Puolivuotiskokeiluni nettitreffien parissa kertoi sen jälleen, naiset ovat ultranirsoja
Puolivuotiskokeiluni nettitreffien parissa kertoi sen jälleen, naiset ovat nirsoja. Kokeilin erästä suosittua nettitreffailusovellusta ja tuloksena oli ettei yksikään huolellisesti valitusta noin 15 naisesta, joille laitoin yksilöidyn viestin ei vaivautunut vastaamaan. Yksi ilmaisi kiinnostuksensa tykkäämällä, mutta ei vastannut viesteihini. Liekö maksettu työntekijän ylläpitämä profiili. Kokeilin huvikseni vielä Tinderiä, mutta en saanut yhtään mätsiä yhden illan selailulla, joten en viitsinyt jaksaa pidempään...tulos oli linjassa edellisen empiirisen tutkimukseni kanssa.
Oma profiili oli tavismiehen, muutama vertaisarvioitettu kuva ja ikähaarukkana +- 5 vuotta omasta iästä. Akateeminen koulutus. Millaisia miljonääriprinssejä te naiset oikein luulette nettitreffeiltä löytävänne?
Sitten kun löytynyt unelmamies on muutaman viikon tapailun jälkeen pumpannut ja dumpannut niin itketään kun sama kuvio toistuu aina uudestaan ja uudestaan. Joo-o, miksiköhän.
Kommentit (1480)
Vierailija kirjoitti:
Samaa nirsoutta minä, tavisnainen olen huomannut. Olen antanut viimeisen viikon aikana noin 10 tykkäystä tinderissä ja yhtäkään en ole saanut takaisin. Ei miehillekkään kelpaa tavisnainen. Pitää olla mallin näköinen ja kokoinen.
Onks tää joku joukki? Miehet antaa satoja tykkäyksiä ja parhaimmat saa jotain 3-10 mätchiä per 100. Joku komea miljonääri huippumalli poikkeus ehkä pääsee yli 20 mätchiin/100.
Mutta joo, samalla tavisnainen on myrtsi kun kerran tuli nolla kymmenestä. Jepjep. Varmaan vedit muutamaa sataa vasemmalle löytääksesi ne kymmenen. Sitä määräähän et viitsinyt kertoa.
Miksi naisten on niiin vaikeata myöntää että omassa käytöksessä ja asenteissa olisi parantamisen varaa?
Täälläkin keskitytään enimmäkseen ap:een haukkumiseen. Joo, ei se ap kuitenkaan mitään naisvihamielistä laittanut viesteihinsä. Eikä ne muijat mitään selvinnäkijöitä olleet jotka tiesivät heti että ap on katkera naisvihaaja. Eikä ap varmaan valinnut ne top 15 kauneimmat fitnessbikini mallit. Mutta mammathan heti tietää satavarmasti että just noinhan se juttu meni.
Siis millä perusteella täällä näitä viestejä oikein blokataan ?Asiallisen viestin laitoin,ja ei julkaista,ja sitten on tälläisiä kyseenalaisia viestejä,jotka julkaistaan.....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyl naiset aika outoja on eikä ainakaan niiden mieskuvioista voi kukaan ymmärtää.
Olen tässä seuraillut erään naisen menoa, joka mitä ilmeisimmin tykkää siitä tyypillisestä jä**ämies-tyypistä. Ensin sillä oli yksi puliukko, joka lähinnä ölisi päivät ja yöt. Tappeli yksinään taloyhtiön parkkipaikalla. Sitten se lähti. Nyt nainen löysi toisen ukon, joka on asuu jossain soluasunnossa (on kuitenkin yli 30). Sanomattakin selvää, että alkoholin suurkuluttajia sekin. Huutavat paikalla ollessaan yöt läpeensä siitä kumpi käärii sätkät. Viimeisimpänä juonenkäänteenä "alkuperäinen" mies on palailemassa kuvioihin. Edelleen kännissä 24/7 kun sitä näkee.
Minä en kyseiselle naiselle keskiluokkaisena miehenä kelvannut. Ja vaikka olen huono kehumaan itseäni niin en minä kummallekaan niistä sen mieskandidaateista ulkonäöllisestikään häviä.
