Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minulla on kivitalo espoossa ja mersu miksen saa naista?

Vierailija
19.07.2018 |

Ihme vaatimukset naisilla, kun ei mies jolla on kaikki kelpaa.

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverilla, joka on ihan mitättömän näköinen pätkä, on kans kivitalo Espoossa ja iso Mersu. Mutta hänellä on lisäksi Porsche, iso moottoripyörä, oma lentokone ja purjevene. Ihan mitättömän näköinen pätykkä. Mutta naisia se saa vaikka kuinka paljon.

Tytöt tykkää pyörähtää sen Porchella ostoksilla Espalla. Varttuneemmat naiset hän vie koneellaan Tukholmaan tai jonnekin Euroopan muotikeskuksiin. Kyytiin lähtijöitä on tungokseen asti

Mitä tästä opimme. Ainakin sen, että pappamersulla ei nykyään naista saa ja että kivitalo takametsissä ei houkuta ketään. Hanki paremmat vieheet.

Vierailija
42/46 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mixet tahdo olla mun kaa jos mä rakastan sun mersuu

mixet tahdo olla mun kaa jos mä rakastan sun kivitaloo?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP on epäilemättä juuri se sama luonnevikainen ihmisp*rse, joka täällä jatkuvasti vuodattaa naisvihaa.

Vierailija
44/46 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Löytyy myös mökki kirkkonummelta ja rahaa riittää käydä joka vuosi kanariansaarilla. Minkälaisen miehen naiset nykyjään haluaa?

Ap

Miehen, joka ei luule, että noilla on mitään merkitystä. Miehen, jolle statusta on se, mitä kirjoja hän on lukenut, minkälainen huumorintaju hänellä on, pitääkö hän eläimistä, luonnosta, ulkoilusta, auttaako hän vähäosaisempia jne.

Vierailija
45/46 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP on epäilemättä juuri se sama luonnevikainen ihmisp*rse, joka täällä jatkuvasti vuodattaa naisvihaa.

On varmaan katkeraa kun ei kelpaa edes niille vihaamilleen lompakkoloisille.

Vierailija
46/46 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On varmaan katkeraa kun ei kelpaa edes niille vihaamilleen lompakkoloisille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi seitsemän