Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tarkoittaa "kurvikas"?

Vierailija
20.07.2018 |

Kurvikas naisvartalo. Mielestäni tiimalasivartalo on sellainen, niin hoikilla kuin runsaammilla naisilla. Tässä on malliesimerkki kurvikkaasta naisvartalosta. Myös pienemmällä rasvaprosentilla voi olla tosi kurvikas.

https://www.stara.fi/2018/07/18/iskra-lawrence-nautiskeli-bikineissa-mi…

Olennaisinta on, että kroppa ei ole tasapaksu: on selkeä vyötärö.

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiffany Trumpista oli iltalehdessä kuvia sinisessä housupuvussa missä toiset pitäisivät häntä kurvikkaana ja toiset läskinä.

Vierailija
42/45 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalipainoinen nainen on Tiffany Trump, nätti on vartalo. Sanoisin myös että KURVIKAS :D   https://www.instagram.com/p/BdMb8-Yg62P/?taken-by=tiffanytrump

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin se kesä vaan kuluu palstalaisilla netissä väitellessä kurvikkuuden määritelmää ynnä muita hyödyllisiä keskustelunaiheita. Lukekaa vaikka kirjaa tai menkää puistoon älkääkö tuhlatko elämäänne tänne jonninjoutavuuksiin. Kiva kiikkutuolissa sitten muistella, kun elämä meni jonnekin vauvapalstan syövereihin.

Mut ei mitään, eihän tää mulle kuulu.

Jatkakaa.

Et sinä kuule atlzheimereissasi kuitenkaan enää mitään muista ja jos muistat niin sua ei kiinnosta vttujakaan niiltä nibelkivuiltasi.

Vierailija
44/45 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kullä mulla ainakin on kurveja vaikka en ole hoikka. Enkä ymmärrä tätä läskikammoa, itseäni ei haittaa toppaukset sopivissa kohdissa. Miehetkin ovat vain kehuneet.

Nimen omaan "sopivissa kohdissa" eli rinnoissa ja takapuolessa /lantiolla niin, että vyötärö on selvästi kapeampi. Tämä on koko kurvikkuuden pointti!

Vierailija
45/45 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee kurvikkaasta mieleen n. 70-80kg painoinen jolla rasva kerääntynyt lantiolle ja rintoihin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kahdeksan