Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiedän, olen tietoisesti rakentanut itselleni oman kuplan (yo, RUK, maisteri, palkka 5k€/kk)

Vierailija
21.07.2018 |

Ja nyt kun olen hetken aikaa seurannut lapsen kavereiden perheitä olen järkyttynyt. Meno täysin se, mitä pakenen. Kouluttamatonta, työtöntä sakkia. Armeijat jääneet kesken. Mt-ongelmia.

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika vähän liksaa. Miksi yo kun kerran opiskelit myöhemmin maisteriksi?

Vierailija
2/35 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja nyt kun olen hetken aikaa seurannut lapsen kavereiden perheitä olen järkyttynyt. Meno täysin se, mitä pakenen. Kouluttamatonta, työtöntä sakkia. Armeijat jääneet kesken. Mt-ongelmia.

Oot sä KOVA! No et todellakaan, vaan vihoviimonen ääliö. Mee nyt pois täältä. Nolo. 😑

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oot sä KOVA! No et todellakaan, vaan vihoviimonen ääliö. Mee nyt pois täältä. Nolo. 😑

Tais osua arkaan paikkaan ap:n viesti?

Vierailija
4/35 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko RUK:n käyminen mielestäsi 60k€ arvoinen kokemus? Itse tienaan hieman vähemmän, mutta armeijan skippaamalla sain vuoden tienestit lisää

Vierailija
5/35 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi palkkasi on noin pieni, jos sinulla kuitenkin on ylempi korkeakoulututkinto? Oletko julkisella puolella?

Vierailija
6/35 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano nyt vielä että olet jollain it-alalla niin kupla on täydellinen.

Vierailija
7/35 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähinnä siksi, että 15-vuotiaana pääsin amis-ihmisistä eroon. Sama valinta oli RUK:in kohdalla. En halunnut katsella vätyksiä kuutta kuukautta.

Vierailija
8/35 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan Cheekilläkin mt- ongelmia.. kaiken voi aina menettää btw.

Vierailija
9/35 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo viiden kilon kuukausipalkka ihan jees, jos työ on leppoisaa ja ilman kummempaa vastuuta niin mikäs siinä.

Vierailija
10/35 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähinnä siksi, että 15-vuotiaana pääsin amis-ihmisistä eroon. Sama valinta oli RUK:in kohdalla. En halunnut katsella vätyksiä kuutta kuukautta.

Etkä silti päässyt amis-ihmisistä eroon. Vatuttaako :D

Vierailija
11/35 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko RUK:n käyminen mielestäsi 60k€ arvoinen kokemus? Itse tienaan hieman vähemmän, mutta armeijan skippaamalla sain vuoden tienestit lisää

Kuului omien haaveiden listaan. Mielestäni armeija on monelle nuorelle hyvä paikka etsiä omaa selkärankaa.

-ap

Vierailija
12/35 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi palkkasi on noin pieni, jos sinulla kuitenkin on ylempi korkeakoulututkinto? Oletko julkisella puolella?

Olen 3-kymppinen, niin mielestäni tämä on hyvä palkka tähän työtehtävään. Mikäli vastuu ja palkka nousee lisää, verotus leikkaa siitä liian paljon pois. Ei stressin arvoista.

Vierailija
13/35 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mt-ongelmia ja työttömyyttä on kuule myös maistereilla ja RUK:n käyneillä.

Vierailija
14/35 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan harmittaa kun nousin ammattikoulusta samoihin palkkoihin. Työelämässäkin olen todennäköisesti viettänyt ainakin 6 vuotta enemmän kuin sinä jos oltaisiin samanikäisiä, tämä tarkoitti uran alussa ehkä noin 40k€/vuosi. Laske siitä että saatko minua ikinä työtä tekemällä kiinni, jos kilpailuhenkinen olet.

Vierailija
15/35 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, todellinen sivistys onkin jotain muuta kuin kirjainsarjoja vauvapalstalla. Ehkä sinun pitäisi valita asuinpaikkasi tarkemmin? Toki tuolla liksalla on vaikea päästä Westendin taloihin käsiksi.

Vierailija
16/35 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittaa tuo yo listan alussa, pidätkö oikeasti sitä jonain saavutuksena? Maisterit yleensä ovat ylioppilaita, että siksikin turha.

-Yo

Vierailija
17/35 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 3-kymppinen, niin mielestäni tämä on hyvä palkka tähän työtehtävään. Mikäli vastuu ja palkka nousee lisää, verotus leikkaa siitä liian paljon pois. Ei stressin arvoista.

Laskentatoimi taisi jäädä valitsematta...

Vierailija
18/35 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lol. Onko säälittävämpää kuin keulia jollakin RUK:in käymisellä?

Vierailija
19/35 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huvittaa tuo yo listan alussa, pidätkö oikeasti sitä jonain saavutuksena? Maisterit yleensä ovat ylioppilaita, että siksikin turha.

-Yo

Ylioppilas ei ole nykyään paljon mitään.

Vierailija
20/35 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraava tavoite on hankkia asunto alueelta jossa ei ole luusereita naapureina.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kuusi