Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kuvan nainen teistä liian lihava?

Vierailija
21.07.2018 |

https://www.iltalehti.fi/pinnalla/201807162201076626_iq.shtml

Kysyn, koska itse olen juuri tuollainen. Ja dieetillä... ikää 50 v.

Kommentit (158)

Vierailija
121/158 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Optikolle pitäisi ihmisten mennä ketkä eivät näe ylipainoa.

Vierailija
122/158 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan minun viereeni olisi liian lihava. 

- m52

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/158 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa kirjoitti:

Häh? Kyllä minä näen, että kuvan nainen varmaan painoindeksin mukaan on ylipainoinen. Mutta sitä ei kysyttykään, vaan sitä, onko hän liian lihava. Eli eri asiaa.

Vierailija
124/158 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mielestäni ole. Mulla on samanmallinen vartalo ja ikää vain 21v, mutta en pidä itseäni lihavana vaan aika lailla normaalipainoisena.

Vierailija
125/158 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On.

Vierailija
126/158 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hohhoijaa kirjoitti:

Häh? Kyllä minä näen, että kuvan nainen varmaan painoindeksin mukaan on ylipainoinen. Mutta sitä ei kysyttykään, vaan sitä, onko hän liian lihava. Eli eri asiaa.

Ylipaino pienimmilläänkin on "lievä lihavuus" ihan virallisella termillä... Joten turha tehdä asiasta sen vaikeampaa. Lievä LIHAVUUS.

Vierailija
127/158 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tohon smäidät viskais.

M42

Vierailija
128/158 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalilta suomalaisnaiselta näyttää.

Vierailija
129/158 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta hyvännäköinen, vartalotyyppi ei ole twiggy, mutta ei hän lihava ole.  Naisena olen sitä mieltä, että naisen ei tarvitsekaan näyttää nuorelta pojalta, varsinkaan keski-ikäisen. Jos pystyy normaalisti liikkumaan ja urheilemaan, niin se osoittaa jo aika paljon.

Vierailija
130/158 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvan henkilö on niin tavallinen ikäisensä näköinen nainen, kuin olla voi. Vatsan alueella on hieman ylimääräistä, mutta tässä lienee kyse vartalotyypistä, sillä jalat ja käsivarret ovat suhteessa hoikemmat. Jos hän olisi samoissa kiloissa mutta tiimalasi- tai päärynämallinen, häntä varmaan pidettäisiin ihanan kurvikkaana.

Terveydelle haitallista ylipainoa tuskin on. Se, mitä kukin tavoittelee ulkonäön suhteen, taas on oma asia. Monille kertyy hieman iän myötä painoa, enkä minä ainakaan lähde asiaa tuomitsemaan. Olen itse huomannut, että jos haluaa pitää kiinni nuoruuden mitoista, täytyy elää todella kurinalaista elämää, eikä kaikkien ykköstavoite keski-iässä ole näyttää mahdollisimman seksikkäältä.

Minulla on eräs työkaveri, joka on säilynyt todella hoikkana ja kiinteänä, ja jos ei naamaa näkisi, menisi hän parikymppisestä. Naama kuitenkin on viisikymppisen eikä edes mitenkään hyvin säilyneen sellaisen. Kuten arvata saattaa, hän elää hyvin tiukasti kontrolloitua elämää syömisen ja liikkumisen suhteen. En tiedä, mitä varten hän viitsii nähdä niin paljon vaivaa. Bikineissä vietetään kuitenkin aika vähän aikaa vuositasolla.

Vierailija
131/158 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin somemaailma on mennyt?

Jos joku antaa lehteen haastattelun, niin seuraavaksi se viedään keskustelupalstalle, jossa arvostellaan ja haukutaan eri sanakääntein. Missä on hienotunteisuus ja käytöstavat? Vai meneekö ulkonäkökeskeisyys jo niiden edelle.

Miksi et ap. laittanut omaa naama- ja kroppakuvaasi nimellä ja kiloilla tänne, vaan käytät häikäilemättömästi toista naista hyväksi.

Vierailija
132/158 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Läski mamma. Ei lihaksia. Näkee että perusliikunta on laiminlyöty ainakin 10 viime vuotta. Jos alle 170 cm niin painon pitäisi alkaa 5:lla.

Haastattelussa, jota et ilmeisesti lukenut, nainen kertoo koko perheensä olevan liikunnallinen ja itse harrastavansa mm. pilatesta ja hiihtoa. Joillain on ihan ihmeellinen käsitys, että kuka vain, joka vähän liikkuu, näyttää Victoria's Secret -mallilta iästä riippumatta. Itse käyn kahdesti viikossa salilla tekemässä kovan treenin ja lisäksi kolmesti viikossa 8 kilometrin juoksulenkillä. Silti olen muutaman kilon ylipainon puolella ja kropassa on silmin nähden löysää. Nuorempana näytin samalla liikuntamäärällä ihan erilaiselta.

Vierailija
133/158 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä taas näkee kuinka pinnalliseksi maailma on mennyt. Tuo nainen ei todellakaan ole lihava. Juu, onhan siinä keskivartalossa vähän rasvaa, mutta hei, vanhetessaan naisen vartalo alkaa muotoutua ns. omenavartaloksi. Silloin sitä rasvaa on siinä keskivartalossa lähes poikkeuksetta. Ainakin saa aika kovaa työtä tehdä että ei ole edes pientä alapömppöä. Tuo nainen ei ole enää mikään nuori eikä ole tuolla vartalolla millään riskirajoilla terveyden puolesta.

