Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Miksei tämä palsta vois aueta tuntia aiemmin ja mennä kiinni tuntia myöhemmin?
19.07.2018 |
Mitä/ketä se haittais?
Kommentit (3)
Mitä sä ihan hulluja puhut! Aina ollut näin, niin mitä sitä muuttamaan.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija kirjoitti:
Mitä sä ihan hulluja puhut! Aina ollut näin, niin mitä sitä muuttamaan.
No sinähän oletkin tuore palstalla :D
Ei ole kauaa sitten kun palsta oli auki koko yön, sitten muttui et vain kirjautuneet sai kirjoittaa yöllä ja sitten laitettiin kiinni. Syynä asiattomat viestit.
Alue: Aihe vapaa
Johonkin se raja on vedettävä, miksei tuntia myöhemmin kiinni, miksei tuntia aiemmin kiinni?