Ystävän kummallinen käytös mieheni seurassa
Ystävä on naimisissa. Silloin, kun vietämme aikaa yhdessä (minä ja mieheni sekä hän ja miehensä), ystäväni tekee kaikkea todella outoa. Tuijottaa miestäni intensiivisesti, kikattelee hänen jokaiselle sanomiselleen ja koskettelee ohimennen käsivartta yms. Lisäksi selvästi hakeutuu mieheni läheisyyteen, esim. Minä ja mieheni istuimme pöydän ääressä toisiamme vastapäätä. Kun ystäväni tuli paikalle, sen sijaan, että hän olisi helposti ja vaivattomasti istunut minun ja oman miehensä väliin, hän lähti kiertämään pöytää, jossa oli siis tiellä hiukan esteitä. Tavattoman vaikea selittää, mutta siis niin, että hänen piti änkeytyä ahtaasti ja siirrellä tuoleja edestään, jotta pääsisi mieheni viereen. Voin yrittää selittää tarkemminkin, jos jollekin jäi epäselväksi. Minua on jotenkin alkanut ahdistaa kaverini seura, mutta en kehtaa alkaa kyselemäänkään mitään. Mitä minun pitäisi tehdä? Vältellä hänen seuraansa mieheni kanssa, kunnen hänen oletettava ihastuksensa mieheni kanssa on laantunut, vai häh?
Kommentit (145)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viimeksi kun itse todistin tuommoista käytöstä, kyseinen nainen oli ihastunut poikaystävääni. Puoli vuotta myöhemmin sain kuulla, että niin sitä petettiin. Naiivina en ymmärtänyt merkkejä ja mies tykkäs olla haluttu toisellekin kuin tyttöystävälleen..
Niin siinä käy kun kikkailee jännä miesten kanssa. Et koskaan huomannut sitä vähän ujoa kilttiä miestä joka asuu naapuritalossasi ja taluttaa kissaa valjaissa? Piti saada häntäheikki ja naisten naurattaja ja nyt sait.
Kikkelis kokkelis mitäs läksit.
Kiltti mies ei kirjoittaisi noin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tee tästä win, win tilanne ja ehdota kaverillesi kolmen kimppaa. Miehesi tuskin tästä pahastuu.
No mitå iloa siitå olisi naisille?
Kaikki naisethan on vähän bi, mutta joidenkin seksuaalisuus herää vasta kun pääsee toisen naisen kanssa sänkyyn.
Samalla lailla kaikki miehet ovat vähän homoja, sitä vartenhan he ovat ainoa sukupuoli, jotka ovat anatomisesti suunniteltu nauttimaan anaaliyhdynnän vastaanottavana osapuolena.
Ottaisin asian esille miehen kanssa ja kysyisin mitä hän tuumaa naisen käytöksestä. Voihan se olla ihan vain naisen puolelta olevaa tökeröä ja tyhmää käytöstä. Mikäli tilanne jatkuisi samanlaisena, niin en viettäisi aikaa enää hänen seurassaan.
Mun "ystävä" lähenteli avomiestäni. Usein esim. pyysi kyytiä meiltä ja halusi välttämättä mennä etupenkille miehen viereen ja kysyi voinko mennä taakse, koska hänen on jalka kipeä. Jutteli koko matkan vain miehelleni sellaisella flirttailevalla tyylillä ja sitten kun oltiin perillä hipaisi mieheni reittä ja kiitti kyydistä.
Ystäväni pyysi usein mua baari-iltoihin ja yritti tyrkyttää mulle toisia miehiä ja sanoi ettei mun mies saisi koskaan niistä tietää. Kutsui ukkoja jatkoillekin ja koitti näinkin saada mua pettämään miestäni.
Jätin lopulta "ystäväni" niin etten vain enää vastaillut hänen viesteihin ja soittoihin. Jos törmättiin jossain kaupoissa yms. niin sanoin aina, että mulla on kiire ja pitää mennä eli en jäänyt juttelemaan. Ystäväni lähetteli saunakutsuja @postitse, mutta niihinkään en reagoinut.
