Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puolivuotiskokeiluni nettitreffien parissa kertoi sen jälleen, naiset ovat ultranirsoja

tavismies
20.07.2018 |

Puolivuotiskokeiluni nettitreffien parissa kertoi sen jälleen, naiset ovat nirsoja. Kokeilin erästä suosittua nettitreffailusovellusta ja tuloksena oli ettei yksikään huolellisesti valitusta noin 15 naisesta, joille laitoin yksilöidyn viestin ei vaivautunut vastaamaan. Yksi ilmaisi kiinnostuksensa tykkäämällä, mutta ei vastannut viesteihini. Liekö maksettu työntekijän ylläpitämä profiili. Kokeilin huvikseni vielä Tinderiä, mutta en saanut yhtään mätsiä yhden illan selailulla, joten en viitsinyt jaksaa pidempään...tulos oli linjassa edellisen empiirisen tutkimukseni kanssa.

Oma profiili oli tavismiehen, muutama vertaisarvioitettu kuva ja ikähaarukkana +- 5 vuotta omasta iästä. Akateeminen koulutus. Millaisia miljonääriprinssejä te naiset oikein luulette nettitreffeiltä löytävänne?

Sitten kun löytynyt unelmamies on muutaman viikon tapailun jälkeen pumpannut ja dumpannut niin itketään kun sama kuvio toistuu aina uudestaan ja uudestaan. Joo-o, miksiköhän.

Kommentit (1480)

Vierailija
21/1480 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitsit todennäköisesti itsellesi liian hyvännäköisiä ja/tai nuoria naisia, joilla on paljon valinnanvaraa. Koska samaan aikaan monet, monet naiset valittavat että miehet eivät vastaa, peruvat treffejä, eivät ilmesty sovituille treffeille, ghostaavat...

Vierailija
22/1480 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No nyt ei avautunut, millaisen naisen ap halusi, vain mitä hän ei halunnut.

Mites ulkonäkö ap? Lähetitkö viestejä vain normaalipainoisille ja hyvännäköisille? Miehet ovat niin kauneuden perään, että hyvännäköiset naiset saa niin paljon viestejä, että kaikille vastaaminen on mahdotonta.

Mukana oli myös ylipainoisia ja vähemmän kauniita, jos suoraan sanotaan, koska en itsekään ole mikään kalsarimalli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/1480 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mites ulkonäkö ap? Lähetitkö viestejä vain normaalipainoisille ja hyvännäköisille? Miehet ovat niin kauneuden perään, että hyvännäköiset naiset saa niin paljon viestejä, että kaikille vastaaminen on mahdotonta.

Mukana oli myös ylipainoisia ja vähemmän kauniita, jos suoraan sanotaan, koska en itsekään ole mikään kalsarimalli.

Eli olet ruma ja ylipainoinen? No ei ihme, jos et ollut naisten ykkösvalinta.

Vierailija
24/1480 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä sinkkunaisen mielipide. Taustatiedoksi, että olen ollut parissa pidemmässä suhteessa, enkä harrasta yhdenillanjuttuja. Lapsia on.

Kokeilin jossain kohden treffipalvelua tutustuakseni uusiin ihmisiin. Sainkin kiitettävän paljon viestejä, suurin osa kirjoitti vain "moi" tai kehui ulkonäköä. Sitten oli nämä jotka kysyivät suoraan seksiä ja he jotka kirjoittivat pidemmän runollisen viestin, lopussa kysyen mielipidettäni a***liseksistä "sillä asia on kuitenkin suhteessa tärkeä"... Lisäksi minulle kirjoitti reilusti ikähaarukkaani vanhemmat miehet. Papparaismiehet. Setämiehet. Joku jopa halusi kuvata minua. Joku kirjoitti säästä... Monen kanssa keskustelu ei ottanut tuulta alleen, vaikka olin avoimin mielin.

Oma profiilini kertoi suoraan millainen olen noin suurinpiirtein arvoiltani ja elämäntavoiltani ja mitä etsin. Ilmaisin haluavani tutustua rauhassa. Hakusessa oli itsensä hyvin tunteva, syvällinen, keskustelutaitoinen ja erähenkinen mies.

