Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puolivuotiskokeiluni nettitreffien parissa kertoi sen jälleen, naiset ovat ultranirsoja

tavismies
20.07.2018 |

Puolivuotiskokeiluni nettitreffien parissa kertoi sen jälleen, naiset ovat nirsoja. Kokeilin erästä suosittua nettitreffailusovellusta ja tuloksena oli ettei yksikään huolellisesti valitusta noin 15 naisesta, joille laitoin yksilöidyn viestin ei vaivautunut vastaamaan. Yksi ilmaisi kiinnostuksensa tykkäämällä, mutta ei vastannut viesteihini. Liekö maksettu työntekijän ylläpitämä profiili. Kokeilin huvikseni vielä Tinderiä, mutta en saanut yhtään mätsiä yhden illan selailulla, joten en viitsinyt jaksaa pidempään...tulos oli linjassa edellisen empiirisen tutkimukseni kanssa.

Oma profiili oli tavismiehen, muutama vertaisarvioitettu kuva ja ikähaarukkana +- 5 vuotta omasta iästä. Akateeminen koulutus. Millaisia miljonääriprinssejä te naiset oikein luulette nettitreffeiltä löytävänne?

Sitten kun löytynyt unelmamies on muutaman viikon tapailun jälkeen pumpannut ja dumpannut niin itketään kun sama kuvio toistuu aina uudestaan ja uudestaan. Joo-o, miksiköhän.

Kommentit (1480)

Vierailija
1141/1480 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännä juttu. Oma kokemukseni nettitreffien parissa kertoo, että miehet ovat nirsoja ja pinnallisia. Olen käynyt viimeisen neljän vuoden aikana noin kahdeksilla treffeillä ja joka ikinen juttu on kuivunut kasaan ekojen treffien jälkeen.  Miehethän on myös niin lapsellisia että eivät voi edes rehellisesti päin naamaa myöntää ettei kiinnosta/miellytä. Sen verran pitäis olla pokkaa, että on rehellinen ja sanoo ettei kiinnosta eikä rupea ehdottelemaan mitään seuraavia treffejä tms. kun ei oikeasti haluakaan nähdä. Ja kaikista raivostuttavinta on tämä nykymiesten harrastama ghostaaminen. Sen lisäksi että ei ole pokkaa myöntää ettei kiinnosta niin ei ole myöskään pokkaa sanoa, että mitä jos tehdään niin, että tää oli tässä. Ehei vaan lakataan vaan laittamasta viestiä ja vastaamasta viesteihin. 

Toisaalta jotenkin helpotus, että tuollainen pinnallisuus on noin suuri este, että se kaataa koko tutustumisen etenemisen, koska en pystyisi seurustelemaan ikinä niin pinnallisen miehen kanssa kuin mitä olen kohdannut. Olen mielestäni aika keskiverto, ehkä vähän kurvikkaampi mutta muuten aika tavallinen nainen ja minulle miehessä merkitsee muukin kuin ulkonäkö, kuten kiinnostuksen kohteet, persoona ja arvot. Huvittavinta on, että osa tapaamistani miehistä ei kyllä todellakaan vastaa mitään median kuvaa täydellisestä miehestä, vaan voisivat olla jopa jonkun mielestä vähän keskiverron alapuolella noin ulkonäöllisesti. Sitten kuitenkin hakusessa on muotilehtien superhoikka nainen, jolla on isot rinnat ja treenattu peppu ja joka on viimeisen päälle täydellinen ulkonäöltään. Ihan vaan tiedoksi, että ette te sellaisella ulkonäöllä iske sellaista mallikaunotarta. Ette vaikka standardit teillä olis just sillä tasolla. Just saying...

Ei ole pelkästään miehet, jotka tekevät näin. Olin Tinderissä 3v sitten, ja naiset harrastaa samaa. Iso osa ghostas, eikä voinut kertoa heti että ei kiinnosta. Ekojen treffien jälkeisenä päivänä laitoin viestiä niille, ja kiitin treffeistä sekä kyselin jotain niihin liittyvää (yksi oli menossa vaateostoksille, toinen menossa elokuviin jne.) Vastauksen saaminen kesti 8-24h, ja vastaus oli hyvin neutraali joten päättelin ettei niitä kiinnosta enää.

Ärsytti kyllä aika paljon, koska mua jännittää aina ekoilla treffeillä, enkä pysty olemaan oma itseni. 

Vierailija
1142/1480 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tässä tee kyllä mieli miestä tippaakaan, kun lukee tämänkin palstan miesten juttuja. Ihan oikeasti.

