IS: Pariskunta tapasi suositulla treffisivustolla – ”todella ihanasta ja miellyttävästä” miehestä tuli naiselle karmiva painajainen
Treffisivuston kautta alkanut tapailu johti painajaismaiseen seurustelusuhteeseen, pahoinpitelyihin ja vainoamiseen.
Aluksi ”todella ihanasta ja miellyttävästä” miehestä tuli naisen mukaan seurustelun kuluessa äärimmäisen mustasukkainen. Mies eristi naisen ystävistään, löi, potki ja kuristi raivon vallassa ja piinasi sadoilla puheluilla, kymmenillä teksti-, puhe- ja multimediaviesteillä ja yli kahdella tuhannella WhatsApp -viestillä. Mies huuteli postiluukusta ja ilmaantui naisen kulkureiteille.
Tällaisia unelmavävyjä on tarjolla Tinderissä ja muissa treffi sovelluksissa ;)
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jämäpalat noissa treffipalstoilla ja Tinderissä vain pyörii. Ja ravintoloissa/baareissa törmää ainoastaan seksinvonkaajiin.
Harmillista kun ei luonnollisesti ole päässyt tutustumaan kehenkään kunnolliseen mieheen esim. ystäväpiirin, koulun tai työn kautta.
Minkätyyppisissä harrastepiireissä voisi tutustua miehiin? Onko kellään kokemusta? En ole urheilullinen.
Samalla tavalla olet siis jämäpala.
No ainakaan en ole sarjapettäjä tai hakkaaja. Sinkkuna olen ollut pitkälti lähinnä olosuhteiden sanelemana. Ihan normaali suht viehättävä nainen olen.
2000 whatsapp viestiä ei ole mitenkään erityisen paljon
Vierailija kirjoitti:
Kuka käyttää enää sanaa multimediaviesti?
Varmaan aika moni joka lähettää multimediaviestejä. Millä nimellä niitä sitten nykyään kuuluisi kutsua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka käyttää enää sanaa multimediaviesti?
Varmaan aika moni joka lähettää multimediaviestejä. Millä nimellä niitä sitten nykyään kuuluisi kutsua?
Tämä.
Vierailija kirjoitti:
Mistä mies on kotoisin? Käyttää sanamuotoa "sie" (=sinä).
Lappeenranta/Savonlinna seidulls käytetään sie-ilmaisua. Karjalassa.
Vierailija kirjoitti:
2000 whatsapp viestiä ei ole mitenkään erityisen paljon
Kyllä on, jos yksikään niistä ei ole toivottu.
Pariskunta tapasi? Oliko tämä joku roolileikki?
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jämäpalat noissa treffipalstoilla ja Tinderissä vain pyörii. Ja ravintoloissa/baareissa törmää ainoastaan seksinvonkaajiin.
Harmillista kun ei luonnollisesti ole päässyt tutustumaan kehenkään kunnolliseen mieheen esim. ystäväpiirin, koulun tai työn kautta.
Minkätyyppisissä harrastepiireissä voisi tutustua miehiin? Onko kellään kokemusta? En ole urheilullinen.
No ainakaan en ole sarjapettäjä tai hakkaaja. Sinkkuna olen ollut pitkälti lähinnä olosuhteiden sanelemana. Ihan normaali suht viehättävä nainen olen.
”Suht viehättävä” kertoo kaiken olosuhteista, jotka sanelevat sinkkuutesi.
Nimimja kuva esiin. Jotta muut tietävät varoa!
Vierailija kirjoitti:
Pohditko koskaan, että miksi miehet kiertävät sinut kaukaa?
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lihava Hyacint, jotka miehet kiertävät kaukaa arvostelemassa muita.
Eikö ihmisillä ole enää mitään itsekritiikkiä jäljellä nykymaailmassa?
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
”Suht viehättävä” kertoo kaiken olosuhteista, jotka sanelevat sinkkuutesi.
Mitä pahaa siinä on, että nainen on vain suht viehättävä? Eihän nyt kaikki miehetkään mitään komistuksia ole, vaikka luulevat niin. Esim. tuolla suomi24 palstalla on vaikka minkälaista hiihtäjää... aika usein just lihavat, epäviehättävät ja vanhat miehet etsimässä (omien sanojensa mukaan) nättiä naista. Ikähaarukka alkaa monilla sieltä alle 20 vuoden iästä ja päättyy miinus 10 vuotta omasta iästä. Pysyn sanojeni takana: jämäpalat vain pyörii tuolla palstalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pohditko koskaan, että miksi miehet kiertävät sinut kaukaa?
Sinkkumies
Ei miehet kierrä minua kaukaa. Mistä sait tuon päähäsi? Yleensähän nuo pyrkii yleensä erittäin läheisiin tunnelmiin... Väärällä tavalla läheisiin siis. Miehet haluaa vain seksiä, naiset haluaisivat tutustua ja seurustella. Elämäntilanne on sellainen, että en törmää miehiin kovinkaan usein (pieni paikkakunta, työ naisvaltainen jne). Baareihin ja treffipalstoille en tosin enää mene. Se tarjonta mitä siellä on ei ole sellaista mikä minua kiinnostaisi.
"Toissa vuonna tampereella samanlainen herrasmies, nyttemmin asuu Hämeenlinnassa. Aivan järkyttävää käytöstä kun en halunnut nähdä uudelleen. Olis pitäny säilyttää kaikki viestit."
Toisesta ketjusta. Onko muita ketkä tietäis kenestä mahdollisesti kyse? Varmasti on piinannut useampaakin naista.
Vierailija kirjoitti:
"Toissa vuonna tampereella samanlainen herrasmies, nyttemmin asuu Hämeenlinnassa. Aivan järkyttävää käytöstä kun en halunnut nähdä uudelleen. Olis pitäny säilyttää kaikki viestit."
Toisesta ketjusta. Onko muita ketkä tietäis kenestä mahdollisesti kyse? Varmasti on piinannut useampaakin naista.
Oon sitä mieltä, että vaarallisten piinaajien nimet ja naamakuvat pitäis julkasta. Joku menettää vielä henkensä. :(
Miksi tästäkin aiheesta piti tehdä toinen aloitus?
Hän pyörii myös alastonsuomessa. Todella lihaksikas, iso kaveri. Tatuoitu kaljupää. Esittelytekstit aina luokkaa "älä vaivaudu hänen aikaansa tuhlaamaan joutaviin yms töykeää."
Vierailija kirjoitti:
Hän pyörii myös alastonsuomessa. Todella lihaksikas, iso kaveri. Tatuoitu kaljupää. Esittelytekstit aina luokkaa "älä vaivaudu hänen aikaansa tuhlaamaan joutaviin yms töykeää."
jän-nämies siis