Yhtäkään ei löytynyt.

En koe mitään mielenkiintoa lähteä treffeille henkilön kanssa, jonka kanssa ei ole yhteistä tai samaa kieltä, samoja mielenkiinnonkohteita tai arvoja (edes osittain). En halua suhdetta "vain jonkun kanssa", vaan kaipaan todellista yhteyttä, ihastumista ja rakastumista. Jos en kohtaa itselleni sopivaa miestä, olen paljon mielummin yksin.

En käytä enää treffipalveluja.

Vierailija
25/1480 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ultranirsoja väärä sana. Hulluja oikea sana.

Vierailija
26/1480 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ultranirsoja väärä sana. Hulluja oikea sana.

Kyllä, jos nainen ei ole kiinnostunut sinusta, hänen täytyy olla hullu.

Vierailija
27/1480 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko sinulla kanttia pyytää jotakuta sun kaveria tsekkaamaan lähettämäsi viesti läpi? Ettei siinä ole mitään sellaista, joka saa naisessa huonoja fiiliksiä aikaan. Naispuolinen kaveri olisi tietty paras.

Iai sitten käytät treffipalstan naisten apua ja teet tällaisen avauksen: lähetät viestiä muutamalle treffipalstan aniselle vaikka näin: "Hei, voitko auttaa minua, saan viesteihini vähän huonosti vastakaikua. Autatko viilaamaan avausviestiäni paremmaksi? Olisin kovasti kiitollinen jos saisin parannusehdotuksia kirjoittamiini viesteihin."

Vierailija
28/1480 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ylipainoa on jonkin verran, mutta ulkonäöltäni olen ihan keskivertotasoa. En ruma enkä komea. Kaiken kaikkiaan perustavis. Kyllä on jotain vialla jos vastineeni naisten puolella vaan nyrpistelevät nokkaansa.

Vierailija
29/1480 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ovatko naiset kiinnostuneita sinusta normaalissa elämässä? Saatko baarissa vastakaikua?

Jos eivät, niin miksi olisivat netlssäkään.

Vierailija
30/1480 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma kokemukseni nettitreffeiltä naisena oli, että miehet kirjoittavat luokattoman huonosti. Sellaisia pelkän Moin viestejä ja surkeimmat avasivat keskustelun lähettämällä kuvia peniksestään. Moni myös lähetteli pelkkiä seksiviestejä, vaikka olin maininnut olevani tositarkoituksella liikkeellä. Sitten sain kauniisti muotoillun, fiksun ja sympaattisen viestin ulkomaalaiselta mieheltä ja sovin jopa ihan fyysiset treffit. Ensimmäiset ever nettitreffini. Olemme olleet yksissä siitä lähtien.

Vierailija
31/1480 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ylipainoa on jonkin verran, mutta ulkonäöltäni olen ihan keskivertotasoa. En ruma enkä komea. Kaiken kaikkiaan perustavis. Kyllä on jotain vialla jos vastineeni naisten puolella vaan nyrpistelevät nokkaansa.

No mikset laihduta? Sitähän täällä aina naisellekin tarjotaan ratkaisuksi.

Vierailija
32/1480 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en ole koskaan nettitreffaillut (sinkkuvuodet ovat olleet nuorena ja ikävuosina 42-45), vaan olen aina tavannut miehiä livenä eri tapahtumissa. Tietty ikäero on pajasta, enkä ikinä menisi treffeille yli kymmentä vuotta vanhemman miehen kanssa. Mutta osaan nimetä vain yhden piirteen, jonka kanssa en mene treffeille: viha.

En yhtään tykkää, jos miehestä huokuu viha jossain muodossa. Aggression lisäksi se näkyy katkeruutena, kyynisyytenä ja negatiivisuutena.

Ts., jos suurin piirtein ikäiseni mies on pyytänyt treffeille, niin olen aina mennyt hyväntahtoisen ihmisen kanssa. Oli ulkonäkö tai koulutus mitä tahansa.