No ei tee kyllä yhtään mieli naista, kun lukee teidän kommentteja ja katselee peukutuksia. Olisin voinut kirjoittaa järkevämminkin, mutten viitsi. Tai no joukossa on myös järkeviä miehiä kuten myös naisia. Toi sun kommentti vaan oli tollainen typerä ja yleistävä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1143/1480 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässäkään ketjussa mistään parisuhteen löytämisestä ole kyse vaan p*mpan.Ihan oikeestikko-että ihan bordelleja pitäisi perustaa teille, että halvalla saisitte hyvää tavaraa...Hyi hvetti miten yököttäviä,kuvottavia.Kyllä, nyt tiedän, mitä ovat ne nettideittien "kunnon tavismiehet"!

Älkää enää miehet tulko koskaan tänne itkemään, että yhyy mä en kelpaa parisuhteeseen, naiset on kranttuja.

Itse asiassa bordellit lisäisivät tavaran hintaa, kun asiakas maksaa lisäksi sivukuluja

Itse asiassa eivät tietenkään lisäisi, kun kilpailua tulisi alalle paljon enemmän. Sen takia seksi maksaa esim. Saksassa niin paljon vähemmän. 

Mistä päättelet, että yhtäkkiä ihmisiä alkaisi kiinnostaa seksityö niin paljon, että olisi paljon prostituoituja bordelleissa kilpailemassa hinnalla? Teidän bordellifanien sisaretko siellä olisivat innoissaan duunissa?

Jos itsensä myyminen olisi hyväksytympää, varmasti itseään myyviä naisia olisi enemmän. Ei kaikilla ole patoutumia seksin suhteen, ja jos siitä vielä tienaa hyvin niin miksi ei?

Taivas tätä typeryyttä. Ensinnäkin tarkoitat varmaan estoja, et patoutumia.

Kyllä, minä rakastan seksiä ja olen estoton. Haluan kuitenkin itse valita kumppanini. Olisi kammottavaa joutua "antamaan" ällölle miehelle.

Toisekseen haluan nauttia seksistä. Se, että tuntematon jyystäisi minua omaan laukeamiseensa asti ja piste ei tuottaisi minulle nautintoa. Oikeassa rakastavassa suhteessa, jollaisessa olen, molemmat haluaa tuottaa myös toiselle nautintoa kaikin keinoin.

Kolmanneksi arvostan itseäni niin paljon, ettrn tee jostain hyvin kauniista ja ihanasta kauppatavaraa.

Eli jos saisit huonoa seksiä mieheltä josta et pidä, se tuhoaisi sinut jotenkin etkä voisi rakkaasi kanssa nauttia seksistä? Tai nauttia seksistä enää ollenkaan? Miksi? Kyllähän monet naiset harrastavat yhden illan juttuja ja aamulla toteavat ettei mies miellyttänyt ja seksikin oli paskaa. Onko heiltä seksi tuhoutunut tämän seurauksena? 

Eiköhän jokainen yhden illan juttuun lähtiessään halua sitä, kun taas seksiä myyvä tekee sen pakosta eikä halusta. Noissa on iso ero. En jaksa uskoa, että bordellissa työskentelevältä kysytään, haluaisitko sinä olla tuon tyypin kanssa.

"Pakosta" ... sinä et vain ymmärrä ettei ketään tavallista naista (hekin myyvät itseään) ole pakotettu myymään itseään Suomessa, jokainen kyllä tulee toimeen. SINÄ et vain ymmärrä että naisilla voi olla erilainen seksuaalimoraali, eikä kaikkia inhota seksi randomin kanssa. Monelle heistä asiakkaan kanssa on kuin huono yhden illan juttu. Eivät saa itse mitään nautintoa. 

Vierailija
1144/1480 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukekaapas suomalaisten prostituoitujen blogeja, niitä on aika paljon. Tietenkin koitatte vääntää että he ovat Suomessa se vähemmistö, vaikka tuo luulo ei perustu mihinkään. 

Harmittaa oikeasti näiden mukavien naisten puolesta se häpeä mikä heille aiheutuu työstään. Siis muiden halveksunta. Olen käynyt jo vuosia eri naisten luona ja aina on ollut mukavaa. Ei ole aina ollut seksiäkään vaan vaikkapa treffit! Olen aina kokenut saavani rahoille vastinetta eikä kukaan nainen ole sanonut pahaa minusta, vaan aina on koitettu tavata uudestaan. 

Tiedän, olen hyväksikäyttäjä sika joka käyttää ihmiskaupan uhreja surutta hyväksi (SARKASMIA). :D Taitaapa ne naiset olla, ainakin minun tapauksessa, niitä hyväksikäyttäjiä.

