Miten sekaisin täytyy olla, että lukee kirjaa "Tunne lukkosi"?
Alaselkätatska, aggressiivinen luonne, tupakoi ja lukee tuota kirjaa :)
Kommentit (62)
Kun Coelhon viimeisin on jo luettu :)))
Tää on jo sun kolmas aloitus aiheesta. Pitäiskö huolestua?
Markkinoitko kyseistä kirjaa? Ihan tehokas tapa kyllä.
Mulla on aina itkuinen olo, en saa nukuttua ja olen jo suurentanut lääkkeiden annostusta. Kissakin on sairaana. Auttaisko toi kirja mua?
Miks sua niin ärsyttää se että joku lukee kyseistä kirjaa? Mietippä sitä ;)
Onhan sen kirjoittanut oikein "skeematerapian ja mindfulnessin kouluttaja" hehehe!
No jos korvakynttilä ei auttanut, ehkä se kirja auttaa :)
Älä nyt ota kierroksia yhdestä kirjasta. Kyllä sitä ihmiset tekee tyhmempiäkin asioita. Relaa edes perjantain kunniaksi.
Minä voisin lukaista. Tatuoimaton, värjäämätön ja vailla lävistyksiä, YTM 37 v.
Ent iedä mutta su lle voisi oll atarpeen joku terpia tai itsehoitokirja tai mikä tahansa mikä pitäis sut poissa vit tuilemasta palstalla
Ei tarvitse olla sekaisin. Voi olla vaan kiinnostunut aihepiiristä.
Skeematerapia ja mindfulness. Missä se on kouluttautunut? Jossain Liverpoolin lähiössä? EI jumankauta näitä puoskareita.
En ole yllättynyt että av-palstalla on tästä kirjasta kiinnostuneita. Saahan täällä hetkessä satoja asiantuntevia kommentteja mielialalääkkeidenkin käytöstä.
Kirja on varsinkin trollien ja AV moderaattoreiden suosiossa.
Mua se kirja auttoi paljon, kun en saanut aikaa psykologille. Ei ole tatuointeja, en ole edes hoitaja. Opiskelen opettajaksi.
Uskokaa tai älkää, osallistuin pari vuotta sitten erään yliopiston järjestämään 15 op:n täydennyskoulutukseen, ja yhtenä oppimistehtävänä oli nettiversion tekeminen tunnelukkotestistä. Tulokset olisi pitänyt jakaa koko opintoryhmälle ja puida niitä yhdessä. Esitin unohtaneeni tehdä tehtävän. Koulutus oli muutenkin anniltaan kyseenalainen, mutta tämä veti kyllä pohjat.
lukkoseppäharrastus on hieno asia
Ulko-ovessa on Abloy Classic ja vessassa kahva ylöspäin-lukko - ei siinä mitään epistolaa tarvita...!!!
Täydellistä wt-lukemistoahan se on.