Jätin myöhemmin myös mieheni. En koskaan epäillyt häntä mistään pettämisistä, vaan kyllästyin meidän tapahtumaköyhään parisuhteeseen.
Ap on sekopää ja kuvittelee että hänen miestään isketään ihan silmien alla.
hoitoon
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tee tästä win, win tilanne ja ehdota kaverillesi kolmen kimppaa. Miehesi tuskin tästä pahastuu.
No mitå iloa siitå olisi naisille?
Kaikki naisethan on vähän bi, mutta joidenkin seksuaalisuus herää vasta kun pääsee toisen naisen kanssa sänkyyn.
Samalla lailla kaikki miehet ovat vähän homoja, sitä vartenhan he ovat ainoa sukupuoli, jotka ovat anatomisesti suunniteltu nauttimaan anaaliyhdynnän vastaanottavana osapuolena.
Miksi yrität kieltää seksuaalisuutesi. Kahden naisen välinen seksi on paljon parempaa, intiimimpää ja moniulotteisempaa mitä heteroseksi. Lesbot saavat lisäksi orgasmejakin enemmän, mitä heteronaiset, ihan tutkitusti.
Minulla on tuttava, joka käyttäytyi mieheni seurassa juuri noin. Kärsin tilanteesta vuosia. Kun vihdoin avasin suuni, minä olin se hullu tietysti. Tilanne rauhoittui, kun tämä tuttava löysi toisen perheen ja teki siellä samat temput ja vielä pahempaa kuin meillä.
Tuo on kyllä tosi törkeää ja väärin. Inhottava tuommoinen ihminen. Tsemppiä ap, yritä puhua vaikka miehellesi ja pysyä kaukana tuosta ihmisestä.
Vierailija kirjoitti:
Eikö olekin kiva kun joku muukin pitää miestäsi komeana ja mukavana? Nainen on vähän ihastunut mutta luultavasti harmiton tapaus.
Miten hänen miehensä suhtautuu naisen käytökseen? Kai sekin on jotain huomannut tai sitten on ihan pölhö...tai sitten tottunut kanamaisen muijansa käytökseen..
Kysyhän kaveriltasi kahden kesken miten hänellä menee miehensä kanssa. Muista vähän samalla kehua omaa suhdetta.
Ihastua toki saa mutta aika törkeää rupea vokottelemaan kaverinsa miestä.
Siis sinä ja ystävän mies istuitte toisella puolella pöytää ja oma miehesi toisella? Mun mielestä ihan luonnollista seurustelutilanteessa, että nainen istuu sitten miehesi viereen niin kaikilla on joku vieressä ja vastapäätä muuten asetelma on aika haastattelumainen 3 yhdellä puolella ja yksi toisella.
Vierailija kirjoitti:
Siis sinä ja ystävän mies istuitte toisella puolella pöytää ja oma miehesi toisella? Mun mielestä ihan luonnollista seurustelutilanteessa, että nainen istuu sitten miehesi viereen niin kaikilla on joku vieressä ja vastapäätä muuten asetelma on aika haastattelumainen 3 yhdellä puolella ja yksi toisella.
Siis ap istui ystävän miehen seurassa jo valmiiksi ja hänen mies toisella puolella.
Minusta ystävän joka tuli paikalle, olisi pitänyt istua ap.n ja miehensä väliin, vaikka väkisin ja siis ajaa ap pois oman miehensä vierestä. Ap yritti iskeä kaverin miestä. Sai samalla mitalla takaisin.
Siis kuka tuli ja missä vaiheessa? Kuka istui ensin? Oliko ap riidoissa miehensä kanssa? Yrittikö ystävän miestä, vai miehen ystävä ap.ta?? Aika soppa. Kuka oli Musti kenestä ja kuka yritti iskeä ketä.
