Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muut ihan ihmeissään miten thaimaan luolapoikia on kohdeltu pelastamisen jälkeen?! Nyt heitä ollaan kutsumassa jo suomeen:O

Vierailija
20.07.2018 |

Itse kuvittelin että heitä yritetään suojella julkisuudelta kaikin keinoin ja keskitytään heidän psyykkeeseen ja takaamaan että elämä jatkuu mahdollisimman samankaltaisena kun ennen turmaa. Mitä vielä! Nyt he ovat kansainvälisiä julkkiksia joita yritetään riepotella sinne ja tänne. Joka päivä ilmestyy uusia haastatteluja ja filmin pätkiä heistä. Toivottavasti saavat edes taloudellista turvaa tästä julkisuudesta eivätkä rahat valu täysin ulkopuolisten taskuihin. Jos he osallistuisivat kaikkiin kissanristiäisiin ympäri maailmaa johan siinä jäis koulu ihan hunningolle!

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hirveä se kun ne tiedotustilaisuudessa pisti nuorimmaisen lukemaan jäähyväisviestin kuolleelle sukeltajalle selkä kameraan päin ja tämä ipana itkukurkussa tajuamattaan rapsuttelee p*rsettään🙈 Niin hellyyttävä mutta voi mikä myötähäpeä. Kyllä saa poika tosta vielä kavereilta kuulla🙊

Vierailija
22/30 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä takia niistä tehdään suurempia tähtiä kuin pelastajista? Ainakin yksi pelastaja sentään menetti henkensä, ei tunnu paljoa liikauttavan? Itse kokisin loppuelämäni syyllisyyttä enkä todellakaan paistattelisi julkisuudessa.

Meinaat että näistä kiven sisältä kaivetuista mukuloista on sanomaan että minä en lähde nyt sinne lehdistötilaisuuteen kun on niin paha mieli eikä aika paistatella julkisuudessa. Kertokaa kuninkaalle kanssa. Älkääkä muuten julkasko niitä kuvia missä itken kuolleen sukeltajan tähden kun haluan surra rauhassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan hirveä se kun ne tiedotustilaisuudessa pisti nuorimmaisen lukemaan jäähyväisviestin kuolleelle sukeltajalle selkä kameraan päin ja tämä ipana itkukurkussa tajuamattaan rapsuttelee p*rsettään🙈 Niin hellyyttävä mutta voi mikä myötähäpeä. Kyllä saa poika tosta vielä kavereilta kuulla🙊

Mitäs pistivät lapsen asialle! Valmentaja olisi voinut lukea ne.

Vierailija
24/30 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tässä on enemmän kyse siitä, että pojat on valjastettu kiillottamaan Thaimaan julkisuuskuvaa. Nuo tiedotustilaisuuden vaatteet olivat aivan uudet, poikien hiukset oli juuri parturoitu ja sanomisetkin hiottu loppuunsa. 

Valmentaja kiisti tiedon, jonka mukaan pojat eivät osaisi uida. (Luulen itse, että asia voi näin kyllä olla.), luolaan meno selitettiin hyvin oudosti (tuntuu, että jotain piilotellaan) ja joka käänteessä muistettiin kehua Navy Sealeja. Kuningasta kumarrettiin ja palloja pomputeltiin.

Muistetaan myös kehua sairaalan oloja. "Meillä on täällä Thaimaassa kaikki tosi hyvin" on selkeä sanoma.

Tavallaan on hyvä, että pojat eivät perheineen ole tässä asiassa yksin. Tuo koneisto tavallaan suojeleekin poikia. Mutta heistä tehdään Thaimaan maskotteja. Toivottavasti poikien perheet ymmärtävät olla antamatta haastatteluja, jos he saavat siitä itse kieltäytyä.

Pojista annetaan hyvin kiillotettu kuva ja maton alle lakaistaan se, että kyse on hyvin köyhistä pojista, joista osalla ei ole kansalaisuuttakaan, suurella osalla ei oikein perhettäkään. Nyt heidät on puettu uusiin parempiin vaatteisiin ja kuvaa muutenkin siloiteltu.

Valmentajan käytös oli todella feikkiä. Tässä on jotain omituista nyt. Miksi ihmeessä he menivät luolaan oikeasti? Tuo käytös ei oikein ole entisen munkin tapaista.

Sukeltajathan vaikuttavat hyvin vetäytyviltä erakkomaisilta jäpiköiltä, joilta haastatteluja ei juuri heru. John Volanthen antoi yhden haastattelun ja ilmoitti, että siinä kaikki.

Vierailija
25/30 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö on mammojen mielestä niin upea kulttuuri kun täällä ylistettiin miten muualla osataan ja suomi on ihan p*rseestä?! Mä arvasin tän. Traumatisoituneilta pojilta viety suunilleen ihmisoikeudet. Se vähä mitä niitä alkujaankaan edes oli.

Vierailija
26/30 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne on saatava elatukseen tänne.

Vierailija
27/30 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan ne sukeltajat antanut haastatteluja paljonkin. Varsinkin ne kaksi brittiä jotka löysi pojat. Hajun perusteella kuulemma💩🙊

Vierailija
28/30 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama juttu kuin Chilen kaivosmiesten kanssa. Heitä vietiin ympäri maailmaa erilaisiin tilaisuuksiin, tehtiin elokuvia, rahastettiin kun oli kiinnostusta. Sen jälkeen unohtuivat ja rahat meni liikemiesten taskuihin.

Vierailija
29/30 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis ihan oikeasti miksi juuri se nuorin oli ainoa joka joutu hoitamaan ton kaikista raskaimman homman:O Minä luulin että jokainen luki erikseen viestinsä mutta ei! Ihan kun kiusantekoa tolle 11vuotiaalle joka näyttää 7vuotiaalta. Tosi mautonta..

Vierailija
30/30 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka ne on Suomeen kutsunut? En usko etta oma-alotteisesti sellaista matkaa suunnittelisivat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kaksi