Minulla on kivitalo espoossa ja mersu miksen saa naista?
Ihme vaatimukset naisilla, kun ei mies jolla on kaikki kelpaa.
Kommentit (46)
Mixet tahdo olla mun kaa jos mä rakastan sun mersuu
mixet tahdo olla mun kaa jos mä rakastan sun kivitaloo?
AP on epäilemättä juuri se sama luonnevikainen ihmisp*rse, joka täällä jatkuvasti vuodattaa naisvihaa.
Vierailija kirjoitti:
Löytyy myös mökki kirkkonummelta ja rahaa riittää käydä joka vuosi kanariansaarilla. Minkälaisen miehen naiset nykyjään haluaa?
Ap
Miehen, joka ei luule, että noilla on mitään merkitystä. Miehen, jolle statusta on se, mitä kirjoja hän on lukenut, minkälainen huumorintaju hänellä on, pitääkö hän eläimistä, luonnosta, ulkoilusta, auttaako hän vähäosaisempia jne.
Vierailija kirjoitti:
AP on epäilemättä juuri se sama luonnevikainen ihmisp*rse, joka täällä jatkuvasti vuodattaa naisvihaa.
On varmaan katkeraa kun ei kelpaa edes niille vihaamilleen lompakkoloisille.
Vierailija kirjoitti:
On varmaan katkeraa kun ei kelpaa edes niille vihaamilleen lompakkoloisille.
Kaverilla, joka on ihan mitättömän näköinen pätkä, on kans kivitalo Espoossa ja iso Mersu. Mutta hänellä on lisäksi Porsche, iso moottoripyörä, oma lentokone ja purjevene. Ihan mitättömän näköinen pätykkä. Mutta naisia se saa vaikka kuinka paljon.
Tytöt tykkää pyörähtää sen Porchella ostoksilla Espalla. Varttuneemmat naiset hän vie koneellaan Tukholmaan tai jonnekin Euroopan muotikeskuksiin. Kyytiin lähtijöitä on tungokseen asti
Mitä tästä opimme. Ainakin sen, että pappamersulla ei nykyään naista saa ja että kivitalo takametsissä ei houkuta ketään. Hanki paremmat vieheet.