Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ystävän kummallinen käytös mieheni seurassa

Vierailija
18.07.2018 |

Ystävä on naimisissa. Silloin, kun vietämme aikaa yhdessä (minä ja mieheni sekä hän ja miehensä), ystäväni tekee kaikkea todella outoa. Tuijottaa miestäni intensiivisesti, kikattelee hänen jokaiselle sanomiselleen ja koskettelee ohimennen käsivartta yms. Lisäksi selvästi hakeutuu mieheni läheisyyteen, esim. Minä ja mieheni istuimme pöydän ääressä toisiamme vastapäätä. Kun ystäväni tuli paikalle, sen sijaan, että hän olisi helposti ja vaivattomasti istunut minun ja oman miehensä väliin, hän lähti kiertämään pöytää, jossa oli siis tiellä hiukan esteitä. Tavattoman vaikea selittää, mutta siis niin, että hänen piti änkeytyä ahtaasti ja siirrellä tuoleja edestään, jotta pääsisi mieheni viereen. Voin yrittää selittää tarkemminkin, jos jollekin jäi epäselväksi. Minua on jotenkin alkanut ahdistaa kaverini seura, mutta en kehtaa alkaa kyselemäänkään mitään. Mitä minun pitäisi tehdä? Vältellä hänen seuraansa mieheni kanssa, kunnen hänen oletettava ihastuksensa mieheni kanssa on laantunut, vai häh?

Kommentit (145)

Vierailija
41/145 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö olekin kiva kun joku muukin pitää miestäsi komeana ja mukavana? Nainen on vähän ihastunut mutta luultavasti harmiton tapaus.

Miten hänen miehensä suhtautuu naisen käytökseen? Kai sekin on jotain huomannut tai sitten on ihan pölhö...tai sitten tottunut kanamaisen muijansa käytökseen..

Kysyhän kaveriltasi kahden kesken miten hänellä menee miehensä kanssa. Muista vähän samalla kehua omaa suhdetta.

Juu, se on kanamaisuutta jos osaa jutella ja olla jonkun muunkin kuin oman miehensä seurassa. Naiset istuu vierekkäin ja keskustelee naisten asioita jos pystyvät miesten keskustelun lomassa.. Parasta jos naiset vaan istuu hiljaa ja nätisti. Kot Kot Kot.

Ja annas olla jos joku nainen jutteleekin miesten kanssa, jestas mikä tyrkky!!!

Mielestäsi siis ap:n ystävän käytöksessä ei ole mitään ihmeellistä?

No ei ollut.

Vierailija
42/145 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, olen huomannut saman. Ystävättärien miehille ei voi edes puhua kun on jo joku draama käynnissä. Olisitteko vähän turhan mustasukkaisia..?

Voihan noita mustasukkaisiakin olla, mutta omassa tapauksessa vaikka mies kuinka jutteli muiden naisten kanssa, jos se on normaalia keskustelua niin ei mitään väliä. Mutta herran jestas, kyllä toisen lirkuttelu ja flirttailu pistää silmään kui kipeä peukalo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/145 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni nainen teki ainakin tuossa oikein. Olisi hassun näköistä, jos pöydän toisella puolella olisi yksi ja toisella puolella kolme. Ikään kuin se yksi olisi kuulustelussa. Istuithan sinäkin hänen miehensä vieressä, miten se tilanne pääsi tapahtumaan? Onko kaverisi mies kiinnostunut sinusta?

Vierailija
44/145 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, olen huomannut saman. Ystävättärien miehille ei voi edes puhua kun on jo joku draama käynnissä. Olisitteko vähän turhan mustasukkaisia..?

Voihan noita mustasukkaisiakin olla, mutta omassa tapauksessa vaikka mies kuinka jutteli muiden naisten kanssa, jos se on normaalia keskustelua niin ei mitään väliä. Mutta herran jestas, kyllä toisen lirkuttelu ja flirttailu pistää silmään kui kipeä peukalo.

Aijaa, joo joo!! Sun mies on siis se tyrkky. Onneksi se ei ole yhdenkään naisen vika.

Vierailija
45/145 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On olemassa tasoeroja keskustelussa.

Jos keskustelu on turhan nauramista, hiusten heiluttelua ja väkisin koskettelua niin se ei ole keskustelu vaan flirttaulua.

Mitäköhän ns. ystävän miesystävä on ollut mieltä nähdessään tuon käytöksen?

Saako raapia päätään? :D Voi jestas, jos nyt joka muija vie teidän miehet niin oisko vikaa jossain muualla kuin siinä ystävättäressä?

Täh? Sulla taitaa puurot ja vellit mennä sekaisin.

Kun tyttö huomioi pelkästään pojan, ei keskustele muille, keksii vain ns. hauskoja asioita joille omasta mielestään hihittelee ja yrittää kaikin tavoin kosketella niin se on sun mielestä ihan normaalia käytöstä tavallisessa pöydässä missä on sekä oma puoliso sekä kohteen puoliso?

