Miten seksiseuraa naimisissa olevalle miehelle?
Nyt tuli mitta täyteen, lukuisista keskusteluista huolimatta meillä harrastetaan seksiä tasan silloin kun vaimon sattuu tekemään mieli eli n. Joka seitsemän viikko. Olen normaalivartaloinen 38-vuotias ja seksuaalisesti olisin hyvinkin aktiivinen, mutta kun toinen sanoo että ei vain tee mieli minua eikä muitakaan niin jotenkin tämä tilanne on korjattava. Suhdetta takana 10 vuotta joten olen hieman pudonnut kärryiltä, mistä siis lähden etsimään itselleni vakituista seksiseuraa, vinkkejä kiitos!
Kommentit (29)
Mun kokemus milanista....kyllä sielläkin on mutta painottuu etelä suomeen..
Mä en meinannu päästä eroon siitä..eli katkasu ..tuki jossain ulkomailla vaikka koitti katkasta laskut vain tuli..
Tehkää itselle selväksi jos menet treffeille ..mihin se voi johtaa ...mulle kävi niin ett halutti mutt ei kunnon seisokkia...pää sanoi nyt teet väärin...
Mä olen yllättynyt miten vähän naisia joita olen kohdannut ja keskustellut miten miehet on niille antaneet hellyyttä..esim suuseksii..sormin..useempi tapaus ett ei koskaan ole saaneet ja ujous kun saa eka kertaa suuseksii...ja ujostelevat omaa pimpsaa minkä näkönen se on kun etenen alas suutelussa...saati sitten kakkosen jutut...
Hellikää hyvät miehet naisianne joka paikasta oli sitten oma tai...panostakaa..lemmen hetkiin..ja luikkatii saa ihmeitä aikaan..vaikka tisut liukkaiksi..ja herkkää hyväilyä..pepun posket..suutelet ja hyväilet...suutele korvan nipukasta varpaisiin ja tutki mistä naisesi tykkää..ja innosta naistasi kertomaan mikä tuntuu hyvälle..vartissa tämä ei onnistu mutt kun muutaman tunnin..
Nää on mun kokemuksia...
Aktiivinen on pitänyt olla ainakin mun ett olen saanut ....
Jos molemmat on intohimossa ja aktiivisia on nautinto huippua...vaikka olen + viiskymppinen liikkunnallinen hoikka ukko..komeempiakin on..
Vierailija kirjoitti:
Samaa mietin, mistä saisi ja kehtaisiko sitä edes, haluja kyllä olisi. Edellisestä kerrasta yli 1v. Meillä siis mies se haluton osapuoli.
Tämä elämä on niin "kiiltokuvamaista" pelleilyä. Naiset ei rakastele, vaikka ovat kylmässä liitossa tai yksin eläviä, vaikka itse kuin haluaisi. Kaikki kärsii tästä typeryydestä ja se ajaa miehiä maksullisiin naisiin. Toivottavasti moni nainen lukee tämän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa mietin, mistä saisi ja kehtaisiko sitä edes, haluja kyllä olisi. Edellisestä kerrasta yli 1v. Meillä siis mies se haluton osapuoli.
Tämä elämä on niin "kiiltokuvamaista" pelleilyä. Naiset ei rakastele, vaikka ovat kylmässä liitossa tai yksin eläviä, vaikka itse kuin haluaisi. Kaikki kärsii tästä typeryydestä ja se ajaa miehiä maksullisiin naisiin. Toivottavasti moni nainen lukee tämän.
Tämä kirjoitus oli elävästä elämästä, niin kuin asiat on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osaisitko kirjoittaa yhtään sekavammin? Kenen kanssa naisten nyt pitäisi rakastella, sinunko?
Uutisjuttu: Kyllä naiset harrastavat seksiä. Ehkeivät vain sinun kanssasi.
Ai se on typeryyttä, jos ei "anna" tai rupea irtosuhteisiin, jep jep. Seuraavaksi tuodaankin esiin termi k***ikaruselli, jos nainen harrastaa sitä seksiä.
Minä teen mitä haluan kenen kanssa haluan, mutten minä säälistä rupea kellekään antamaan.
24 vastasi nrolle 23 eli itselleen!! XD
Mitä olen vieraiden naisten kanssa keskustellut..liki kaikki on vailla huomiota mitä mies ei ymmärrä antaa..
Voihan olla syy siinäkin ett vaan haaveillaan ett toi ukko hiplais mua mutta ei osata..kehdata sanoo..
Keskustelkaa hyvät ihmiset ...ottakaa aloite omiin käsiin ja vääntäkää se keskustelu sinne seksin saralle..
Mun unelma nainen tykkää kun aina ohimennen kosken peffaan..hyväilen tisut..halaan..pussaan..laitan viestiä päivällä miten kivalle..hyvälle tuntu kun teit mulle sitä ja tätä..tai muuten vaan olit nättinä..hyvännäköiset housut..kun oot niissä..ym..ei ole iso vaiva mutta vaikuttaa..
Vierailija kirjoitti:
Nyt tuli mitta täyteen, lukuisista keskusteluista huolimatta meillä harrastetaan seksiä tasan silloin kun vaimon sattuu tekemään mieli eli n. Joka seitsemän viikko. Olen normaalivartaloinen 38-vuotias ja seksuaalisesti olisin hyvinkin aktiivinen, mutta kun toinen sanoo että ei vain tee mieli minua eikä muitakaan niin jotenkin tämä tilanne on korjattava. Suhdetta takana 10 vuotta joten olen hieman pudonnut kärryiltä, mistä siis lähden etsimään itselleni vakituista seksiseuraa, vinkkejä kiitos!
Viestittele jos kemiat kohtaa pääset meidän kimppaporukkaan
Osaisitko kirjoittaa yhtään sekavammin? Kenen kanssa naisten nyt pitäisi rakastella, sinunko?
Uutisjuttu: Kyllä naiset harrastavat seksiä. Ehkeivät vain sinun kanssasi.
Ai se on typeryyttä, jos ei "anna" tai rupea irtosuhteisiin, jep jep. Seuraavaksi tuodaankin esiin termi k***ikaruselli, jos nainen harrastaa sitä seksiä.
Minä teen mitä haluan kenen kanssa haluan, mutten minä säälistä rupea kellekään antamaan.[/quote]
En tässä ole tarjonnut ketään kenellekään, en myös itseäni. Kerroin millaista nykysuomen liitot ovat. Todellisuudessa varsin harvat parit ovat aktiivisia, seksissä . Jos et tiedä tai ymmärrä, niin seuraa tilannetta.
Vaihe 1.eroa ja sitten vasta vaihe 2. uusi, halukkaampi nainen.