Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huomioita pariskunnista

Vierailija
20.07.2018 |

Tuolla kaupungilla kävellessäni katselin pariskuntia ja muita ihmisiä ja totesin tämän:
-luonnonlaihoilla ja sporttisilla naisilla oli KAIKILLA urheilulliset tai jopa lihaksikkaat miehet omasta naamavärkistä riippumatta
-luonnonlaihat miehet olivat joko yksin tai huomattavan lihavan naisen kanssa naamavärkistä riippumatta
-lihavat miehet olivat joko lihavien naisten tai kasvoiltaan huomattavan rumien normaalipainoisten naisten kanssa
-normaalit, kasvoiltaan ok naiset olivat poikkeuksetta sporttisten tai jopa lihaksikkaiden miesten kanssa
-tavismiehet olivat joko yksin tai huomattavan ylipainoisten naisten kanssa

Naiset valitsee poikkeuksetta ulkonäön perusteella ja loput miehet ottavat kenet saavat, jos saavat.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole itse huomannut ollenkaan samaa.

Vierailija
22/32 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen monesti tehnyt huomion, että miehen kasvot ovat se avainsana kaikkiin hyviin omanaisuuksiin naisissa.

Vain komeakasvoisilla miehillä on hyväkroppaisia naisia.

Vaikka mies olisi täydellisen treenattu niin se ei näyttäisi riittävän treenattuun naiseen vaan käytännössä miehen pitää olla myös komeakasvoinen.

Naiset vaativat mieheltä aina enemmän mitä itse ovat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen tehnyt havainnon että tavismiehillä on hirvittävän usein itseään fyysisesti huonommassa kunnossa olevia naisia.

Miksi se menee niin että hoikka tai timmi mies on yhdessä selvästi ylipainoisen naisen kanssa?

En usko että kaikilla heillä on lihavuusfetissi.. Miksi nuo ovat ihan ok miesten ainoita vaihtoehtoja?

Nämä naiset ovat ennen olleet normaalipainoisia, mutta lasten saanti lihottanut. Siinä vain odotellaan, että lapset ovat tarpeeksi isoja, että voi erota.

Vierailija
24/32 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites nää homot sitte tämän mahtavan tasoilun mukaan tekee? Kaksi miestä, kumpi joutuu tyytymään? Molemmat täydellisiä? Entä naisista, ketään ei löydä puolisoa kun kaikki yrittää tasokkaampaa?

Ja uteliaisuuttani, mitä 'tasopareja' haluaisit nähdä tuon terveen kyttäysharrastuksesi parissa?

Vierailija
25/32 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joopa joo. Itse olen nyt kolmikymppinen melko lyhyt tavisnainen. En ole koskaan ollut mikään laiha fitness kaunotar, mutta normaalipainoinen ja tiimalasimallinen kyllä. Harrastan liikuntaa, mutta en oo himourheilija. Meikkaan minimaalisen vähän, koska ei tunnu ajan/rahan arvoiselta, ja mulla on luonnostaan tummat ripset ja kulmat (hiukset normaalia suomalaista vaaleanruskeaa). Pukeudun naisellisesti hameisiin yms., hiukset on pitkät ja käytän koruja myös arkena, eli miltään rekkalesbolta en näytä. Tiivistetysti en mielestäni ole mitenkään ruma, mutta en kyllä myöskään niin upea ilmestys, että kukaan ei uskaltaisi lähestyä.

Suomalaisten miesten lähestymisyritykset on jääneet tyyliin kolmeen-neljään, riippuen siitä, minkä laskee aloitteeksi (esim. kerran yksi mies alkoi randomisti jankata, että onpa ihanaa, että sanon "mie", vaikka en varmasti sano, kun en ole yhtään siltä murrealueelta. Tiedä sitten, oliko tarkoitus olla aloite.). Yksi vakavasti otettava ihastumisentunnustus teinina, muut on tyyppiä opiskelijabileiden lopussa kaatokännissä solkattu "lähtisitsä ja sun kaveri meidän solukämpille?".

Sinänsä tämä ei mua haittaa, koska en ole miehistä tähän mennessä kiinnostunut, mutta huvittaa vaan nää puheet siitä, että kaikkilla tavallisilla naisilla on muka kosijoita jonoksi asti... Toki voi myös olla, että suomalaisille tavismiehille on kehittynyt joku superkyky aistia, että en ole hetero, mutta en oikein usko siihenkään. Ulkomailla tai Suomessa ulkkarimiehiltä flirttiä ja aloitteita on tullut paljon enemmän. Aika moni on jopa saanut suunsa auki ennen kuin just siinä sammumisen kynnyksellä. 

Vierailija
26/32 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kohtalaisen sporttinen, kasvoista tavallinen

ja itsestään huolta pitävä nainen. Mulla on tavismies. Aika ihmeellistä.

Vierailija
27/32 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä on ulkonäkönarsisteja taas liikkeellä. Niin säälittävää.