N49

Sinä olet niitä viimeisiä ikäluokkia, joiden nuoruudessa ei ollut nettiä tai nettitreffejä. Eli ikäluokkasi naiset ovat paljon vastaanottavaisempia ja avoimempia ja käyvät erilaisissa tapahtumissa ihmisiä tavatakseen. Nuoremmat ikäluokat ovat huomattavasti varautuneempia ja räpeltävät somessa ja pitävät nettitreffejä jokerinaan josta löytyy sitten se unelmien prinssi jos ei muuten onnistu.

Vierailija
33/1480 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just näin, viha on pelottava, kavahdan heti. Ja se tosiaan ilmenee rivien välistä tai pieninä purskahduksina katkeruutta, kyynisyyttä ja negatiivisuutta.

t. Keski-ikäinen nainen, suhteessa 4 v:n yksinolon jälkeen

Vierailija kirjoitti:

Mutta osaan nimetä vain yhden piirteen, jonka kanssa en mene treffeille: viha.

En yhtään tykkää, jos miehestä huokuu viha jossain muodossa. Aggression lisäksi se näkyy katkeruutena, kyynisyytenä ja negatiivisuutena.

Ts., jos suurin piirtein ikäiseni mies on pyytänyt treffeille, niin olen aina mennyt hyväntahtoisen ihmisen kanssa. Oli ulkonäkö tai koulutus mitä tahansa.

N49

Vierailija
34/1480 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ovatko naiset kiinnostuneita sinusta normaalissa elämässä? Saatko baarissa vastakaikua?

Jos eivät, niin miksi olisivat netlssäkään.

En käy baareissa, mutta naiset muuten suhtautuvat positiivisesti. Mutta ilmeisesti joku joukkopaine heillä on, sillä jos yritän antaa signaalia kiinnostumisesta parisuhdemielessä niin nainen vaikuttaa aluksi iloiselta, mutta sitten aivan kuin muistaisi jonkin unohtuneen asian alkaa yhtäkkiä peruuttelemaan. Ilmeisesti en ole tarpeeksi komea tai timmi kavereille esiteltäväksi.

Vierailija
35/1480 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, moni haluaa uskoa, että parempi löytyy, eikä "tyydytä" mihinkään.

Ilmeisesti näin. Naisille tuo on suhteellisen vaivatonta kun seksinnälkä on helppo tyydyttää aina sopivin välein jonkun baaripokan tai tinderhessun kanssa.

Kuten tavismiehillekin. Ero on siinä, että naiset eivät maksa tilanteesta - toisin kuin tavismies.

Vierailija
36/1480 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloituksessa käytetty ilmaisu "pumpannut ja dumpannut" kertoo ap:sta aika paljon. Ei kukaan oikeasti sivistynyt, naisiin asiallisesti suhtautuva mies puhu noin. Ylipäätään mies, joka syyttää naisten huonoa miesmakua ja erityisesti taipumusta rakastua renttuihin siitä, että ei tahdo löytää itselleen kumppania, ei ole niin miellyttävä kuin kuvittelee olevansa.

Vierailija
37/1480 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en ole koskaan nettitreffaillut (sinkkuvuodet ovat olleet nuorena ja ikävuosina 42-45), vaan olen aina tavannut miehiä livenä eri tapahtumissa. Tietty ikäero on pajasta, enkä ikinä menisi treffeille yli kymmentä vuotta vanhemman miehen kanssa. Mutta osaan nimetä vain yhden piirteen, jonka kanssa en mene treffeille: viha.

N49

Sinä olet niitä viimeisiä ikäluokkia, joiden nuoruudessa ei ollut nettiä tai nettitreffejä. Eli ikäluokkasi naiset ovat paljon vastaanottavaisempia ja avoimempia ja käyvät erilaisissa tapahtumissa ihmisiä tavatakseen. Nuoremmat ikäluokat ovat huomattavasti varautuneempia ja räpeltävät somessa ja pitävät nettitreffejä jokerinaan josta löytyy sitten se unelmien prinssi jos ei muuten onnistu.

