Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain tällä viikolla tietää, että mun terminaalivaiheessa oleva (upporikas) kummisetäni on testamentannut melkein kaiken omaisuutensa mulle

Vierailija
18.07.2018 |

Jotenkin epäuskoinen olo. Hän on koko ikänsä ollut pihi kuin mikä, eikä suvusta kukaan edes oikein tiennyt hänen varallisuutensa määrää ennen kuin hänen varainhoitajansa minulle sunnuntaina kertoi. Itse olen painanut lähihoitajan töitä ja elänyt pienituloisen ihmisen elämää viimeiset 15 vuotta, mutta nyt se kaikki sitten yhtäkkiä muuttuukin.
Olen toki kiitollinen, mutta täytyy kyllä myöntää, että päällimmäinen tunne on tällä hetkellä katkeruus. Kummisetäni olisi voinut auttaa minua taloudellisesti aivan helposti ilman että se olisi vaikuttanut hänen elämäänsä millään tavalla, mutta ei silti ole oikeastaan koskaan tehnyt niin. Ja enää en häneltä kunnon vastausta onnistu saamaan siihen, että miksi hän ei ole koskaan niin tehnyt. On kyllä tasan tarkkaan tiennyt miten tiukkaa elämää olen taloudellisesti elänyt. Lapseton ja naimaton mies, joten rahalle ei ole ilmeisesti ollut juuri käyttöä. Kunhan on sitä (onnekkailla) sijoituksillaan haalinut ja pimittänyt koko suvulta. V*tuttaa tavallaan.

Kommentit (63)

Vierailija
1/63 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nytpä tilanne muuttuu

Vierailija
2/63 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miksi tämän pitäisi kiinnostaa minua?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/63 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Vikingin vai Siljan terminaalissa?

Vierailija
4/63 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No nytpä tilanne muuttuu

Joo. Niin muuttuu. Harmittaa vain, että ei juurikaan auttanut minua taloudellisesti viimeisen 15-20 vuoden aikana, vaikka tiesi, että apu olisi ollut tarpeen. Olisi ollut kiva nauttia nuoruudesta ilman turhia rahahuolia.

Ap

Vierailija
5/63 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulet saavasi ison perinnön ja olet katkera perinnön jättäjälle?

Vierailija
6/63 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi versio siitä sadusta jonka tänne aiemmin tänään kirjoitit? Siinä kuoleva oli isäsi  ja sinä työtön.

Mikä versio tulee seuraavaksi?

Vierailija
7/63 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No nytpä tilanne muuttuu

Joo. Niin muuttuu. Harmittaa vain, että ei juurikaan auttanut minua taloudellisesti viimeisen 15-20 vuoden aikana, vaikka tiesi, että apu olisi ollut tarpeen. Olisi ollut kiva nauttia nuoruudesta ilman turhia rahahuolia.

Ap

Mustakin olisi ollut kiva jos joku muu olisi rahottanut elämiseni ettei olisi tarvinnut töitä tehdä ja itseään elättää.

Vierailija
8/63 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiittämättömyys on maailman palkka.

Vierailija
9/63 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sukusi on samanlaista kuin sinä, niin varaudu oikeudenkäynteihin... Toki voit myös kieltäytyä perinnöstä.

Oikeasti, harvoin lukee yhtä pöyristyttävää tekstiä. Kerro sedälle, hän ehtii vielä etsiä jonkun jolle kelpaa. Sitä paitsi, vielä ei kukaan ole kuollut eikä ole perittävääkään. Asioidenhoitaja on myös melkoinen juoruilija. Onko hän sukua?

Vierailija
10/63 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No höpö höpö, tietoja testamentistä ei kerrota ennen kuolemaan. Koko testamettihan voi mennä vielä uusiksi elämän viimeisellä minuutilla.

Vierailija
11/63 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saan enimmän osan hänen omaisuudestaan varmaankin siksi, kun ei oikein muitakaan läheisiä ole. Tai olisihan hän voinut jättää sisarelleen (äidilleni), mutta äitinikin on jo aika iäkäs, joten varmaan siksi enin osa tulee minulle. No se tässä on toki positiivista, ettei millekään kissayhdistykselle tmv. lahjoittanut rahojaan. Lähinnä harmittaa se, että antoi minun kärsiä vähävaraisuudesta, vaikka itsellä oli koko ajan niin paljon rahaa.

Ap

Vierailija
12/63 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota lääkkeet ja käy nukkumaan.

Vierailija
13/63 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No nytpä tilanne muuttuu

Ap

No aiotko nyt itse tukea jotakuta nuorta sukulaisistasi vai jatkatko elämää kummisedän tyylillä?

Vierailija
14/63 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No höpö höpö, tietoja testamentistä ei kerrota ennen kuolemaan. Koko testamettihan voi mennä vielä uusiksi elämän viimeisellä minuutilla.

Ei voi mennä. Hän ei ole enää oikeustoimikelpoinen, joten siksi minulle kerrottiin asiasta.

Ap

Vierailija
15/63 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nythän olet tullut kuulluksi ja saat rahat.

Vierailija
16/63 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
17/63 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko Vikingin vai Siljan terminaalissa?

Se taitaa olla ap, joka on siellä Siljan terminaalissa. On niin kännissä ja puhuu outoja, joten häntä ei päästetty laivaan.

Vierailija
18/63 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten luulee saavansa perinnön. Ehkä tarkoitus onkin hommata ilmainen kiitollisuuden velassa oleva omaishoitaja viimeisiksi ajoiksi. Sitten paljastuu, että mitään omaisuutta ei olekkaan. Olisin aika skeptinen näistä "perinnöistä" joita lupaillaan ennen kuolemaa.

Vierailija
19/63 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai varainhoitaja kertoo tuollaisen tässä vaiheessa? Ja kummisetä pimittänyt tulonsa suvulta eikä jakanut rahojaan edelleen.

Juu, joku tässä ei täsmää, koska jos sitä rahaa on noin paljon, että testamenttikin luetaan jo ennen kuolemaa, niin uskoisi kummisedän lähtevän siitä, että miljoonaomaisuuden perijä koulutetaan sijoittamaan.

Vierailija
20/63 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ilmeisesti olisit onnellisempi, jos et olisi saanut rahoja nytkään.

Kiittämättömyys on maailman palkka. Testamentti kannattaisi perua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kahdeksan