Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ystävän kummallinen käytös mieheni seurassa

Vierailija
18.07.2018 |

Ystävä on naimisissa. Silloin, kun vietämme aikaa yhdessä (minä ja mieheni sekä hän ja miehensä), ystäväni tekee kaikkea todella outoa. Tuijottaa miestäni intensiivisesti, kikattelee hänen jokaiselle sanomiselleen ja koskettelee ohimennen käsivartta yms. Lisäksi selvästi hakeutuu mieheni läheisyyteen, esim. Minä ja mieheni istuimme pöydän ääressä toisiamme vastapäätä. Kun ystäväni tuli paikalle, sen sijaan, että hän olisi helposti ja vaivattomasti istunut minun ja oman miehensä väliin, hän lähti kiertämään pöytää, jossa oli siis tiellä hiukan esteitä. Tavattoman vaikea selittää, mutta siis niin, että hänen piti änkeytyä ahtaasti ja siirrellä tuoleja edestään, jotta pääsisi mieheni viereen. Voin yrittää selittää tarkemminkin, jos jollekin jäi epäselväksi. Minua on jotenkin alkanut ahdistaa kaverini seura, mutta en kehtaa alkaa kyselemäänkään mitään. Mitä minun pitäisi tehdä? Vältellä hänen seuraansa mieheni kanssa, kunnen hänen oletettava ihastuksensa mieheni kanssa on laantunut, vai häh?

Kommentit (145)

Vierailija
101/145 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas näitä naisvihajuttuja

Vierailija
102/145 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa naisista on asiallisia, mutta ei suinkaan kaikki. Kyllä niitä käärmeitä löytyy. Kaverisi taitaa olla sellainen. Tuijottelu ja kikattelu puhuvat puolestaan ja ap:n mieskin oli asian huomannut. Ehkä se juuri on pelastus tässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/145 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä jotkut naiset ovat aivan älyttömän röyhkeitä, ihan vaimojen edessä flirtataan kuin viimeistä päivää...

- ja osahan julistaa julkisestikin, että hakee vain varattuja.

Tuollaiseen tuttavaan katkaisisin välit, ainakin joksikin aikaa. Tai sanoisin jopa suoraankin, että älä yritä iskeä miestäni, jos välit olisivat sellaiset.

Vierailija
104/145 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsena ja vanhempana katsellut usein sivusta, ku isääni yritettiin iskeä - eli kyllä jotkut naiset nyt vaan ovat äärimmäisen kovia pelinaisia ja häntäpirkkoja.

Vierailija
105/145 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viimeksi kun itse todistin tuommoista käytöstä, kyseinen nainen oli ihastunut poikaystävääni. Puoli vuotta myöhemmin sain kuulla, että niin sitä petettiin. Naiivina en ymmärtänyt merkkejä ja mies tykkäs olla haluttu toisellekin kuin tyttöystävälleen..

Näinhän sen kuuluu biologisesti mennäkin. Miehet siittää monta reikää, takoo rintaa ja ölisee vähän känässä. Ei mulle kyllä yks ainoa reikä riittäis loppuelämäksi. Tunteet ja rakkaus on yliarvostettua aivojenkemian sumennusta. Rojut vuan mahollisimman moneen ränniin!

Vierailija
106/145 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä vähentäisin tapaamisia. Toisaalta voisi kokeilla sitä, että kutsut vain kylään kun miehesi ei ole paikalla ja katsot miten se pettyy tai lopettaako jopa itse kyläilyt, kun mies ei ole ikinä paikalla. Tai jos se ei häntä hetkauta niin sitten siinä käytöksessä on taustalla jotain muuta (yleistä huomionhalua vaikka).

Tai jossain tilanteessa, esim. tuo että menee jopa esteiden yli jotta pääsee miehesi viereen istumaan, toteaisin kovaan ääneen "mitä sinä Pirkko sinne menet? oletko noin ihastunut Pekkaan että pitää ihan tavaravuoren yli kömpiä sinne?" Tee näkyväksi ja kuuluvaksi että huomaat mitä tapahtuu.