Kyllä on huolestuttava ilmiö, että tuon ikäiset huolehtivat kroppansa hyvyydestä vielä tuossa iässä. Puhun nimenomaan siitä hyvännäköisyydestä. Ennen ongelma oli enemmän nuorten naisten ongelma, että pitää olla laiha. Kropan mallista viis. Nyt media ja yhteiskunta on onnistunut latistamaan naisten itsetuntoa niin paljon että se ylettää jokaiseen ikähaarukkaan. Miksi ihmeessä vanhemman ihmisen pitäisi näyttää timmiltä? Joo, jos itse haluaa, mutta nykyään se menee niin että yhteiskunta haluaa. Ei ole hyväksyttävää, jos ei ole timmi vielä 70-vuotiaanakin. Vanhenemista ei enää ihmiset halua hyväksyä ollenkaan. On joo tosi hienoa että itsetunnot tuhotaan tällä tavalla kaikilta ihmisiltä.

Vierailija
134/158 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko huomaneet ettei suomalaisilla naisilla ole enää vyötäröä? Jopa nuoret naiset ovat tasapaksuja pötkölyitä (toki poikkeuksiakin löytyy). Työn puolesta näkee erilaisia kroppia (olen myyjä) niin ylipainoisia on todella paljon. Ovatko ihmiset sokeutuneet sille? Nykyään ylipainoa pidetään ihan normaalina...

T. Nro 106 (joka on harrastaa joogaa ja käy salilla;))

Vierailija
135/158 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmisillä on nykyään ihan vääristynyt kehonkuva. Siis tuo nainen on kyllä kaunis ja tyylikäs, mutta hänellä silti ON ylimääräistä aivan selvästi. Kyllä tuosta semmosen 10kg voi pudottaa ihan helposti ja silti pysyy normaalipainoisena. Tyylikäs nainen silti.

On se ihme kun pitää hoikkia haukkua mutta lihavia ihannoidaan? Hmm... :D

Normaalipainon alue on esim. 165-senttisellä noin 18 kiloa. Se jos 10 kg laihtumalla pysyy vielä normaalipainossa ei tarkoita että olisi 10 kg ylimääräistä, koska ylimääräistä on normaalipainon ylä- eikä alarajan ylittävät kilot. Kuvan nainen voi olla lievästi ylipainoinen, mutta haraan vastaan tätä "X kiloa joutaa pois koska sillä ei vielä päädy alipainoiseksi" argumentointia.

Vierailija
136/158 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvänen aika! En ymmärrä jos jonkun mielestä ap:llä on muka ylipainoa! Todella sopusuhtainen tosi hyvännäköinen komea nainen! Ei centtiäkään missään ylimääräistä. Kyllä aikuisen naisen tulee näyttää Naiselta eikä teini tytöltä. Ei missään nimessä kannata yhtään laihduttaa ,ei edes ajatella sellaista. Miksi kaikkien pitäisi olla tietyn kokoisia ja mittaisia, järkyttävää höpötystä aina joillakin naisilla muutamasta kilosta miten yrittävät laihduttaa!! Itse tunnen ainoastaan sellaisia miehiä, nuoria ja vanhoja, jotka ovat sitä mieltä että naisella pitää olla kurveja ja hieman pehmeyttä, koirat on luiden perään, ei miehet :D  Itse olen 56 v nainen, 161 cm ja painoa 70 kg, ikinä en ole laihduttanut enkä aio laihduttaa. Olen täysin terve nais immeinen ja kilot on oikeissa paikoissa :) Nautin kehostani ja pukeudun naisellisesti, jos joku pitää lihavana , ei liikuta minua pätkääkään, se on heidän mielipiteensä, ei minun ! Ja miehistä ei ole koskaan ollut pulaa, päinvastoin, ruuhkaa on aina :D 

Vierailija
137/158 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan tähän ketjuun ehti valaat kertoilemaan, miten panijoita riittää ja luut on koirille. Juu, jatkakaa vain, mutta läskejä te olette siitä huolimatta.

Vierailija
138/158 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ylimääräinen näyttäisi olevan vatsassa, mikä on huonoin sijainti liikakiloille. Läskeistähän tuo puhuu itsekin. Ehkä ruokavalion muutoksella saisi vaikutettu hormoneihin ja ainakin viskeraalinen läski osin sulaisi. Sitä todennäköisesti on, kroppa näyttää tynnyrimäiseltä ja piukealta, ei sellaiselta pehmeältä läskiltä, joka on vaarattomampaa.

Vierailija
139/158 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen samanlainen, ikää 63 ja en ole dieetillä. Mun mielestä vähän vanhempi nainen on nätimpi, kun on pikkuisen pyöreä, näyttää naisellisemmalta eikä niin kuivakalta ryppykasalta. Tuo nainen on kaunis ja hyvänäköinen juuri tuollaisena.

Kuka 63-vuotias lukee vauva.fi? Voi voi, ota uusi suunta elämääsi!

Vierailija
140/158 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveelliset elämäntavat, liikuntaa sopivasti ja hyvää ruokaa: paljon kasviksia, vähän kokojyväleipää ja kohtuullisesti protskuja ruokavalion perustaksi. Ei mitään kuureja tai lohtusyömisiä, niin johan normaalistuu. Mä olen itse tällä laihtunut reilusti ja mikä parasta, paino pysyy vaikka vuodet vierii. Pysyvät painonlasku vaatii pysyvän muutoksen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yhdeksän