Listaan tähän saavutukseni naisten kanssa
- Kun olin pieni asui naapurissamme kiva tyttö. Leikimme emmekä miettineet, että toinen on tyttö ja toinen poika. Kerran pussasimme puskassa ja sitten törmäsin pulkalla hänen peppuunsa. Emme menneet naimisiin.
- Ala-asteella kävin muutaman kerran kotibileissä. Tanssin joskus jopa hitaita. Kun piti laittaa käsi tytön takapuolelle juoksin vessaan.
-Yläasteella luin scifiä ja kokosin pienoismalleja. Kerran kuulin, että eräiden kotibileiden yhteydessä eräs luokkamme tyttö oli nimennyt minut luokkamme kiinnostavimmaksi pojaksi. Nukuin tyytyväisenä unelmoiden seuraavat puoli vuotta.
- Lukiossa en uskaltanut pyytää ketään vanhojen tansseihin. Sitten kun luulin jo olevan myöhäistä kysyi eräs hieno nainen minua. Suostuin tietysti. Tanssimme ja hymyilimme.
- Jatko-opinnoissa kävin bileissä. Sitten kun olisi pitänyt olla itsevarma ja käydä esim. sekasaunassa istuin ennemmin terassilla juoden lämmintä kaljaa löytämälläni pillillä.
- Kerran ruotsinlaivalla humalainen ja vienosti tupakalta tuoksunut nainen halusi suudella kanssani. En kerennyt sanoa mitään ennen kuin kieli oli suussani. Ilta oli sekava ja kielekäs, mutta koska olen epämies ei se päätynyt siihen kauneimpaan.
- Kerran baarijonossa eräs nainen halusi panna juuri minua. Olin imarreltu, mutta päätellen neidin hyvin hoipuvasta askeleesta olin minä vain ensimmäinen eteen sattunut mies.
- Pari vuotta sitten ihastuin työpaikkani mukavaan naiseen. En nukkunut kunnolla pariin viikkoon. Lopulta pätkätyöni loppui ja sain taas unta.
- Yhtenä kesäiltana vanha tuttuni halasi ja kertoi minun olevan mukava. Halasin takaisin ja menin kotiin syömään kylmää nakkia.
Kommentit (59)
Kuka poistattaa aina aivan asiallisesti kertomani saavutukset naisten kanssa?
Olen päässyt harrastamaan anaaliseksiä kahden naisen kanssa. Lisäksi sormeni on käynyt kolmannen naisen anaalissa.
Oletko ap ehkä homoseksuaali joka on tukahduttanut tunteensa? Ehkä sen takia et osaa olla luontevasti naisten kanssa. Muista että homous ei ole sairaus vaan ominaisuus, eikä edes mikään kovin harvinainen.
Vierailija kirjoitti:
HOMO!
Jos perustaisin olemukseni ja mieltymykseni tämän ketjun vastauksiin niin varmasti olisit oikeassa. Kannattaa silti olla ylpeä rakentavasta ja monipuolisesta kommentistasi.
ap
ajomies kirjoitti:
pistän pikkasen paremmaksi, olen harrastanut naapurin yh n kanssa anaaliseksiä aamulla ja saman päivän iltana tein sitä myös tyttöystäväni kanssa, eroja on myös rektumissa, huomaan
Kertoisitko hieman tarkemmin mitä eroja rectumeissa oli?
Oletkohan vanhojentanssiparini? <3
Vierailija kirjoitti:
Olen päässyt harrastamaan anaaliseksiä kahden naisen kanssa. Lisäksi sormeni on käynyt kolmannen naisen anaalissa.
Neljä naista on ottanut minulta suihin ilman kondomia. Yksi nieli lastini. Toinenkin otti joskus loppuun asti kondomin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Neljä naista on ottanut minulta suihin ilman kondomia. Yksi nieli lastini. Toinenkin otti joskus loppuun asti kondomin kanssa.
Nää on niin hyviä!!!!!! :)
Vierailija kirjoitti:
Kuulostiko tämä niin tutulta? Vai onko nyt tulossa jotkut vanhojen vanhojentanssit?
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostiko tämä niin tutulta? Vai onko nyt tulossa jotkut vanhojen vanhojentanssit?
ap
Kuulosti, vaikka en tietenkään tiedä, olinko minä hieno nainen:)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Kuulosti, vaikka en tietenkään tiedä, olinko minä hieno nainen:)
Tämä mun juttu oli ysäriä. Hän oli hieno nainen. Luulen, että olet myös.
ap
Et ole ainoa. Olen ollut tyttö/nainen melkein kaikissa elämäsi kohokohdissa ja ajatellut vain, että ei kiinnostanut muuten vaan tai mies on homo. Onneksi on normaalejakin miehiä. Viimeisin harmitti, mutta sittemmin opin että tämä herra on kovin sosiaalinen, mutta ei etene naisten kanssa. En tiedä onko homo vai vain nössö, mutta yhtään naista (eikä miestä) sillä ei näinä vuosina ole ollut, kun ollaan tunnettu. Ennen kuin me "tapasimme" oli muka ollut joku tyttöystävä. Kaikkea on.