Ap ei ole vastannut vielä mihinkään, mutta mitä mieltä miehesi on asiasta? Miten hän reagoi "kaverin" käytökseen tai mitä hän on ehdottanut että pitäisi tehdä nyt?

Vierailija
107/145 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herranjestas, tajusin tätä ketjua lukiessani, että kaverin tyttökaveri on vissiin sit aina flirttaillut mulle kun ollaan törmäilty baarissa. Käytös on aina paljon hillitympää kun ovat pariskuntana paikalla, mutta jos ollaan kaksin ja vaihdetaan kuulumisia niin hän hymyillen katsoo tiiviisti silmiin ja mittailee katseellaan kasvonpiirteitäni ja naureskelee jutuille. Hakeutuu aina pidemmäksi ajaksi seuraani. Enpä ollut tajunnutkaan tätä aiemmin oikeastaan, muuten kuin että itsekin viihdyn kyllä tosi hyvin hänen seurassaan ja on aina mukava nähdä ja aina jää hyvä mieli hänestä. Olen ehkä ajatellut että jos hän ei olisi koskaan ollutkaan kaverini kanssa, niin häneen olisi ollut mukava törmätä ja juttu olisi voinut edetä johonkin meidän välillä. Ehkä ap:n kaveri on vain tällainen tapaus, uskollinen, mutta tykkää tästä ap:n poikakaverin seurasta. Mistäpä sen voisi tietää muuta kuin henkilö itse..

Toinen tapaus oli, kun tyttökaverini juhlissa hänen kaverinsa ryhtyi todella suorasukaisesti flirttailemaan ilmeillään aina kun koki että tilassa olevien katseet eivät huomaa. Baarissa sitten kävi ihan kopeloimaan väkijoukon suojissa. Olin uskollinen poikaystävä, enkä antanut asian edetä, mutta enpä kyllä myöskään kertonut tästä tyttökaverilleni. Myöhemmin tuli fantasioitua tuosta villistä tytöstä, se olisi voinut olla mukavaa.

Vierailija
108/145 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tee tästä win, win tilanne ja ehdota kaverillesi kolmen kimppaa. Miehesi tuskin tästä pahastuu.

No mitå iloa siitå olisi naisille?

Kaikki naisethan on vähän bi, mutta joidenkin seksuaalisuus herää vasta kun pääsee toisen naisen kanssa sänkyyn.

Ai vähän niin kuin kaikki miehet on salaisesti homoja?

Vierailija
109/145 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten on semmoinen mahdollisuus, että nainen yrittää mielistellä miestä, kun ajattelee ettei tämä oikein pidä hänestä. Olen itse huomannut peräti kahdesta ystävästäni, että nämä käyttäytyvät vähän kummallisesti ukkoni seurassa. Mies on semmoinen hyvin jäyhä ja vähän äkkijyrkkä tapaus, ja ystäväni tuntien tiedän että nämä tulkitsevat tämän siten että mies karsastaa heitä. Joillain naisilla on semmoinen tapa mielistellä, että se on käytännössä yhtä kuin flirtti, ja tulee vähän niinkun alitajunnasta.

Vierailija
110/145 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten on semmoinen mahdollisuus, että nainen yrittää mielistellä miestä, kun ajattelee ettei tämä oikein pidä hänestä. Olen itse huomannut peräti kahdesta ystävästäni, että nämä käyttäytyvät vähän kummallisesti ukkoni seurassa. Mies on semmoinen hyvin jäyhä ja vähän äkkijyrkkä tapaus, ja ystäväni tuntien tiedän että nämä tulkitsevat tämän siten että mies karsastaa heitä. Joillain naisilla on semmoinen tapa mielistellä, että se on käytännössä yhtä kuin flirtti, ja tulee vähän niinkun alitajunnasta.

Tunnistan mielistelyn tuossa tilanteessa, mutta ei se kyllä ole sama asia kuin flirttailu! Jos ajattelet, että joku karsastaa sinua ja mies on jäyhä, niin ei siinä kikatella tai kosketella käsivartta. Sen sijaan se mielistely on sitä että myötäillään mielipiteissä jne.