Vierailija
1145/1480 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässäkään ketjussa mistään parisuhteen löytämisestä ole kyse vaan p*mpan.Ihan oikeestikko-että ihan bordelleja pitäisi perustaa teille, että halvalla saisitte hyvää tavaraa...Hyi hvetti miten yököttäviä,kuvottavia.Kyllä, nyt tiedän, mitä ovat ne nettideittien "kunnon tavismiehet"!

Älkää enää miehet tulko koskaan tänne itkemään, että yhyy mä en kelpaa parisuhteeseen, naiset on kranttuja.

Itse asiassa bordellit lisäisivät tavaran hintaa, kun asiakas maksaa lisäksi sivukuluja

Itse asiassa eivät tietenkään lisäisi, kun kilpailua tulisi alalle paljon enemmän. Sen takia seksi maksaa esim. Saksassa niin paljon vähemmän. 

Mistä päättelet, että yhtäkkiä ihmisiä alkaisi kiinnostaa seksityö niin paljon, että olisi paljon prostituoituja bordelleissa kilpailemassa hinnalla? Teidän bordellifanien sisaretko siellä olisivat innoissaan duunissa?

Jos itsensä myyminen olisi hyväksytympää, varmasti itseään myyviä naisia olisi enemmän. Ei kaikilla ole patoutumia seksin suhteen, ja jos siitä vielä tienaa hyvin niin miksi ei?

Kyllä, minä rakastan seksiä ja olen estoton. Haluan kuitenkin itse valita kumppanini. Olisi kammottavaa joutua "antamaan" ällölle miehelle.

Toisekseen haluan nauttia seksistä. Se, että tuntematon jyystäisi minua omaan laukeamiseensa asti ja piste ei tuottaisi minulle nautintoa. Oikeassa rakastavassa suhteessa, jollaisessa olen, molemmat haluaa tuottaa myös toiselle nautintoa kaikin keinoin.

Kolmanneksi arvostan itseäni niin paljon, ettrn tee jostain hyvin kauniista ja ihanasta kauppatavaraa.

Eli jos saisit huonoa seksiä mieheltä josta et pidä, se tuhoaisi sinut jotenkin etkä voisi rakkaasi kanssa nauttia seksistä? Tai nauttia seksistä enää ollenkaan? Miksi? Kyllähän monet naiset harrastavat yhden illan juttuja ja aamulla toteavat ettei mies miellyttänyt ja seksikin oli paskaa. Onko heiltä seksi tuhoutunut tämän seurauksena? 

Eiköhän jokainen yhden illan juttuun lähtiessään halua sitä, kun taas seksiä myyvä tekee sen pakosta eikä halusta. Noissa on iso ero. En jaksa uskoa, että bordellissa työskentelevältä kysytään, haluaisitko sinä olla tuon tyypin kanssa.

Liikkeet ja ravintolat saavat olla palvelematta asiakasta jos eivät halua. Valtion ylläpitämät eri asia.

Vierailija
1146/1480 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liikkeet ja ravintolat saavat olla palvelematta asiakasta jos eivät halua. Valtion ylläpitämät eri asia.

Sovitaan että yksityinen ilotalo, jota valtio rahoittaa ettei tule houkutusta palkata ketä vaan? Aika saivarteluahan tämä on, useimpien naisten mielestä ilotytöt ovat aina uhreja ja rikkinäisiä. Eipä siitä taida eroon päästä. 

Vierailija
1147/1480 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten "normaalipaino" on kyllä monelle miehelle aika erikoinen käsite. Olen nähnyt aikoinaan Suomi24 -treffeillä lukemattomia miesten profiileja, joissa hakukriteerit ovat tyyliin hoikka/normaali, 150 - 180 cm ja 50 - 60 kg. Ei tulisi mieleenkään vastata miehelle jonka ihannenainen on tuota kokoluokkaa. Itse pidän vielä aivan normaalina esim. 160cm/70kg naista, varsinkin jos on ikää hiukan enemmän.

Minusta normaalipainoinen ei nettitreffeillä sinänsä tarkoita painoindeksin mukaista normaalipainoa, vaan sellaista normaalin ihmisen näköistä ja kokoista, mitä ei sen enempää jää ajattelemaan, ja josta ei voi sanoa onko laiha tai lihava. Miesten mielestä ilmeisesti hoikka nainen painaa 50 -55 kg ja normaali sen 55 - 60 kg, pituudesta riippumatta. Ei noilla kriteereillä ole mikään ihme jos "normaalipainoisia" naisia ei riitä kaikille haluaville.