Nainen itse on suht normaali, ei ole koko aikaa kännissä ja käy töissäkin.
Jep itselläni on samanlaisia kokemuksia. Suurimmassa osassa tapauksista nainen on mieluummin ottanut huonomman miehen tai ollut kiinnostunut sellaisesta. Turhauttavaa
Huonomman miehen kenen mielestä? Sinun?
Päätös on naisen ja hän pitää kyseistä miestä parempana ja houkuttelevampana, kuin sinua.
Paperilla yleisesti. Harvoin naiset sanovat haluavansa kouluttamattomia miehiä, joilla on elämänhallintaongelmia ja vaikeuksia pysyä töissä
Kyllä sinun katkeruutesi on suurempi vika puolisoa valitessa, kuin elämänhallintaongelma.
Varmaan olet paperilla hyvä mies, mutta vain paperilla.
Eikö sinua yhtään harmittaisi, jos kouluttaudut yliopistossa 5v maisteriksi ja alasi työpaikat menevätkin suhteilla tutuille ylioppilaille?
Miten olet kouluttautunut/koulinut itseäsi hyväksi kumppaniksi? Kertoisitko esimerkin ja samalla sitten, kuinka muut miehet eivät ole vastaavasti panostaneet?
Kouluttautumalla, hankkinut työpaikan, elämänhallinta kunnossa, monipuolisia ja fiksuja harrastuksia. Toki monet muutkin miehet näin tekevät kuten suurin osa kavereistani, mutta paljon on miehiä, jotka valitsevat toisin. Juuri heihin viittasin aiemmassa viestissä
Oletko kiinnostava keskustelukumppani, kunnioitatko naisia, osaatko antaa ja ottaa vastaan hellyyttä, huomioitko toisen tarpeet yms.?
Näistä vika löytyy varmasti, jos ulkoiset kulissit on kunnossa.
Osaan ainakin keskustella monista, myös oman alani ulkopuolisista, aiheista enkä koe, että ihmiset välttelisivät keskustelua kanssani. Kunnioitus ei riipu sukupuolesta vaan ihmisestä itsestään eli kunnioitan joitain naisia (ja miehiä) ja joitain taas en. Osaan ainakin olla antamatta hellyyttä, jos (kun) nainen ei sitä minulta haluan. Kääntöpuolen vastaus selviää, jos nainen antaa vihreää valoa.
Huomioin toisten tarpeet siinä missä normaalit ihmiset eli esim. jos kutsun ihmisiä kylään, hankin ruokia ja juomia, joita he haluavat syödä ja juoda. Olen mielestäni asioiden suhteen varsin joustava
Vierailija kirjoitti:
Siis millä perusteella täällä näitä viestejä oikein blokataan ?Asiallisen viestin laitoin,ja ei julkaista,ja sitten on tälläisiä kyseenalaisia viestejä,jotka julkaistaan.....
Tietyt sanat aiheuttavat automaattisesti sen, että tulee teksti julkaistaan tarkastuksen jälkeen. Peruuta selain sivulle, jolla viestisi kirjoitit ja korjaa kyseenalaiset sanat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyl naiset aika outoja on eikä ainakaan niiden mieskuvioista voi kukaan ymmärtää.
Olen tässä seuraillut erään naisen menoa, joka mitä ilmeisimmin tykkää siitä tyypillisestä jä**ämies-tyypistä. Ensin sillä oli yksi puliukko, joka lähinnä ölisi päivät ja yöt. Tappeli yksinään taloyhtiön parkkipaikalla. Sitten se lähti. Nyt nainen löysi toisen ukon, joka on asuu jossain soluasunnossa (on kuitenkin yli 30). Sanomattakin selvää, että alkoholin suurkuluttajia sekin. Huutavat paikalla ollessaan yöt läpeensä siitä kumpi käärii sätkät. Viimeisimpänä juonenkäänteenä "alkuperäinen" mies on palailemassa kuvioihin. Edelleen kännissä 24/7 kun sitä näkee.
Minä en kyseiselle naiselle keskiluokkaisena miehenä kelvannut. Ja vaikka olen huono kehumaan itseäni niin en minä kummallekaan niistä sen mieskandidaateista ulkonäöllisestikään häviä.
