaikka mitä juttuja.
Olet väärässä. Mä pyörin vain kuumimpien klubien tanssilattioilla ja kaupungilla ottamassa itsestäni edustavia Instagram-kuvia.
Olet kuitenkin oikeassa, että mun pitäisi löytää se sopiva yhteisö. Valitettavasti olen tämmöinen väliinputoaja. Mulla on hyllyssä 200 scifi-kirjaa, mutta sitten taas käyn pari kertaa vuodessa Lontoossa katsomassa Valioliigafutista. Ehkä tuokaan ei olisi ongelma, kunhan löytäisin ihmisen, jonka kanssa voisin olla oma itseni vailla epäonnistumisen pelkoa.
ap
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttää nämä kiltit miehet, jotka haluavat parisuhdetta, mutta eivät tajua, että vika on täysin itsessä. Ei kukaan ansaitse toista ihmistä ja pitää tehdä jotain sen eteen, että saavuttaa jotain.
Just näin. Esitetään viatonta ja syytetään naisia vaikka vika on itsessä. Ei ole kiltteyttä moinen.
Oot siis kolmekymppinen vai? Jos nää on sun saavutukset niin ei hyvin mee.
Ota itseäsi niskasta kiinni ja mee baariin ja puhu naisille. Lopeta nössöily ja ole mies.
Ihme hommaa.
Vierailija kirjoitti:
Oot siis kolmekymppinen vai? Jos nää on sun saavutukset niin ei hyvin mee.
Ota itseäsi niskasta kiinni ja mee baariin ja puhu naisille. Lopeta nössöily ja ole mies.
Ihme hommaa.
Olen. Ja kyllä ne melkein tuossa ovat.
Olen käynyt ja puhunut. Lääkärin mukaan olen mies.
On kyllä.
ap
Kiitos kaikille keskustelijoille. Oli kiva ja silmiä avaava ilta.
Lopputuloksena olen joko homo tai nössö, tai ehkä molemmat. Se mikä on totta, että pitäisi olla jotain muuta.
Mietin näitä tarkasti ja koetan muuttaa itseäni täysin toiseen suuntaan.
ap
Nössö peittelee oikeaa suuntautumistaan. Siltä kuulostaa.
Vierailija kirjoitti:
Nössö peittelee oikeaa suuntautumistaan. Siltä kuulostaa.
Tämän päättelit tuosta aloitusviestistä? Olen pahoillani, mutta olet väärässä. Kaikki emme mene normaalin miehen muottiin, mutta onko meidän edes pakko?
ap
Jos ei itse ole olleenkaan aloitteellinen noin sitä sitten käy.
Vierailija kirjoitti:
Jos ei itse ole olleenkaan aloitteellinen noin sitä sitten käy.
Niin, en sanonut ettenkö olisi koskaan ollut aloitteellinen. Ne kerrat vaan menisivät siihen nolojen epäonnistumisien kategoriaan. Tai oli siellä pari puolittaista onnistumista, joita vieläkin muistelen.
ap
Melko nolo ketju. En kehtaisi tunnustaa noita.
Saattaisin tykätäkkin, minkä ikäinen olet ja mistäpäin?
Ja jos oikein innostut, niin kerro samalla minkälaisista naisista tykkäät ja millainen itse olet!
En lukenut listaa. Otsikon lukeminen ja ranskalaisilla viivoilla kirjoitetun lapsuudesta alkavan litanian vilkaiseminen riitti vakuuttamaan, että jonkin sortin nepsy-ongelma on kyseessä.
Se, että käytät kesälauantaisi tuollaisten listojen laatimiseen enteilee puolestaan, että jatko-osaa saadaan odottaa turhaan.
Aloitus tuntui aika tyypilliseltä ujohkon nuoren kokemuslistaksi. Se kuitenkin loppui jotenkin kesken. Ihan kuin aloittaja olisi jättäytynyt pois tilanteista, joissa näitä kohtaamisia olisi voinut tulla lisää. Juuri kun hän oli tulossa siihen vaiheeseen, jolloin olisi voinut olettaa, että pikku hiljaa rohkeus ja uteliaisuus herää niin paljon, että asioita alkaa tapahtua, homma tyssäsi kuin kananlento.
Aloittajalla oli ihan hyvä lista ja kaikesta päätellen tytöt tykkäsivät hänestä sen verran, että se oma kultakin olisi varmaan löytynyt. Harmi, että hän jotenkin antoi tilanteiden loppua ja mennä sivu suun.
Ymmärsit varmaan että tarkoitin nettideittipalveluita. OkCupid, Suomi24 ja mitä näitä on. Sinne vaan hyvä teksti ja katso mitä tapahtuu. Sano suoraan että olet nössö yms. kuten tässäkin.
Lähestyt sellaisia sopivan oloisia naisia, ei mitään pissiksiä. Suomi24 varsinkin on täynnä naisia joka lähtöön, myös yhtä ujoja ja kokemattomia kuin sinä.
Jonkun mielestä olet takuulla sympaattinen.