Toki miehet saattaa ajatella, että se on vain ihanne, ja todellisuudessa rimaa voi sitten laskea paljonkin. Itse vaan en ikinä suostuisi tutustumaan seurustelumielessä keneenkään, josta jo heti alkuun tietää että en oikeasti ole hänen unelmanaisensa.

Miesten normaalipaino on myös aika liukuva käsite. Omasta mielestä esim. 185cm/120kg mies on vielä suht normaali ja seksikäskin jos on vähänkään lihaksia myös. Toisaalta joku 80-kiloinen voi näyttää yhtä hyvin hieman pullealta kuin tosi hoikalta, riippuen ruumiinrakenteesta. Ei sillä painolla ole niin kauheasti merkitystä. Miesten ulkonäössä tärkeintä on kasvot, sitä moni mies ei tajua millään. Söpöt tai komeat kasvot, kiva hymy, kivat silmät, hauska luonne. Hyvästä kropasta toki varmaan lisäpisteitä, mutta pelkällä vartalolla ei ole läheskään niin paljon merkitystä kuin miesten mielestä, olettaisin.

Vierailija
1148/1480 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myytkö sinä itseäsi miehille? Mikset, kun sillä kerran tienaa? Anna palaa vaan, keskustellaan ilmiön harmittomuudesta muutaman vuoden päästä sitten.

Ja sinulle tietysti kävisi vaimoksi nainen, joka näppärästi itseä myymällä hankkii tulonsa?

Vierailija
1149/1480 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sovitaan että yksityinen ilotalo, jota valtio rahoittaa ettei tule houkutusta palkata ketä vaan? Aika saivarteluahan tämä on, useimpien naisten mielestä ilotytöt ovat aina uhreja ja rikkinäisiä. Eipä siitä taida eroon päästä. 

Saako tämä rahoitusta saava ilotalo yhä valita asiakkaansa vai onko pakko antaa kaikille? Katoaako rahoitus jos jättää jonkun ilman?

Vierailija
1150/1480 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No nyt ei avautunut, millaisen naisen ap halusi, vain mitä hän ei halunnut.

Mites ulkonäkö ap? Lähetitkö viestejä vain normaalipainoisille ja hyvännäköisille? Miehet ovat niin kauneuden perään, että hyvännäköiset naiset saa niin paljon viestejä, että kaikille vastaaminen on mahdotonta.

Jaa että miehellä ei saisi olla mitään kriteerejä naisen suhteen, varsinkaan mitä tulee ulkonäköön, vaan pitää tyytyä jokaiseen pallonaamaan joka vastaan tulee, niinkö?

Niinhän täällä on toitotettu että miehillä on todella laaja naismaku ja ja kuvat panna ihan mitä vaan eli kyllä sen silloin pitäisi myös pallonaaman käydä. Väitätkö että palstan miestotuus ei olekaan totta?

No onhan miesten naismaku nyt valtavan paljon laajempi kuin naisten miesmaku, mutta ei kai se silti tarkoita, että haluvat panna ihan ketä vaan.

Mutta naisen pitäisi panna ketä vaan pallopäätä?

Ei kukaan ole niinkään väittänyt. Mutta voisiko sitä miesmakua vähän laajentaa niistä treenatuista öykkäreistä ja naistennaurattajista vaikka niihin fiksuihin, peruskäytöstavat omaaviin ja omillaan toimeentuleviin mutta ei välttämättä niin komeisiin miehiin?

M i k s i   p i t ä i s i ? Jos ongelma on miehillä, niin miksi naisten pitäisi muuttaa käytöstään? Jos mies ei saa haluamiaan (= haluamansa tasoisia) naisia, niin ongelma on hänellä. Hänen kannattaa laajentaa naismakuaan. J

Miehethän nimenomaan tavoittelevat niitä omantasoisiaan, varsinkin tavikset, koska tuntevat psm:n lainalaisuudet. Kyllä ne on naiset, jotka tavoittelevat pääsääntöisesti niitä reilusti oman tason yläpuolella olevia ja tyytyvät vasta sitten oman tasoisiinsa, kun alfoilta ei enää tipu huomiota.

Niin? Edelleen ongelma on miehillä. (En viitsi edes aloittaa siitä kuinka pskaa tuo "treenattujen öykkäreiden ja naistennaurattajien" suosiminen ja tuo "tyytyminen" on, mutta usko pois noin, jos kerran oma tuttavapiirisi tuollaista todistaa)

Myönnät siis tilanteen epäsuhtaisuuden?

