IS: Pariskunta tapasi suositulla treffisivustolla – ”todella ihanasta ja miellyttävästä” miehestä tuli naiselle karmiva painajainen
Treffisivuston kautta alkanut tapailu johti painajaismaiseen seurustelusuhteeseen, pahoinpitelyihin ja vainoamiseen.
Aluksi ”todella ihanasta ja miellyttävästä” miehestä tuli naisen mukaan seurustelun kuluessa äärimmäisen mustasukkainen. Mies eristi naisen ystävistään, löi, potki ja kuristi raivon vallassa ja piinasi sadoilla puheluilla, kymmenillä teksti-, puhe- ja multimediaviesteillä ja yli kahdella tuhannella WhatsApp -viestillä. Mies huuteli postiluukusta ja ilmaantui naisen kulkureiteille.
Tällaisia unelmavävyjä on tarjolla Tinderissä ja muissa treffi sovelluksissa ;)
Kommentit (42)
Mies sanoi, että jos nainen jättäisi hänet, naiselle olisi monttu kaivettuna Vihdintien varressa. Naisen mukaan mies sanoi myös, että jos hän jättäisi miehen, mies ottaisi naisen ja tämän lapset hengiltä.
Vierailija kirjoitti:
Kuka käyttää enää sanaa multimediaviesti?
Iltasanomien toimittaja
Vierailija kirjoitti:
Mistä mies on kotoisin? Käyttää sanamuotoa "sie" (=sinä).
Itä-Suomi tai Lappi.
10kk ehtoollista oli "rangaistus". Ei mitään syytä lopettaa vainoamista.
Vierailija kirjoitti:
Treffeillä palstamiehen kanssa, osa 1.
todella asiaton kommentti palstamammalta
kesi-ikäinen mies
Mä oikein toivoisin että joku mies alkaisi roikkumaan mussa. Olen kyllästynyt näihin Tinder-miehien ghostauksiin. Kukaan ei laita viestiä perään.
Näin käy kun nainen hakee jännä-miestä. Toivottavasti jännitystä riitti.
Vierailija kirjoitti:
Mä oikein toivoisin että joku mies alkaisi roikkumaan mussa. Olen kyllästynyt näihin Tinder-miehien ghostauksiin. Kukaan ei laita viestiä perään.
No niin, etköhän sinä sitä jännitystä tule löytämään ;)
Vierailija kirjoitti:
Turkista löytyy miehiä KAIKILLE. Sinne vaan niin ei tarvitse täältä ottaa kiduttajaa, joka voi pahimmillaan viedä sulta hengen.
Näistä saisi laittaa aina - tai uusi uhri voisi tehdä tiedusteluja ja pyytää asiamiestä haastattelemaan - kyselyn ex-tyttöystäville, niin ei tyyppyrä pääse ehkä "ensikertalaisena" livahtamaan kuin koira veräjästä. Taatusti pitkähkö ja rutiininomainen historia, viittii lykätä aina vain vähemmän aikaa naamarin nurkkaan heittämistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä mies on kotoisin? Käyttää sanamuotoa "sie" (=sinä).
Itä-Suomi tai Lappi.
Tai haikansaa🤔
Huh, onneksi baarissa ei voi tutustua kuin rehteihin ja rehellisiin, kunnon miehiin.
Jämäpalat noissa treffipalstoilla ja Tinderissä vain pyörii. Ja ravintoloissa/baareissa törmää ainoastaan seksinvonkaajiin.
Harmillista kun ei luonnollisesti ole päässyt tutustumaan kehenkään kunnolliseen mieheen esim. ystäväpiirin, koulun tai työn kautta.
Minkätyyppisissä harrastepiireissä voisi tutustua miehiin? Onko kellään kokemusta? En ole urheilullinen.
Kuka käyttää enää sanaa multimediaviesti?