Nainen itse on suht normaali, ei ole koko aikaa kännissä ja käy töissäkin.
Jep itselläni on samanlaisia kokemuksia. Suurimmassa osassa tapauksista nainen on mieluummin ottanut huonomman miehen tai ollut kiinnostunut sellaisesta. Turhauttavaa
Huonomman miehen kenen mielestä? Sinun?
Päätös on naisen ja hän pitää kyseistä miestä parempana ja houkuttelevampana, kuin sinua.
Paperilla yleisesti. Harvoin naiset sanovat haluavansa kouluttamattomia miehiä, joilla on elämänhallintaongelmia ja vaikeuksia pysyä töissä
Kyllä sinun katkeruutesi on suurempi vika puolisoa valitessa, kuin elämänhallintaongelma.
Varmaan olet paperilla hyvä mies, mutta vain paperilla.
Eikö sinua yhtään harmittaisi, jos kouluttaudut yliopistossa 5v maisteriksi ja alasi työpaikat menevätkin suhteilla tutuille ylioppilaille?
Miten olet kouluttautunut/koulinut itseäsi hyväksi kumppaniksi? Kertoisitko esimerkin ja samalla sitten, kuinka muut miehet eivät ole vastaavasti panostaneet?
Kouluttautumalla, hankkinut työpaikan, elämänhallinta kunnossa, monipuolisia ja fiksuja harrastuksia. Toki monet muutkin miehet näin tekevät kuten suurin osa kavereistani, mutta paljon on miehiä, jotka valitsevat toisin. Juuri heihin viittasin aiemmassa viestissä
Onko suurin osa kavereistasi kuitenkin parisuhteessa ja mitkä ovat heikkoutesi näihin miehiin verrattuna?
Arviolta noin puolet. Yksi on tohtori ja itse "vain" maisteri, yksi on todella taitava nikkaroimaan ja itse olen apumies-tasoa, yksi osaa ommella ja itse en saa lankaa neulansilmästä ja yhdellä on kiva taito kertoa juttuja mukaansatempaavalla tavalla
AP et taida itse pystyä ottamaan RAKENTAVAA kritiikkiä vastaan, vaan syytät naisia jatkuvalla syötöllä siitä,että naiset vaan haukkuvat täällä sinua ja ainoastaan naisten pitäisi muuttaa käytöstään. Täällä on useassa kommentissa esitetty näkemyksiä siihen,että mistä sinun torjuntasi saattaa johtua,minkälaisen vaikutelman sinusta on saanut ja ehdotettu toisenlaista toimintatapaa. Sinä näet tämän hukkumisena. Itse et näe itsessäsi ja toiminnassasi mitään vikaa,vika on vaan naisissa ja täälläkin vissiin aiot jankuttaa tätä omaa näkökulmasta loputtomiin.
Vierailija kirjoitti:
Miksi naisten on niiin vaikeata myöntää että omassa käytöksessä ja asenteissa olisi parantamisen varaa?
Täälläkin keskitytään enimmäkseen ap:een haukkumiseen. Joo, ei se ap kuitenkaan mitään naisvihamielistä laittanut viesteihinsä. Eikä ne muijat mitään selvinnäkijöitä olleet jotka tiesivät heti että ap on katkera naisvihaaja. Eikä ap varmaan valinnut ne top 15 kauneimmat fitnessbikini mallit. Mutta mammathan heti tietää satavarmasti että just noinhan se juttu meni.
Miksi naisten pitäisi parantaa yhtään mitään kun kerran heillä ei ole mitään ongelmaa? Apllä se ongelma on ja silloin hänen pitää jotain muuttaa jos haluaa kelvata? Ei toki tarvitse, mutta turha ihmetellä jos ei flaksi käy. Osa kommenteista on kyllästyneitä ja ärsyyntyneitä, mutta onhan täällä ollut ihan rehellistä auttamisenhaluakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet yliarvioi tasonsa. Siksi tavismiehet lähestyy niitä mallikaunottaria ja vanhat papat nuorempia naisia vaikka mitään mahiksia todellisuudessa ei ole. Suurin osa miehistä elää harhamaailmassa. Totuus on että naiset ei näe kuin pienen osan miehistä todella komeina ja naiset haluaa pariutua sellaisen kanssa kenellä on parhaat geenit, siksi naiset ovat niin nirsoja parinvalinnassa. Jos sellaista miestä mitä nainen haluaa ei löydä, niin sitten ollaan mieluummin yksin.