Minkä epäsuhtaisuuden? Kirjoitit, että naisten pitäisi laajentaa miesmakuaan ja kysyin miksi, kun kyseessä ei ole naisten ongelma. Vastaisitko kysymykseeni sen sijaan, että lähdet puhumaan jostain epäsuhtaisuudesta.

Kyllä tämä vaan on naistenkin ongelma. Nirsoilunne on omiaan ruokkimaan katkeruutta sekä misogyniaa ja sitä myöten edistämään paljon puhuttua nuorten miesten syrjäytymistä ja syntyvyyden laskua. Jos naiset valikoisivat miehiä samalla skaalalla kuin miehet naisia, niin tuskin tätäkään ketjua olisi olemassa. Ja seuraavaksi varmaan sanot, että mitäs katkeroidutte ja vihaatte naisia. No siihen voisi sanoa että jos ampiaispesää sohii, niin ei pidä yllättyä jos ampiaiset sen jälkeen pistävät.

En kyllä suostu ottamaan syyllisyttä niskoilleni siitä, että jotkut miehet pettyvät kun miesvaltaisissa kuviin perustuvissa nettisovelluksissa ei käy flaksi. En edes käytä kyseisiä sovelluksia itsekään, joten jos ampiainen pistää, niin kyllä nostan kulmiani että mistäs tää hyökkäys nyt tuli. Ei ole kovin aukoton logiikka tuossa että kaataa vihat koko toisen sukupuolen niskaan muutaman yksilön käytöksen perusteella.

N33

Vierailija
1151/1480 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saako tämä rahoitusta saava ilotalo yhä valita asiakkaansa vai onko pakko antaa kaikille? Katoaako rahoitus jos jättää jonkun ilman?

Jos saa valita asiakkaansa, se sama pieni uliseva porukka jäisi jälleen ilman :)

Ellei saa, niin sehän on pakottamista. Silloin olkoon samalla tavalla pakotettuja miesh*oria.

Vierailija
1152/1480 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Pakosta" ... sinä et vain ymmärrä ettei ketään tavallista naista (hekin myyvät itseään) ole pakotettu myymään itseään Suomessa, jokainen kyllä tulee toimeen. SINÄ et vain ymmärrä että naisilla voi olla erilainen seksuaalimoraali, eikä kaikkia inhota seksi randomin kanssa. Monelle heistä asiakkaan kanssa on kuin huono yhden illan juttu. Eivät saa itse mitään nautintoa. 

Onko se sitten ihan totta, että bordellissa työskentelevä saa valita asiakkaansa? Eikö bordellin pitäjä sano mitään, jos yksi kieltäytyy asiakkaista yksi toisensa perään ja haluaa vain niitä, joiden kanssa voisi seurustella mutuenkin? Eihän muissakaan hommissa voi sanoa, että en tee sitä enkä tätä vaan jotain kivaa juttua. Nythän oli kyse bordellissa työskentelevistä, ei muista seksityöläisistä.

Vierailija
1153/1480 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No nyt ei avautunut, millaisen naisen ap halusi, vain mitä hän ei halunnut.

Mites ulkonäkö ap? Lähetitkö viestejä vain normaalipainoisille ja hyvännäköisille? Miehet ovat niin kauneuden perään, että hyvännäköiset naiset saa niin paljon viestejä, että kaikille vastaaminen on mahdotonta.

Jaa että miehellä ei saisi olla mitään kriteerejä naisen suhteen, varsinkaan mitä tulee ulkonäköön, vaan pitää tyytyä jokaiseen pallonaamaan joka vastaan tulee, niinkö?

Niinhän täällä on toitotettu että miehillä on todella laaja naismaku ja ja kuvat panna ihan mitä vaan eli kyllä sen silloin pitäisi myös pallonaaman käydä. Väitätkö että palstan miestotuus ei olekaan totta?

No onhan miesten naismaku nyt valtavan paljon laajempi kuin naisten miesmaku, mutta ei kai se silti tarkoita, että haluvat panna ihan ketä vaan.

Mutta naisen pitäisi panna ketä vaan pallopäätä?

Ei kukaan ole niinkään väittänyt. Mutta voisiko sitä miesmakua vähän laajentaa niistä treenatuista öykkäreistä ja naistennaurattajista vaikka niihin fiksuihin, peruskäytöstavat omaaviin ja omillaan toimeentuleviin mutta ei välttämättä niin komeisiin miehiin?