Vierailija
46/145 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en olisi enää ystävän kanssa tekemisissä

Vierailija
47/145 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos keskustelu on turhan nauramista, hiusten heiluttelua ja väkisin koskettelua niin se ei ole keskustelu vaan flirttaulua.

Saako raapia päätään? :D Voi jestas, jos nyt joka muija vie teidän miehet niin oisko vikaa jossain muualla kuin siinä ystävättäressä?

Kun tyttö huomioi pelkästään pojan, ei keskustele muille, keksii vain ns. hauskoja asioita joille omasta mielestään hihittelee ja yrittää kaikin tavoin kosketella niin se on sun mielestä ihan normaalia käytöstä tavallisessa pöydässä missä on sekä oma puoliso sekä kohteen puoliso?

Omasta mielestään hihittelee...:D Hengitä välillä. Joo, ihmisillä on tapana koittaa porukassa keksiä hauskoja juttuja, varsinkin jos löytyy tuota huumorintajua ja on seuramiehiä tai naisia. Istu sinä hiljaa ja kotkota vähän itseksesi jos haluat.

Vierailija
48/145 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun ollaan naimisiin asti päästy, on harvemmin enää tyttöjä ja poikia. Ja kun ollaan naimisiin asti päästy, ei kannata vahtia kuka nauraa ja kenen jutulle.

Vierailija
49/145 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö olekin kiva kun joku muukin pitää miestäsi komeana ja mukavana? Nainen on vähän ihastunut mutta luultavasti harmiton tapaus.

Miten hänen miehensä suhtautuu naisen käytökseen? Kai sekin on jotain huomannut tai sitten on ihan pölhö...tai sitten tottunut kanamaisen muijansa käytökseen..

Kysyhän kaveriltasi kahden kesken miten hänellä menee miehensä kanssa. Muista vähän samalla kehua omaa suhdetta.

Juu, se on kanamaisuutta jos osaa jutella ja olla jonkun muunkin kuin oman miehensä seurassa. Naiset istuu vierekkäin ja keskustelee naisten asioita jos pystyvät miesten keskustelun lomassa.. Parasta jos naiset vaan istuu hiljaa ja nätisti. Kot Kot Kot.

Paitsi että avausviestissä oli ihan muuta asiaa.

No yleensä pöytiin sijoitutaan niin, että miehiä ja naisia vuoron perään ja vähän tuntemattomat vierekkäin. Ehkä aloituksen pahisnaisella oli tämä mielessä.

On se oikeasti vähän hölmöä kun eukot kököttää vierekkäin, kuin palkintolehmät..

Näin.

Vierailija
50/145 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun ollaan naimisiin asti päästy, on harvemmin enää tyttöjä ja poikia. Ja kun ollaan naimisiin asti päästy, ei kannata vahtia kuka nauraa ja kenen jutulle.

Voit oikeuttaa päässäsi flirttailevan käytöksesi ihan miten vaan. Älä ole ihmeissäsi kun seuraas ei pariutuneet kaipaa kun oot noin tyrkky.

Vierailija
51/145 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mies menee, onhan se vika hänessä. Mutta tässä ketjussahan keskusteltiin flirttailevasta käytöksestä. Ja kyllä mielestäni ihminen on vastuussa omasta käytöksestään. Et ole hyvä ystävä, jos koet oikeutetuksi flirttailla hänen miehelleen, mitä muuta sillä yrität saavuttaa kuin saada miehen pettämään tai pariskunnan välille pahaa mieltä?

Vierailija
52/145 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ap istuu miestään vastapäätä ja tämä toinen mies istuu hänen vieressään, niin miten ystävätär olisi mahtunut oman miehensä ja ap.n viereen? Ja miks ap ei istu ukkonsa vieressä?

Vierailija
53/145 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voit oikeuttaa päässäsi flirttailevan käytöksesi ihan miten vaan. Älä ole ihmeissäsi kun seuraas ei pariutuneet kaipaa kun oot noin tyrkky.

No ihan naimisissa olen ollut 18 vuotta, enkä ikävä kyllä ikinä ole ollut niitä laumoissa istuvia naisia, vaan mieluummin hakeudun siihen miesporukkaan kuuntelemaan ja kertomaan hyviä juttuja ja nauramaan.

Ja ravintolassa yms illanvietossa on ihan fiksua jutella muillekin kuin omalle siipalle tai naisystävälle.

Vierailija
54/145 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei ollut.

Ihan mielenkiinnosta, mikä sinun mielestäsi on flirttailua?

Vierailija
55/145 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustelisin molempien kanssa erikseen. Jos ystäväsi myöntää pienen ihastuksen, kertoo se rehellisyydestä. Tietenkään ei saa tavoitteellisesti flirttailla. Voihan hän tosin olla aina tuollainen. En heivaisi ystävää pois pelkästään tuon takia.

Vierailija
56/145 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viimeksi kun itse todistin tuommoista käytöstä, kyseinen nainen oli ihastunut poikaystävääni. Puoli vuotta myöhemmin sain kuulla, että niin sitä petettiin. Naiivina en ymmärtänyt merkkejä ja mies tykkäs olla haluttu toisellekin kuin tyttöystävälleen..