Vierailija
111/145 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kuin mun sisko miestäni kohtaan. Siis mikä flirtti! Esimerkiksi mies harrastaa hevosurheilua ja eikös tämä keikistele ja kerro ratsastusharrastuksestaan. Kerran ollut oikeasti ponin selässä ja pelkää kaikkia eläimiä. Tai ”miltä siideri maistuu?”... Sisko vetää viinaksia festareilla kaksin käsin, mutta miehelle silmät pyöreinä esittää absolutistia suurin piirtein. Ei ole koskaan maistanut siideriä...

Eihän tässä mitään, mutta olen tuntenut siskon lähes 30 v. Tiedän nämä ratsastamisen ja juomiset. Ja aina änkeää mieheni viereen.

Vierailija
112/145 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n miehen ulkonäkö:

vaatteet: Ap:n miehelle prismasta ostamat.

Haju: mieto hiki, käy suihkussa 2 kertaa viikossa

Hiukset: pakenevat ohimoilta

Vartalo: löysä laiha

Pituus :174 kengät jalassa

Vierailija
113/145 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on kylläkin 176 cm pitkä. Ap

Vierailija
114/145 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ootkos varma, ettet mustasukkaisuuksissasi käsitä tilannetta väärin ja suurentele sitä päässäsi? Ovatko muut paikalla olijat huomanneet oudon käytöksen? Kysy mieheltäsi, mitä mieltä hän on ystävästäsi. Luulisi, että sinulle kertoisi lähentelystä. Tietenkin ihastumista yms. voi olla ilmassa, mutta outoa osoittaa sitä tuollaisessa tilanteessa... Miten ystäväsi käyttäytyy noin muuten?

Vaikea uskoa, että kukaan kaverinsa puolisoa lähentelee tän silmien alla, jos ihastunut tai suhde oliskin.

Mun yks naispuolinen kaveri sanoi miehelleni minun seisoessa hänen vieressään, että "Kyllä minä tuon Jarin ottaisin, mutta se taitaa olla kiinnostunut vaan tuosta Sarista (eli minusta)."

Hmm. Kun mentiin naimisiin, tämä mun kaveri "jätti" minut, poisti fbkavereista jne. Jotenkin tuli mieleen asioita....

Vierailija
115/145 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ootkos varma, ettet mustasukkaisuuksissasi käsitä tilannetta väärin ja suurentele sitä päässäsi? Ovatko muut paikalla olijat huomanneet oudon käytöksen? Kysy mieheltäsi, mitä mieltä hän on ystävästäsi. Luulisi, että sinulle kertoisi lähentelystä. Tietenkin ihastumista yms. voi olla ilmassa, mutta outoa osoittaa sitä tuollaisessa tilanteessa... Miten ystäväsi käyttäytyy noin muuten?

Vaikea uskoa, että kukaan kaverinsa puolisoa lähentelee tän silmien alla, jos ihastunut tai suhde oliskin.

Mun yks naispuolinen kaveri sanoi miehelleni minun seisoessa hänen vieressään, että "Kyllä minä tuon Jarin ottaisin, mutta se taitaa olla kiinnostunut vaan tuosta Sarista (eli minusta)."

Hmm. Kun mentiin naimisiin, tämä mun kaveri "jätti" minut, poisti fbkavereista jne. Jotenkin tuli mieleen asioita....

Onneksi pääsit eroon tuommosesta! Jotkut on kyllä röyhkeitä.

Vierailija
116/145 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö olekin kiva kun joku muukin pitää miestäsi komeana ja mukavana? Nainen on vähän ihastunut mutta luultavasti harmiton tapaus.

Miten hänen miehensä suhtautuu naisen käytökseen? Kai sekin on jotain huomannut tai sitten on ihan pölhö...tai sitten tottunut kanamaisen muijansa käytökseen..

Kysyhän kaveriltasi kahden kesken miten hänellä menee miehensä kanssa. Muista vähän samalla kehua omaa suhdetta.