M i k s i   p i t ä i s i ? Jos ongelma on miehillä, niin miksi naisten pitäisi muuttaa käytöstään? Jos mies ei saa haluamiaan (= haluamansa tasoisia) naisia, niin ongelma on hänellä. Hänen kannattaa laajentaa naismakuaan. J

Miehethän nimenomaan tavoittelevat niitä omantasoisiaan, varsinkin tavikset, koska tuntevat psm:n lainalaisuudet. Kyllä ne on naiset, jotka tavoittelevat pääsääntöisesti niitä reilusti oman tason yläpuolella olevia ja tyytyvät vasta sitten oman tasoisiinsa, kun alfoilta ei enää tipu huomiota.

Niin? Edelleen ongelma on miehillä. (En viitsi edes aloittaa siitä kuinka pskaa tuo "treenattujen öykkäreiden ja naistennaurattajien" suosiminen ja tuo "tyytyminen" on, mutta usko pois noin, jos kerran oma tuttavapiirisi tuollaista todistaa)

Myönnät siis tilanteen epäsuhtaisuuden?

Minkä epäsuhtaisuuden? Kirjoitit, että naisten pitäisi laajentaa miesmakuaan ja kysyin miksi, kun kyseessä ei ole naisten ongelma. Vastaisitko kysymykseeni sen sijaan, että lähdet puhumaan jostain epäsuhtaisuudesta.

Kyllä tämä vaan on naistenkin ongelma. Nirsoilunne on omiaan ruokkimaan katkeruutta sekä misogyniaa ja sitä myöten edistämään paljon puhuttua nuorten miesten syrjäytymistä ja syntyvyyden laskua. Jos naiset valikoisivat miehiä samalla skaalalla kuin miehet naisia, niin tuskin tätäkään ketjua olisi olemassa. Ja seuraavaksi varmaan sanot, että mitäs katkeroidutte ja vihaatte naisia. No siihen voisi sanoa että jos ampiaispesää sohii, niin ei pidä yllättyä jos ampiaiset sen jälkeen pistävät.

Siitä katkeruudesta kärsii vain se katkera mies itse. Ihanko oikeasti sinä olet jo tuolla tasolla, että "jos en saa naista niin vihaan heitä"? Ja miten tuo vihantunteessa rypemisesi meitä liikuttaa? Kun kyllästymme kiukutteluusi, poistumme ketjusta. Viiden minuutin kuluttua emme muista koko asiaa.

Enhän minä ketään vihaa. Mutta yhteiskuntamme täyttyy yhä enenevissä määrin nuorista vihaisista miehistä, jotka ovat tuolla mainitsemallasi "tasolla". Se on monille kova paikka kun ei kelpaa töihin, kouluihin eikä naisille, ja kuten joku jo totesikin se näkyy mm. päihteiden, väkivaltaisuuden ja masennuksen muodossa. Sinun on tietysti helppo naureskella näille miehille nojatuolistasi käsin ja unohtaa tällaiset ketjut, mutta kummasti se hymy hyytyy kun joku syrjäytynyt tulee kadulla vastaan ja veitsellä uhkaamalla pakottaa pusikkoon housut kintuissa.

Mitä pitäisi tehdä tilanteen muuttamiseksi?

Koska naiset ovat parisuhdemarkkinoilla se hallitseva osapuoli, niin pariutumispuolihan on kokonaan heidän käsissään. Mitä tulee töihin ja kouluttautumiseen, niin siinä on taas miehillä kunnostautumisen paikka.

Eli naisten pitäisi mennä suhteeseen miehen kanssa jota eivät halua ja miesten kouluun. Mitä se nainen saa tässä skenaariossa?

Aina pitäisi vaan saada, saada ja saada. Eikö kerrankin voisi tehdä jotain yhteiskunnan hyväksi? Vähän sama juttu kuin aktiivimallikeskustelussa: oikeuksia pitäisi olla niin pirusti mutta velvollisuuksia ei saisi olla sitten yhtään.

No nyt on argumentointi huipussaan. Entä jos minä ehdotan, että syrjäytyneet/rumat/yksinäiset miehet joutaisivat kuolla pois jatkamatta sukuaan, niin suomalaisten geenipooli komistuisi ja parantuisi. Sehän olisi palvelus yhteiskunnalle! Auts, ei olekaan niin kiva ajatus olla se joka "kerrankin tekee jotain yhteiskunnan hyväksi" jos se kalahtaa omaan nilkkaan. Kyllä jokaisella yksilöllä on oikeus elää omanlaistaan elämää, joskus vaan ei tavoita kaikkia haaveitaan mutta sellaista se elämä on. En minäkään esimerkiksi ole voittanut Eurojackpotissa vaikka pistän kupongin joka viikko vetämään, eli yrittänyt olen kyllä kaikeni. Haaveilen kyllä silti.