Vierailija
28/32 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joopa joo. Itse olen nyt kolmikymppinen melko lyhyt tavisnainen. En ole koskaan ollut mikään laiha fitness kaunotar, mutta normaalipainoinen ja tiimalasimallinen kyllä. Harrastan liikuntaa, mutta en oo himourheilija. Meikkaan minimaalisen vähän, koska ei tunnu ajan/rahan arvoiselta, ja mulla on luonnostaan tummat ripset ja kulmat (hiukset normaalia suomalaista vaaleanruskeaa). Pukeudun naisellisesti hameisiin yms., hiukset on pitkät ja käytän koruja myös arkena, eli miltään rekkalesbolta en näytä. Tiivistetysti en mielestäni ole mitenkään ruma, mutta en kyllä myöskään niin upea ilmestys, että kukaan ei uskaltaisi lähestyä.

Suomalaisten miesten lähestymisyritykset on jääneet tyyliin kolmeen-neljään, riippuen siitä, minkä laskee aloitteeksi (esim. kerran yksi mies alkoi randomisti jankata, että onpa ihanaa, että sanon "mie", vaikka en varmasti sano, kun en ole yhtään siltä murrealueelta. Tiedä sitten, oliko tarkoitus olla aloite.). Yksi vakavasti otettava ihastumisentunnustus teinina, muut on tyyppiä opiskelijabileiden lopussa kaatokännissä solkattu "lähtisitsä ja sun kaveri meidän solukämpille?".

Sinänsä tämä ei mua haittaa, koska en ole miehistä tähän mennessä kiinnostunut, mutta huvittaa vaan nää puheet siitä, että kaikkilla tavallisilla naisilla on muka kosijoita jonoksi asti... Toki voi myös olla, että suomalaisille tavismiehille on kehittynyt joku superkyky aistia, että en ole hetero, mutta en oikein usko siihenkään. Ulkomailla tai Suomessa ulkkarimiehiltä flirttiä ja aloitteita on tullut paljon enemmän. Aika moni on jopa saanut suunsa auki ennen kuin just siinä sammumisen kynnyksellä. 

Kuulostat kuvauksesi perusteella täysin samanlaiselta naiselta kuin minä. Ja sama homma, on ihan yhden käden sormilla laskettavissa kuinka monesti suomalainen mies on mua lähestynyt ja niistäkin kenties kaikki kännissä. Niinpä, lopputulema on, että sentään olen naimisissa ja ja nyt mulla on kaksi pientä lastakin. Syy, no hyväksyin edes sen yhden ulkomaalaisen miehen kosinnan. Ulkomaalaiset miehet ovat huomattavasti useammin lähestyneet mua kuin suomalaiset. Mistä se johtuu?

Vierailija
29/32 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuolla kaupungilla kävellessäni katselin pariskuntia ja muita ihmisiä ja totesin tämän:

-luonnonlaihoilla ja sporttisilla naisilla oli KAIKILLA urheilulliset tai jopa lihaksikkaat miehet omasta naamavärkistä riippumatta

-luonnonlaihat miehet olivat joko yksin tai huomattavan lihavan naisen kanssa naamavärkistä riippumatta

-lihavat miehet olivat joko lihavien naisten tai kasvoiltaan huomattavan rumien normaalipainoisten naisten kanssa

-normaalit, kasvoiltaan ok naiset olivat poikkeuksetta sporttisten tai jopa lihaksikkaiden miesten kanssa

-tavismiehet olivat joko yksin tai huomattavan ylipainoisten naisten kanssa

Naiset valitsee poikkeuksetta ulkonäön perusteella ja loput miehet ottavat kenet saavat, jos saavat.

Olin eilen rannalla ja katsoin erästä pariskuntaa, missä oli melkein juuri synnyttänyt nainen ihanan kropan kanssa. Ei ollut rupsahtanut niin kuin minä ja mies oli sellainen kaljamahainen lörtsy.

Mielestäni se menee useimmin niin päin että nainen ihastuu luonteeseen ja ei välitä kropasta niin paljoa.

Vierailija
30/32 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostat kuvauksesi perusteella täysin samanlaiselta naiselta kuin minä. Ja sama homma, on ihan yhden käden sormilla laskettavissa kuinka monesti suomalainen mies on mua lähestynyt ja niistäkin kenties kaikki kännissä. Niinpä, lopputulema on, että sentään olen naimisissa ja ja nyt mulla on kaksi pientä lastakin. Syy, no hyväksyin edes sen yhden ulkomaalaisen miehen kosinnan. Ulkomaalaiset miehet ovat huomattavasti useammin lähestyneet mua kuin suomalaiset. Mistä se johtuu?

Sen verran jatkan vielä omaa kommentiani. Et siis ole hetero? Mä kyllä olen ihan hetero. Näytänkö siis lesbolta? Siksikö suomalaiset miehet kaihtavat mua? Yläasteella mua on muutaman kerran pojat kiusoitellut lesboksi, vaikka en kyllä varmasti sitä ole.

Vierailija
31/32 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

öö... siis sulla oli joku excel-taulukko, johon merkitsit kaikki pariskunnat, jotka tuli vastaan?

Vierailija
32/32 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

öö... siis sulla oli joku excel-taulukko, johon merkitsit kaikki pariskunnat, jotka tuli vastaan?

Ainakin on liian vähän elämänsisältöä, jos viitsii uhrata aikaansa tuollaisille mietelmille.