Pointtini oli vain se, että jos nettitreffailisin, niin kavahtaisin kirjoitetusta tekstistä sitä vihaa. Se kyllä näkyy viimeistään siinä vaiheessa, kun uskaltaa olla sellaisen ihmisen kanssa eri mieltä. Se näkyy esim näin: Passiivis-aggressiivinen vihanilmaisu on lukkoon menemistä, ja avoin vihan ilmaisu sarkasmia tai piikittelyä omasta mielipiteestä. Aidosti hyväntahtoinen ihminen ottaa eriävän mielipteen vastaan neutraalisti ja antaa minun ajatella juuri siten kun ajattelen.

Vierailija
38/1480 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuttuni löysi miltei nelikymppisenä nykyisen aviomiehensä kristilliseltä treffisaitilta, vaikkei kumpikaan ole uskis. Ehkä olet vain väärässä paikassa.

Mä luulen ihan samaa. Jos suomalainen mies laittaa ilmon jonnekin asiancupidille niin se saa yhteydenottoja tahtiin 1000/viikko, ja kaikki niistä on vakavissaan.

Vierailija
39/1480 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma kokemukseni nettitreffeiltä naisena oli, että miehet kirjoittavat luokattoman huonosti. Sellaisia pelkän Moin viestejä ja surkeimmat avasivat keskustelun lähettämällä kuvia peniksestään. Moni myös lähetteli pelkkiä seksiviestejä, vaikka olin maininnut olevani tositarkoituksella liikkeellä. Sitten sain kauniisti muotoillun, fiksun ja sympaattisen viestin ulkomaalaiselta mieheltä ja sovin jopa ihan fyysiset treffit. Ensimmäiset ever nettitreffini. Olemme olleet yksissä siitä lähtien.

Juurikin tämä. Nämä kokemukset taitaa olla kaikilla naisilla. Sitten miehet ihmettelevät miksi naiset ei vastaa. Itse en onneksi ole vielä saanut niitä peniksen kuvia kun olen ollut nettitreffipalstoilla suhteellisen vähän mutta muuta ikävää laidasta laitaan löytyy.

Laitoin tässä keväällä vähäksi aikaa ilmoituksen ja meno oli vain villiintynyt. Yksi samassa kaupungissa asuva mies yritti tulla ”lenkkeilyn varjolla” kyläilemään. Oltiin laitettu pari viestiä kumpikin ja kuvaa ei ollut hänen profiilissaan. Eli täysin sokkona olis pitänyt päästää mies omaan kotiin. Aika nopeaa toimintaa eikä jäänyt epäselväksi mitä haki. Että sillä lailla.

Nettitreffit alkaa olla meikäläisellä niin nähty että livenä se mies vastaan tulee jos tulee.

Vierailija
40/1480 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N49

Pointtini oli vain se, että jos nettitreffailisin, niin kavahtaisin kirjoitetusta tekstistä sitä vihaa. Se kyllä näkyy viimeistään siinä vaiheessa, kun uskaltaa olla sellaisen ihmisen kanssa eri mieltä. Se näkyy esim näin: Passiivis-aggressiivinen vihanilmaisu on lukkoon menemistä, ja avoin vihan ilmaisu sarkasmia tai piikittelyä omasta mielipiteestä. Aidosti hyväntahtoinen ihminen ottaa eriävän mielipteen vastaan neutraalisti ja antaa minun ajatella juuri siten kun ajattelen.

Totean edelleen ettette te naiset ole niin hyviä ihmistuntijoita kuin luulette. Tietysti jos haluaa aidon suhteen niin ne syvimmät näkemyksetkin on avattava. Ei minulla ole (enää) mitään katkeruutta naisia kohtaan. Eksä sai ansionsa mukaan ilman minun osallisuuttani. Sitä niittää mitä kylvää. Naiset eivät ole minulle mitään velkaa, mutta en ole minäkään heille. Tämä tulee monelle naiselle yllärinä ja pöyristyvät...tasa-arvon on tasa-arvoa.