Vierailija
1154/1480 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän se ole niin että täällä kirjoittelee se 10% miehistä jotka eivät pärjää naisten kanssa. Totta kai he katkeroituvat kun eivät voi mitään luotaantyötävälle persoonallisuudelleen.

Oikeasti heidän pitäisi käyttää maksullisten palveluita niin loppuisi se kitinä. Tuskin edes osaavat ihastua, se kyllä antaisi pontta itsensä muuttamiselle.

Siinäpä se onkin, kun he eivät käytä. Uho on kamala ja vaaditaan yhteiskunnan ylläpitämiä bordelleja ja naisten asenteiden muutosta seksin ostamista kohtaan. Eli taas kerran naisten on muututtava ja yhteiskunnan on hoidettava näiden poikien tarpeet. He itse eivät saa sen vertaa aikaiseksi, että varaisivat ajan suomalaiselle opiskelijatytölle. Eivät he edes halua seksiä. He haluavat uhota bordelleilla, jotta naiset provosoituisivat vastaamaan kuinka vastenmielistä maksullisen seksin käyttö on. Niitä vastauksia he vain haluavat, sitten voi taas länkyttää muutaman tunnin asiasta. Olen odottanut, milloin tässä keskustelussa tulee vastaan se argumentti, että "kuka haluaisi edes maksaa seksistä suomiämmien kanssa", koska se suorastaan kruunaisi jälleen keskustelun naisten ultranirsoudesta :-D

Älkää, siskot, menkö halpaan ;-)

Jaa... en tarkoittanut mitään provoa. Mustakin toi valtion bordelli olisi hyvä, koska se karsisi ihmiskaupan pois ja huumetestit voisivat olla naisille pakollisia. Ei voisi sitten vedota siihen että miehet tukevat ihmiskauppaa ja ovat hyväksikäyttäjiä. Laskisi varmaan miehiltäkin sitä kynnystä käyttää niitä palveluita jos on oikein virallista ja valtion siunaamaa toimintaa.

Itse kyllä karsastaisin jonkun opiskelija tytön luona käymistä, kun ei tiedä yhtään mitään taustoista jos on vaikka huumeidenkäyttöä taustalla tai hyväksikäyttöä.

Karsisi ihmiskaupan pois miten? Mistä tietäisit onko bordellissa työskentelevä tyttö pakotettu sinne töihin vai ei? Et mistään. Ja pakolliset huumetestit, salli mun nauraa. Aika harvassa duunissa ne on pakollisia nytkään, saati sitten jpssain bordellissa. Toisekseen, mitä se sinulle kuuluu, jos se prostituoitu haluaa rentoutua vapaa-aikanaan vaikkapa pössyttelemällä pilveä? Ei se pilde siitä muutu. Ihan näin ohiksena.

Ihmiskauppa ja paritus on jo nyt laitonta. Se ei muuttuisi miksikään joten minne ne sitä harjoittavatkaan menisivät.

Ja kuten täällä joku mies tykkää hehkuttaa miten laaja miesten naismaku on kun panevat orangeja ja kehitysvammaisia niin nämä heikommassa asemassa olevat vain jäisivät siihen kun heitä tuskin valtion bordellissa moraalisista syitä suostuttaisi myymään.

Valtion bordelli voisi kyllä jotenkin auttaa siihen, ettei seksin ostajia ja myyjiä halveksittaisi. Jos vain seulan läpäisseet voisivat työskennellä siellä ja olla asiakkaina. Ei voisi enää väittää että ovat hyväksikäytettyjä tai hyväksikäyttäjiä.

Niin ajatteletko, että halveksuntaa vähentäisi paljonkin se, että saat terveydenhuollosta lähetteen prostituoidulle, koska mielenterveytesi on vaarassa seksin puutteen takia ja että elämäsi pelastuu yhteiskunnan järjestämällä säälip*llulla?

Vierailija
1155/1480 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet yliarvioi tasonsa. Siksi tavismiehet lähestyy niitä mallikaunottaria ja vanhat papat nuorempia naisia vaikka mitään mahiksia todellisuudessa ei ole. Suurin osa miehistä elää harhamaailmassa. Totuus on että naiset ei näe kuin pienen osan miehistä todella komeina ja naiset haluaa pariutua sellaisen kanssa kenellä on parhaat geenit, siksi naiset ovat niin nirsoja parinvalinnassa. Jos sellaista miestä mitä nainen haluaa ei löydä, niin sitten ollaan mieluummin yksin. 

Kysymyshän onkin viimeiset 10 sivua kuulunut, miksi naiset eivät pidä 90% miehistä. 