Niin siinä käy kun kikkailee jännä miesten kanssa. Et koskaan huomannut sitä vähän ujoa kilttiä miestä joka asuu naapuritalossasi ja taluttaa kissaa valjaissa? Piti saada häntäheikki ja naisten naurattaja ja nyt sait.

Kikkelis kokkelis mitäs läksit.

No kikkelis kokkelis sulle vaan, kyseessä juuri oli sellainen ujo, kiltti poika. Jännäjätkät olin nauraen käännyttänyt kannoillaan takaisin tulosuuntaansa.

Mutta niin tämä kilttimieskin itku silmässä tuhersi miten tuntui mukavalta kun toinenkin nainen koki haluttavana.

Minusta tuntuu, että te naiset ette enää edes tunnista oikeasti kilttiä miestä.

No sä kun niin nero oot niin kerro?

Mies oli fiksu, ei ryypännyt ihmeellisimpiä määriä, ei lirkutellut naisille, opiskeli ja mukana hallituksessa. Kävi lomilla töissä ja käyttäytyi rakastavasti minua kohtaan.

Fyysinen olemus siisti ja huoleton. Ei ehkä ulkoiluttanut kissaa, mutta koiraa kyllä ja oli hellä lapsia ja eläimiä kohtaan.

Mikä hänessä olisi pitänyt kieliä, että tämäkin tollo pettää?

Ujo mukana hallituksessa, just. Ymmärrät ujouden vähän väärin. Itse ujoudesta nuorempana kärsineenä minulla oli vaikeuksia kysyä edes apua kaupassa.

Vierailija
57/145 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viimeksi kun itse todistin tuommoista käytöstä, kyseinen nainen oli ihastunut poikaystävääni. Puoli vuotta myöhemmin sain kuulla, että niin sitä petettiin. Naiivina en ymmärtänyt merkkejä ja mies tykkäs olla haluttu toisellekin kuin tyttöystävälleen..

Niin siinä käy kun kikkailee jännä miesten kanssa. Et koskaan huomannut sitä vähän ujoa kilttiä miestä joka asuu naapuritalossasi ja taluttaa kissaa valjaissa? Piti saada häntäheikki ja naisten naurattaja ja nyt sait.

Kikkelis kokkelis mitäs läksit.

No kikkelis kokkelis sulle vaan, kyseessä juuri oli sellainen ujo, kiltti poika. Jännäjätkät olin nauraen käännyttänyt kannoillaan takaisin tulosuuntaansa.

Mutta niin tämä kilttimieskin itku silmässä tuhersi miten tuntui mukavalta kun toinenkin nainen koki haluttavana.

Minusta tuntuu, että te naiset ette enää edes tunnista oikeasti kilttiä miestä.

No sä kun niin nero oot niin kerro?

Mies oli fiksu, ei ryypännyt ihmeellisimpiä määriä, ei lirkutellut naisille, opiskeli ja mukana hallituksessa. Kävi lomilla töissä ja käyttäytyi rakastavasti minua kohtaan.

Fyysinen olemus siisti ja huoleton. Ei ehkä ulkoiluttanut kissaa, mutta koiraa kyllä ja oli hellä lapsia ja eläimiä kohtaan.

Mikä hänessä olisi pitänyt kieliä, että tämäkin tollo pettää?

Ujo mukana hallituksessa, just. Ymmärrät ujouden vähän väärin. Itse ujoudesta nuorempana kärsineenä minulla oli vaikeuksia kysyä edes apua kaupassa.

Vierailija
58/145 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei ollut.

Ihan mielenkiinnosta, onko kaikki naiset sun ympärillä potentiaalisia kilpakumppaneita? Mitä väliä sillä on flirttaileeko vai ei. Jos suhde ei sitä kestä, niin uskaltako miestä päästää yksin viemään roskapussia? :D

Vierailija
59/145 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keskustelisin molempien kanssa erikseen. Jos ystäväsi myöntää pienen ihastuksen, kertoo se rehellisyydestä. Tietenkään ei saa tavoitteellisesti flirttailla. Voihan hän tosin olla aina tuollainen. En heivaisi ystävää pois pelkästään tuon takia.

Ei saa tavoitteellisesti flirttailla.. Ehhehee!!

Vierailija
60/145 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei ollut.

Ihan mielenkiinnosta, onko kaikki naiset sun ympärillä potentiaalisia kilpakumppaneita? Mitä väliä sillä on flirttaileeko vai ei. Jos suhde ei sitä kestä, niin uskaltako miestä päästää yksin viemään roskapussia? :D

Et sitten viitsinyt vastata?

Miehelläni on monia naispuolisia kavereita, en ketään koe kilpakumppaniksi. Jos menee jonkun lirkkumirkun matkaan niin tervemenoa, takaisin vaan ei ole tulemista.

Mutta koska mielestäsi tuo apn kertoma kuvailu ei mielestäsi ole flirttailua, niin koita ny kertoa mikä mielestäsi on, äläkä vämmää siellä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yhdeksän