Erotkaa kaikki, kaiken varalta ja ruvetkaa nunniksi ja munkeiksi.
Hyvin voi olla että flirttailee äijällesi. Meillä on ollut samantyylinen kuvio, iskuyrityksen kohteena olin minä. Avainasemassahan on se, mitä miehesi touhuaa ja tuollaisten ystävien kans voi vähentää yhteydenpitoa, jos ei ymmärrä pysyä omalla reviirillään.
Mulla on kanssa vähän sama tilanne. Yksi yhteinen kaveri, eritoten kun oma miehensä ei ole paikalla, käyttäytyy hyvin samalla tavalla. Pyrkii halailemaan, haluaa istua mahdollisimman lähekkäin, nauraa kikattaa kaikelle, puhuu usein hänestä kuin olisi sinkku (esim. jos ovat tulossa meille kylään, hän ilmaisee sen ”ollaan menossa Markuksen luo”.
Olen tosi hämmentynyt, kun kuitenkin ihan ok kavereita ollaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis ap istui ystävän miehen seurassa jo valmiiksi ja hänen mies toisella puolella.
No näinhän mä juuri kirjoitin ymmärtäneeni. Ihan normaalia mun mielestä istua noin, että mies ja vaimo vastapäätä ja miehet ja naiset vierekkäin. Ap taitaa olla turhan mustasukkainen.
Nainen ei saa hihitellä ja katsoa miestä silmiin.
Vierailija kirjoitti:
Nainen ei saa hihitellä ja katsoa miestä silmiin.
Ei. Hihittely on ihan nounou. Ja katse pidetään naispuolisissa. Ja naiset istuu vierekkäin ja miehet vierekkäin.
T. Naisten vapautus rintama
Ihan tyypillistä vallan näyttämistä ap.
Jotkut on tuollaisia, esim. huonon itsetunnon takia, siskoni on tuollainen kavereidensa miehille (se on ollut rajusti hyväksikäytetty lapsena).
Ei sun kaveri ole oikeasti kiinnostunut sun miehestä ollenkaan, ja saattaisi perääntyä, jos sun mies yrittäisi jotain, se vain haluaa näyttää sulle, että on "parempi" kuin sinä. Sä olet sen fokus ja kaiken keskipiste, ei sun mies.
Naisten olisi varmaan pitänyt olla hiljaa ja antaa miesten puhua tärkeistä asioista. Tai olisivat voineet jäädä keittiöön juoruamaan. Ei olisi tullut ap:lle näin ikävää tilannetta, että joku toinen nainen istuu miehensä viereen ja kehtaa vielä nauraa tämän jutuille ja katsoa keskusteltaessa silmiin. Perin ikävää tämä nykyaika, etenkin meille naissukupuolen edustajille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap:n kaveri yrittää selvästi jotain tarkoituksella tai ehkä vielä itsekään asiaa tiedostamatta. Kannattaa ottaa etäisyyttä ja keskustella oman miehen kanssa. Sanoit niin jo tehneesikin, mitä hän tuumasi asiasta.
On alhaista sekaantua muiden parisuhteeseen ja vika on todellakin ensisijaisesti sekaantujassa. Koska toisen ollessa viattomin aikein (miehesi) ja toisen taas yrittävän jotain (ns.kaverisi) pääsee tilanne helposti komplisoitumaan ja vaara tehdä jotain typerää kasvaa. Kuten sopivasti liika alkoholin tarjoilu kun uhri on pehmitetty ensin.
Jep, vähän hölmöt ja hyväuskoiset mies lapset on niin helppoa riistaa ilkeille naisille.
Jos et ole vielä huomannut niin opit varmaan myöhemmin, että se on juuri noin. Kiltin ja hyväuskoisen läheisyyteen on helppo luikerrella. Kyllä sillä naisella on nimenomaan suuri vastuu tekemisistään.