Itse en usko, että tuolle olisi evolutionäärisiä perusteita ja oma veikkaukseni on tuo median vaikutus, mistä mainitsin aiemmin. 

Miehet eivät mitenkään yliarvioi omaa tasoaan. Mehän yritämme lähes kaikkia naisia. Ei se ole miehille niin nuukaa. Mistä luulet sanontojen "kyntömies ei vakoaan valitse" tai "reikä se on rotallakin" tulleen? 

Jotkut Trumpin tyyliset ovat tarkkoja naistensa ulkonäöstä, mutta siinäkin on kyse siitä, että he näkevät naisen oman egonsa jatkeena, samoin kuin esimerkiksi hienon auton. Ei siitä etteikö Trump voisi panna ihan niitä samoja matameja kuin muutkin miehet yrittää. 

Sinä itse oikein todistit että todellakin on evoluutioperusta naisen nirsoudelle.

Nainen on ollut se joka tullut raskaaksi miehen " kynnöstä" ja siksi on pitänyt löytää luotettava mies, sellainen joka on kiinnostunut naisesta muutenkin kuin kertapanona.

Ei kelpaa mies jolle kelpaa kuka tahansa nainen.

Sellainen mies hylkää yhtä helposti.

Vaikka nyt onkin ehkäisy niin ei se niin nopeasti muutu.

Vierailija
1156/1480 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vau! Olenpa kyllä hyvinkin etuoikeutettu, kun naisena(eli siis nirsona, koska niitähän naiset on. Anteeksi siis ultranirsona) olen löytänyt rinnalleni maailman parhaan miehen. Mikä säkä! :)

Vierailija
1157/1480 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tuo toistuisi päivittäin koko virka-ajan kuukaudesta ja vuodesta toiseen niin kyllä, aivan varmasti tuhoaisi.

Voisitko sinä kuvitella työskenteleväsi miesprostituoituna, asiakkainasi rumat/ vanhat/ lihavat/ ilkeät/ väkivaltaiset/ vammaiset naiset sekä homomiehet, ja silti pitemmän päälle pystyväsi suhtautumaan seksiin kauniina ja ihanana asiana?

Vierailija
1158/1480 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tuo toistuisi päivittäin koko virka-ajan kuukaudesta ja vuodesta toiseen niin kyllä, aivan varmasti tuhoaisi.

Voisitko sinä kuvitella työskenteleväsi miesprostituoituna, asiakkainasi rumat/ vanhat/ lihavat/ ilkeät/ väkivaltaiset/ vammaiset naiset sekä homomiehet, ja silti pitemmän päälle pystyväsi suhtautumaan seksiin kauniina ja ihanana asiana?

Epäilen, ettei seksi ole näille miehille milloinkaan näyttäytynyt kauniina ja ihanana vaan pelkästään jonain, mitä hamutaan itselle omaa tyydystystä ja nautintoa varten, hinnalla millä hyvänsä. Sellaista laajennettua r*nkkauata.

Vierailija
1159/1480 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On hauska lukea tätä naisten itsepetosta ja selittelyä. Valitettavasti ketjuun näyttää eksyneen pari oikeasti kellonsa käen hukannutta tyyppiä, mutta se ei poista sitä tosiasiaa, että itse tunnen useita tekniikan alalla työskenteleviä asiallisia ja hyviä miehiä jotka eivät pääse parisuhteeseen vaikka haluaisivat naisten nirsouden takia. Ilmiö on paljon laajempi mitä naiset suostuvat tunnustamaan. Hyvän sosiaaliturvan ja feministisen politiikan takia naisilla on yksinkin eläessään kissan päivät. Pääsee nyppimään rusinat pullasta. Ei tätä kuitenkaan loputtomiin tule kestämään. Naisten kannattaisi ajoissa katsoa itse peiliin ja muuttaa toimintatapojaan.

Kaikki it-alan miehet haluavat vain paneskella ympäriinsä ja parisuhde on pakkopullaa tylsän kumppanin kanssa. Juurihan tuolla näin totena kertoi meille aseksuaali mies, joka näitä keskusteluja kuunelee.

https://www.metropoli.net/lifestyle-uutiset/naissa-ammateissa-pettaa-he…

Tämän jutun mukaan it-miehet tosiaan olisivat yksiä eniten pettävistä miehistä. 

Vierailija
1160/1480 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollain tosiaan tuntuu menevän tunteisiin, kun pitää koko ajan poistattaa ihan asialliset, mutta prostituutiota kriittisesti käsittelevät viestit. Sinä olet todella ääliö ja lapsellinen, joka niitä viestejä ilmoittelet poistettavaksi.