Olet todella tekopyhä ekoihminen, jos sinulla on kuivausrumpu!
Kommentit (17)
Niin olenko, mitäs ajattelit tehdä asialle.
Niin, no ite en millään muotoa ole ekoihminen ni ei kiinnosta.
Oikea ekoihminen varmaankin asuisi kerrostalossa, jossa on kuivaushuone. Mutta koska olen valinnut asumismuodokseni puutalon ja vieläpä lämmitän sähköllä, on kuivausrumpu näissä oloissa kestävin ratkaisu.
Sun mielipiteesi aiheesta ei mitenkään vaikuta mun kuivausrummun käyttöön ap.
Vierailija kirjoitti:
Oikea ekoihminen varmaankin asuisi kerrostalossa, jossa on kuivaushuone. Mutta koska olen valinnut asumismuodokseni puutalon ja vieläpä lämmitän sähköllä, on kuivausrumpu näissä oloissa kestävin ratkaisu.
Ei hyvää päivää, ulkona voi kuivattaa narulla/telineessä samoin kuin sisällä huoneissa, kuten minä teen täällä Töölössä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei hyvää päivää, ulkona voi kuivattaa narulla/telineessä samoin kuin sisällä huoneissa, kuten minä teen täällä Töölössä.
Joo, erityisesti vesisateessa kannattaa kuivata pyykit ulkona. Ja sisällä huoneissa on varmaan kiva kuivattaa pyykkejä, jos ei tarvitse itse huolehtia sähkölaskuista tai ilmanvaihdosta/kosteusongelmista. Riittää, kun imuroi villakoirat nurkista. Paitsi että eihän ekoihminen imuroi, vaan moppaa.
Ilmalämpöpumpulla varustettu kuivausrumpu kuluttaa vähemmän energiaa, kuin huonekuivaus (silloin, kun pitää lämmittää tietenkin).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, erityisesti vesisateessa kannattaa kuivata pyykit ulkona. Ja sisällä huoneissa on varmaan kiva kuivattaa pyykkejä, jos ei tarvitse itse huolehtia sähkölaskuista tai ilmanvaihdosta/kosteusongelmista. Riittää, kun imuroi villakoirat nurkista. Paitsi että eihän ekoihminen imuroi, vaan moppaa.
Sinulla ei siis toimi ilmanvaihto...
Vierailija kirjoitti:
Ilmalämpöpumpulla varustettu kuivausrumpu kuluttaa vähemmän energiaa, kuin huonekuivaus (silloin, kun pitää lämmittää tietenkin).
Tajuatteko te että normaalit ihmiset hyvin lingotut pyykit samoissa huoneissa joissa asuvat! Kuivaustelineessä joka taittuu kokoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tajuatteko te että normaalit ihmiset hyvin lingotut pyykit samoissa huoneissa joissa asuvat! Kuivaustelineessä joka taittuu kokoon.
Maalaiset ei ymmärrä kaupunkilaiselämää.
Me ollaan ekologinen hippiperhe vegesafkal, ilman autoo jne. Kuivausrumpu meillä on aktiivisessa käytössä, koska pieni kämppä (2aik+5lasta kolmio). Tää pelastaa arjen kaaoksen ja on sen arvonen.
Minulla on kaksi kissaa, joista lähtee hirvittävä määrä karvaa päivässä. Ostin naapurilta 50 eurolla kuivausrummun, jonka hän oli ostanut käytettynä. Loistava ostos, koska pahimmat kissankarvat jäävät kuivausrumpuun.
Entä minä kun mulla ei ole kuivausrumpua, mutta kuivaava pesukone löytyy
Ei monellakaan siis kiinnosta. Ei kyllä mullakaan sitten moni asia. Melko sarkastista todeta näin, mutta sitä saa, mitä tilaa.
Olet tekopyhä ekoihminen jos
-syöt lihaa jonka ostat kaupasta etkä metsästä itse
-syöt kalaa jota et itse kalasta
-omistat auton
-käytät mitään polttoainelaitteita
-käytät mitään muovista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinulla ei siis toimi ilmanvaihto...
Luotan painovoimaiseen ilmanvaihtoon ja kuivausrumpuun, vaikka tietenkin kelpo ekoihminen kuivaisi pyykit narulla olkkarissa ja antaisi ilmastointilaitteen huutaa.
Niin no mitä sitten.