Vierailija kirjoitti:
Et ole ainoa. Olen ollut tyttö/nainen melkein kaikissa elämäsi kohokohdissa ja ajatellut vain, että ei kiinnostanut muuten vaan tai mies on homo. Onneksi on normaalejakin miehiä. Viimeisin harmitti, mutta sittemmin opin että tämä herra on kovin sosiaalinen, mutta ei etene naisten kanssa. En tiedä onko homo vai vain nössö, mutta yhtään naista (eikä miestä) sillä ei näinä vuosina ole ollut, kun ollaan tunnettu. Ennen kuin me "tapasimme" oli muka ollut joku tyttöystävä. Kaikkea on.
On ikävää, että en ole normaali. Ehkä mun pitäisi ottaa yhteyttä noihin naisiin ja pyytää anteeksi, koska en käyttäytynyt kuin mies? En tiedä miten oikeaksi mieheksi kasvetaan tai synnytään, mutta tämän ketjun kommenttien perusteella mussa on jotain perustavanlaatuisesti vialla. Ennen kuvittelin, että kokemukseni ovat poikkeuksia, mutta pakko kai se on uskoa olevansa epänormaali, kun Suomen suosituin keskustelupalstakin on sitä mieltä.
ap
Ap osaat selvästi kirjoittaa ja olet hauskan itseironinen. Mikset mene siis nettiin ja kirjoita hyvää tekstiä sekä lähesty siellä itse naisia? Varmasti joku ihastuu juttuihisi ja haluaa tavata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On ikävää, että en ole normaali. Ehkä mun pitäisi ottaa yhteyttä noihin naisiin ja pyytää anteeksi, koska en käyttäytynyt kuin mies? En tiedä miten oikeaksi mieheksi kasvetaan tai synnytään, mutta tämän ketjun kommenttien perusteella mussa on jotain perustavanlaatuisesti vialla. Ennen kuvittelin, että kokemukseni ovat poikkeuksia, mutta pakko kai se on uskoa olevansa epänormaali, kun Suomen suosituin keskustelupalstakin on sitä mieltä.
ap
Koitin sanoa, että et ole ainoa. Eli yhtä normaali olet. Naisnäkulmasta toki on kivempi, jos miehet kiinnostuvat. Samoin varmasti myös toiste päin.
Vierailija kirjoitti:
Ap osaat selvästi kirjoittaa ja olet hauskan itseironinen. Mikset mene siis nettiin ja kirjoita hyvää tekstiä sekä lähesty siellä itse naisia? Varmasti joku ihastuu juttuihisi ja haluaa tavata.
Kiitos. Ymmärrän, että olet kohtelias ja liioittelet, mutta valehtelisin, jos väittäisin etteikö viestisi olisi saanut uskoani itseeni nostettua ainakin puolella pykälällä.
Mihin nettiin? Eikö tämä ole netti? Entä jos joku ihastuu ja lopulta totuus paljastuu?
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
uilghi.bgkh-lnjmö kirjoitti:
Siis päätelmä,et lähtenyt naisten mukaan makkarileikkeihin,joten olet homo.
Tähän voin sanoa, että et ole ainut joka on tähän päätelmään päätynyt. Kun on yksin niin jopa kaverit kysyvät olenko homo. Luulisin että tietäisin, jos olisin. Ehkä olen vain nössö?
ap
Luultavasti. Jos naiset tekee aloitteita turhaan, niin siltä näyttää.
Naiset ovat tehneet "aloitteen " elämäni yli kolmenkymmenen vuoden aikana ehkä noin kymmenen kertaa. Muutaman noista tunnistin ja jänistin. Loput joko tunnistin jälkikäteen tai sitten olin autuaan tietämätön. Mitään Casanovaa musta on turha alkaa rakentamaan. Nössö toki olen. Ehkä kaltaisiani ei ole tarkoitettu parisuhteeseen? Pakko muuttua, jos haluaa jotain saavuttaa?
ap
Jep
Vierailija kirjoitti:
Miksei ne naiset voisi ottaa yhteyttä, jos ap on kertonut itsestään hauskasti ja rehellisesti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Koitin sanoa, että et ole ainoa. Eli yhtä normaali olet. Naisnäkulmasta toki on kivempi, jos miehet kiinnostuvat. Samoin varmasti myös toiste päin.
Aah, nyt ymmärrän. Tässä on pienoiskoossa ongelmani naisten kanssa: ymmärrän vasta jälkikäteen ja joskus vasta, kun mulle selitetään mitä mun pitäisi ymmärtää.
ap
Minustakin vaikutat homolta, joka ei ole itselleen pystynyt myöntämään asiaa. Siksi kaikki mahdollisuutesi harrastaa seksiä kariutuvat, kun et tosiasiassa halua naista. Myös tapasi kuvata nuo kohtaamiset naisten kanssa heijastaa, että olet epämukavuusalueella. Kannattaa olla rehellinen itselleen! Meillä on vain yksi elämä! Niin ja mistäkö luulen tietäväni asian? Itselläni vähän vastaava track record, kunnes...
HOMO!