Huomioita pariskunnista
Tuolla kaupungilla kävellessäni katselin pariskuntia ja muita ihmisiä ja totesin tämän:
-luonnonlaihoilla ja sporttisilla naisilla oli KAIKILLA urheilulliset tai jopa lihaksikkaat miehet omasta naamavärkistä riippumatta
-luonnonlaihat miehet olivat joko yksin tai huomattavan lihavan naisen kanssa naamavärkistä riippumatta
-lihavat miehet olivat joko lihavien naisten tai kasvoiltaan huomattavan rumien normaalipainoisten naisten kanssa
-normaalit, kasvoiltaan ok naiset olivat poikkeuksetta sporttisten tai jopa lihaksikkaiden miesten kanssa
-tavismiehet olivat joko yksin tai huomattavan ylipainoisten naisten kanssa
Naiset valitsee poikkeuksetta ulkonäön perusteella ja loput miehet ottavat kenet saavat, jos saavat.
Kommentit (32)
Tämä aloitus on niiin wanha ja loppuun kaluttu ku Rekku vainaan ensimmäinen puruluu.
"-normaalit, kasvoiltaan ok naiset olivat poikkeuksetta sporttisten tai jopa lihaksikkaiden miesten kanssa"
Haha, yeah right. Hyvä yritys...
Ja KUKAAN nainen ei ollut yksin! Tietenkään.
Totta. Av:lla nyt vain kuuluu sanoa että tasoja ei ole, vaikka koko av perustuu käytännössä kaiken mahdollisen jaotteluun ja arvottamiseen!
Ei sitä kuule ok- näköisenä normaalipainoisena naisena voi vaan valkata jotain sporttista komistusta, ei se ihan niin mene.
Vierailija kirjoitti:
Totta. Av:lla nyt vain kuuluu sanoa että tasoja ei ole, vaikka koko av perustuu käytännössä kaiken mahdollisen jaotteluun ja arvottamiseen!
Niin teidän joidenkin päissä. Kuka hullu nyt tiirailee jotain pariskuntia ja tekee muistiinpanoja että kuka nyt on hänen mielestään mitäkin tasoa?
Itse näen taas kaduilla monia hyvinkin ns. epäsuhtia pariskuntia. Monilla lihavemmilla miehillä ja erityisesti nuoremmilla kundeilla saattaa olla tyttöystävänä joku hyvinkin nätti tyttö.
Onko tullut mieleen että joillakin ihmisillä on muitakin skriteerejä kuin ulkonäkö kumppaninvalinnassa?
Monesti myös peruskomeat miehet pyörivät jonkun 30 kiloa ylipainoisen turjakkeen kanssa.
Minä olen sporttinen nainen ja mieheni lihava. Kysyttävää?
No minkäs sille voi että nuoret kauniit naiset on niitä ketkä saa kenet haluaa. En sääli miehiä koska en itsekään kuulu yli 30 v tavallisena naisena siihen joukkoon, ketä nämä ruikuttajamiehet pitää "naisena".
Vierailija kirjoitti:
Monesti myös peruskomeat miehet pyörivät jonkun 30 kiloa ylipainoisen turjakkeen kanssa.
Se johtuu siitä, että naiset aloittavat lihomisen ennen miehiä. Naiset ehtii ylipainoisiksi turjakkeiksi ennen miehiä. Ja siinäpä sitten ollaan parisuhteessa turjakkeen kanssa, masennutaan ja lihotaan itsekin turjakkeiksi.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen kyllä tuolla lähes joka päivä yksin.. että eipäs nyt taas yleistetä.
Vierailija kirjoitti:
Ja toisessa ketjussa naiset sanovat yksi toisensa jälkeen että "kuka niitä tasoja ajattelee" vaikka itse valkkaavat miehiä täysin tasoteorian mukaisesti :D
Ja tämä on todistettu koska internetissä lukee niin :D
Itse olen tehnyt havainnon että tavismiehillä on hirvittävän usein itseään fyysisesti huonommassa kunnossa olevia naisia.
Miksi se menee niin että hoikka tai timmi mies on yhdessä selvästi ylipainoisen naisen kanssa?
En usko että kaikilla heillä on lihavuusfetissi.. Miksi nuo ovat ihan ok miesten ainoita vaihtoehtoja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen kyllä tuolla lähes joka päivä yksin.. että eipäs nyt taas yleistetä.
Sarkasmi on vaikea laji.
Kauneus on katsojan simässä. Ja kateus myös.
Niin, katsos, ihmiset näkee erilailla.
Varmaan mä olisin sun mielestä susiruma (ja varmaan pullukka kun en ole fitnesstyyppi), ja mieheni hyvin komea (onse munkin mielestä äärettömän komea, huhhuh!). Yllättäen mä olen mieheni mielestä kaunis. Se puristelee hennosti ja halailee, sanoo että sä oot niin ihanan pehmonen ja sileä. Mä hymyilen söpösti, mun silmät menee viiruun. Niinku kissalla. Mulla on kuulemma klassisen kauniit kasvot (en tosiaan tiedä mitä tarkottaa, mutta niin sanotaan) ja mä olen lyhyt, täydellisen pitunen miehen mielestä, mutta sun mielestä varmaan ns. persjalkanen. Me tavattiin nuorina, olin ite vaan amiksen käyny ja hän lukion. Törmättiin sattumalta kaveriporukassa, hengattiin yhdessä, tunnustettiin ihastuminen ja rakastuttiin. Eletään yhdessä, opiskellaan korkeakoulussa, pelataan yhdessä, keskustellaan, ryypätään, kuunnellaan musiikkia...
Toi sun väittees loukkaa meitä molempia, mutta sillä ei oo väliä mitä joku katkeroitunu huutelee jossain vauvassa. Toittovasti asenteesi joskus muuttuu ja löydät sinäkin parhaan ystävän.
Ja toisessa ketjussa naiset sanovat yksi toisensa jälkeen että "kuka niitä tasoja ajattelee" vaikka itse valkkaavat miehiä täysin tasoteorian mukaisesti :D