Kysymyshän onkin viimeiset 10 sivua kuulunut, miksi naiset eivät pidä 90% miehistä.
Itse en usko, että tuolle olisi evolutionäärisiä perusteita ja oma veikkaukseni on tuo median vaikutus, mistä mainitsin aiemmin.
Miehet eivät mitenkään yliarvioi omaa tasoaan. Mehän yritämme lähes kaikkia naisia. Ei se ole miehille niin nuukaa. Mistä luulet sanontojen "kyntömies ei vakoaan valitse" tai "reikä se on rotallakin" tulleen?
Jotkut Trumpin tyyliset ovat tarkkoja naistensa ulkonäöstä, mutta siinäkin on kyse siitä, että he näkevät naisen oman egonsa jatkeena, samoin kuin esimerkiksi hienon auton. Ei siitä etteikö Trump voisi panna ihan niitä samoja matameja kuin muutkin miehet yrittää.
Tuo kertoo ap:sta kaiken tarvittavan, hän ei hae naisesta kuin sitä reikää. Ei ihme, ettei oikein nappaa, itsekin haluan olla ihan kokonaan miehelle tärkeä. Tuon kommentin kirjoittaja ei edes tiedä, mitä sana "parisuhde" tarkoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi naisten pitäisi parantaa yhtään mitään kun kerran heillä ei ole mitään ongelmaa? Apllä se ongelma on ja silloin hänen pitää jotain muuttaa jos haluaa kelvata? Ei toki tarvitse, mutta turha ihmetellä jos ei flaksi käy. Osa kommenteista on kyllästyneitä ja ärsyyntyneitä, mutta onhan täällä ollut ihan rehellistä auttamisenhaluakin.
On naisillakin vähän ongelmaa. Eivät tosin pidä siitä niin paljon meteliä kuin miehet. Mutta siis monet naiset kyllä yrittävät löytää miehen ja moni on ainakin aika ajoin pettynyt kun ei löydä. Johtuen siitä että naiset ovat oman "nirsoutensa" vankeja: He ovat suggestoineet itsensä kiinnostumaan vain kourallisesta alfoja. Tietenkään kaikille ei riitä sitä samanlaista laatikkopäätä. Sen vuoksi naiset kokevat pettymyksiä, joutuvat hyväksymään huonoa kohtelua ettei alfa jättäisi, tulevat petetyiksi, odottavat varasijalla, monet niistä jotka toivovat vakavaa suhdetta löytävät vain satunnaisesta seksistä kiinnostunutta seuraa. Ja niin pois päin.
Kaikki vain sen vuoksi, etteivät naiset suostu laajentamaan otantaansa, vaan kilpailevat muiden naisten kanssa samoista miehistä.
Miten sähkölamppu vaihdetaan? Tarraan siitä kiinni,ja maailma pyöriköön ympärilläni?
Minun ei tarvitse pyöriä tai pyörittää lamppua!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa nirsoutta minä, tavisnainen olen huomannut. Olen antanut viimeisen viikon aikana noin 10 tykkäystä tinderissä ja yhtäkään en ole saanut takaisin. Ei miehillekkään kelpaa tavisnainen. Pitää olla mallin näköinen ja kokoinen.
Onks tää joku joukki? Miehet antaa satoja tykkäyksiä ja parhaimmat saa jotain 3-10 mätchiä per 100. Joku komea miljonääri huippumalli poikkeus ehkä pääsee yli 20 mätchiin/100.
Mutta joo, samalla tavisnainen on myrtsi kun kerran tuli nolla kymmenestä. Jepjep. Varmaan vedit muutamaa sataa vasemmalle löytääksesi ne kymmenen. Sitä määräähän et viitsinyt kertoa.
Jos ihan jokainen naisen saa Tinderissä tykkäyksiä sadoilta miehiltä, niin miten hän pystyy tapaamaan heistä jokaisen? Siihene menee yli vuosi vaikka kävisi joka iltana treffeillä. Eiköhän naiset blokkaa ne, joiden arvelee olevan pelkän reiän perään. Se kertaseksi tuntemattoman kanssa kun ei edelleenkään ole jokaisen naisen tavoite.