Juu, se on kanamaisuutta jos osaa jutella ja olla jonkun muunkin kuin oman miehensä seurassa. Naiset istuu vierekkäin ja keskustelee naisten asioita jos pystyvät miesten keskustelun lomassa.. Parasta jos naiset vaan istuu hiljaa ja nätisti. Kot Kot Kot.

Ja annas olla jos joku nainen jutteleekin miesten kanssa, jestas mikä tyrkky!!!

Paitsi että avausviestissä oli ihan muuta asiaa.

No yleensä pöytiin sijoitutaan niin, että miehiä ja naisia vuoron perään ja vähän tuntemattomat vierekkäin. Ehkä aloituksen pahisnaisella oli tämä mielessä.

On se oikeasti vähän hölmöä kun eukot kököttää vierekkäin, kuin palkintolehmät..

Joku tunnisti itsensä! Hei, kyllä muut sun ihastumisen huomaa, ymmärrän jos nolottaa.

Vierailija
117/145 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viimeksi kun itse todistin tuommoista käytöstä, kyseinen nainen oli ihastunut poikaystävääni. Puoli vuotta myöhemmin sain kuulla, että niin sitä petettiin. Naiivina en ymmärtänyt merkkejä ja mies tykkäs olla haluttu toisellekin kuin tyttöystävälleen..

Niin siinä käy kun kikkailee jännä miesten kanssa. Et koskaan huomannut sitä vähän ujoa kilttiä miestä joka asuu naapuritalossasi ja taluttaa kissaa valjaissa? Piti saada häntäheikki ja naisten naurattaja ja nyt sait.

Kikkelis kokkelis mitäs läksit.

No kikkelis kokkelis sulle vaan, kyseessä juuri oli sellainen ujo, kiltti poika. Jännäjätkät olin nauraen käännyttänyt kannoillaan takaisin tulosuuntaansa.

Mutta niin tämä kilttimieskin itku silmässä tuhersi miten tuntui mukavalta kun toinenkin nainen koki haluttavana.

Minusta tuntuu, että te naiset ette enää edes tunnista oikeasti kilttiä miestä.

No sä kun niin nero oot niin kerro?

Mies oli fiksu, ei ryypännyt ihmeellisimpiä määriä, ei lirkutellut naisille, opiskeli ja mukana hallituksessa. Kävi lomilla töissä ja käyttäytyi rakastavasti minua kohtaan.

Fyysinen olemus siisti ja huoleton. Ei ehkä ulkoiluttanut kissaa, mutta koiraa kyllä ja oli hellä lapsia ja eläimiä kohtaan.

Mikä hänessä olisi pitänyt kieliä, että tämäkin tollo pettää?

Ujo mukana hallituksessa, just. Ymmärrät ujouden vähän väärin. Itse ujoudesta nuorempana kärsineenä minulla oli vaikeuksia kysyä edes apua kaupassa.

Niin, kun kaikki ujothan on samanlaisia kuin sinä... eiku? 

Ehkä politiikka oli sen intohimo, jota teki ujoudesta huolimatta. Mäkin oon ujo, mutta teen asioita joista diggaan silti!

Vierailija
118/145 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n mies yritti kaikin keinoin väistää riettaan naikkosen katsetta ja keskustella esim säästä.

Mutta ei..hempukka vaan jatkoi ja jatkoi kiimasta housut kosteana

Vierailija
119/145 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 vaihtoehtoa,joko se on ihastunut sun mieheen tai se yrittää tehä omaansa mustasukkaiseksi. Helppo testata, kutsu se ilman miestään teille ja kato flirttaako vielä.

Vierailija
120/145 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap:n miehen ulkonäkö:

vaatteet: Ap:n miehelle prismasta ostamat.

Haju: mieto hiki, käy suihkussa 2 kertaa viikossa

Hiukset: pakenevat ohimoilta

Vartalo: löysä laiha

Pituus :174 kengät jalassa

Ehkä se nainen on ollut vaan kännissä?