AP vissiin aikoo jankata niin kauan eli siis hamaan tappiin asti,kunnes HÄNEN totuutensa ovat kaikki hyväksyneet,sillä se on universaali totuus.Mitään ongelmaa ei varmaan olisi,jos AP saisi säännöllisesti ja HÄNEN valitsemansa nainen ei olisi antanut hänelle pakkeja- siitähän tässä on kyse.
Sori vaan,mutta (laitappa AP ylös ja muista mainita jossain viestissäsi), nyt tulee haukkuminen : en yhtään ihmettele,että olet saanut pakit,ja niin monta kertaa ja tulet jatkossakin saamaan,ja tämä ei ole naisten nirsoutta, vaan johtuu ihan sinusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On naisillakin vähän ongelmaa. Eivät tosin pidä siitä niin paljon meteliä kuin miehet. Mutta siis monet naiset kyllä yrittävät löytää miehen ja moni on ainakin aika ajoin pettynyt kun ei löydä. Johtuen siitä että naiset ovat oman "nirsoutensa" vankeja: He ovat suggestoineet itsensä kiinnostumaan vain kourallisesta alfoja. Tietenkään kaikille ei riitä sitä samanlaista laatikkopäätä. Sen vuoksi naiset kokevat pettymyksiä, joutuvat hyväksymään huonoa kohtelua ettei alfa jättäisi, tulevat petetyiksi, odottavat varasijalla, monet niistä jotka toivovat vakavaa suhdetta löytävät vain satunnaisesta seksistä kiinnostunutta seuraa. Ja niin pois päin.
Kaikki vain sen vuoksi, etteivät naiset suostu laajentamaan otantaansa, vaan kilpailevat muiden naisten kanssa samoista miehistä.
Rautalankaa: naisilla ei ole samaa ongelmaa, naiset ovat aikuisia ja tietävät, että yksin on tuhat kertaa parempi elää kuin ap:n kaltaisen miehen kanssa. Se toki on ongelma, että hyviä miehiä (joilla on terve luonne) ei riitä kaikille, mutta katso ensimmäinen lause.
Ja kaikkein surkein kohtalo on naisella joka haksahtaa tekemään lapsia tämmöisen ap:n kaltaisen miehen kanssa, siinä ei voi kun katsella sivusta lapsen kärsimystä (joko siksi että tämä on siinä siirtämässä omaa pahaa oloa lapsiin, tai häipyy kokonaan, jolloin lapset syyttävät itseään).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten sitä otantaa laajennetaan? Miten kiinnostua ihmisestä jossa ei ole mitään kiinnostavaa?
Mies voi myös laajentaa otantaa. Se keski-ikäinen pubiruusu alkaa varmasti mielellään suhteeseen nuoren miehen kanssa joka tarjoaa siellä baarissa joka ilta kaljat. Eikö kiinnosta? Miksi Ei?
Huolisitko minut?
Olen kaunis hoikka iloinen ja sosiaalinen, työpaikka on.
Sukulaisiin olen pistänyt täysin välit poikki karsean lapsuuden vuoksi.
Saatan humalassa tulla agressiiviseksi ja lyödä.
En käytä usein alkoholia, yleensä yksi olut tai kuohari terassilla.
Ei lapsia, lemmikkejä
Kelpaisinko minä?
Olen 10kg ylipainoinen , rillipää 160 cm pitkä.
Hyvät välit äitiin, 2 lasta, koira ja pari marsua.
Työpaikka on.
Tulen alkoholista leppoisaksi ja iloiseksi:)
Vierailija kirjoitti:
Kelpaisinko minä?
Olen 10kg ylipainoinen , rillipää 160 cm pitkä.
Hyvät välit äitiin, 2 lasta, koira ja pari marsua.
Työpaikka on.
Tulen alkoholista leppoisaksi ja iloiseksi:)
Ap..kelpaisit:)
Itsellänikin on rillit ja vähän löysää vyötäröllä.
Tykkään välillä nollata työviikon jälkeen:)
Näin se menee. Tosin miehistä ehkä 20 % panee kaikkea liikkuvaa.