Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ystävän kummallinen käytös mieheni seurassa

Vierailija
18.07.2018 |

Ystävä on naimisissa. Silloin, kun vietämme aikaa yhdessä (minä ja mieheni sekä hän ja miehensä), ystäväni tekee kaikkea todella outoa. Tuijottaa miestäni intensiivisesti, kikattelee hänen jokaiselle sanomiselleen ja koskettelee ohimennen käsivartta yms. Lisäksi selvästi hakeutuu mieheni läheisyyteen, esim. Minä ja mieheni istuimme pöydän ääressä toisiamme vastapäätä. Kun ystäväni tuli paikalle, sen sijaan, että hän olisi helposti ja vaivattomasti istunut minun ja oman miehensä väliin, hän lähti kiertämään pöytää, jossa oli siis tiellä hiukan esteitä. Tavattoman vaikea selittää, mutta siis niin, että hänen piti änkeytyä ahtaasti ja siirrellä tuoleja edestään, jotta pääsisi mieheni viereen. Voin yrittää selittää tarkemminkin, jos jollekin jäi epäselväksi. Minua on jotenkin alkanut ahdistaa kaverini seura, mutta en kehtaa alkaa kyselemäänkään mitään. Mitä minun pitäisi tehdä? Vältellä hänen seuraansa mieheni kanssa, kunnen hänen oletettava ihastuksensa mieheni kanssa on laantunut, vai häh?

Kommentit (145)

Vierailija
1/145 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pohdiskelisin asiaa mieheni kanssa.

Vierailija
2/145 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänen oletettava ihastuksensa miestäni kohtaan* Ääh, kun en nyt osaa kirjoittaa. Mies itsekin on huomannut tuon oudon käytöksen.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/145 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nhengailisi seurassa jos se on tuollaista.

Vierailija
4/145 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne nai.

Vierailija
5/145 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi kun itse todistin tuommoista käytöstä, kyseinen nainen oli ihastunut poikaystävääni. Puoli vuotta myöhemmin sain kuulla, että niin sitä petettiin. Naiivina en ymmärtänyt merkkejä ja mies tykkäs olla haluttu toisellekin kuin tyttöystävälleen..

Vierailija
6/145 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee tästä win, win tilanne ja ehdota kaverillesi kolmen kimppaa. Miehesi tuskin tästä pahastuu.

Vierailija
7/145 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viimeksi kun itse todistin tuommoista käytöstä, kyseinen nainen oli ihastunut poikaystävääni. Puoli vuotta myöhemmin sain kuulla, että niin sitä petettiin. Naiivina en ymmärtänyt merkkejä ja mies tykkäs olla haluttu toisellekin kuin tyttöystävälleen..

Niin siinä käy kun kikkailee jännä miesten kanssa. Et koskaan huomannut sitä vähän ujoa kilttiä miestä joka asuu naapuritalossasi ja taluttaa kissaa valjaissa? Piti saada häntäheikki ja naisten naurattaja ja nyt sait.

Kikkelis kokkelis mitäs läksit.

Vierailija
8/145 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vokottelisi miestäsi vaivihkaa ja salassa, olisi vain tavallinen, alhainen h*tsu. Todella outoa sen sijaan on käyttäytyä noin sinun ja oman miehensä nähden. Ehkä hän yrittää tehdä miestään mustasukkaiseksi? Ehkä heillä on jo suhde, miehelläsi ja tällä naisella? Ehkä on mustasukkainen SINUSTA ja kuvittelee, että sinun ja hänen miehensä välillä on jotain ja yrittää maksaa potut pottuina? Ehkä ei tiedosta, miltä hänen käytöksensä vaikuttaa? Ehkä hänellä on mielenterveysongelmia? Kyllä aikuisen, varatun ihmisen luulisi osaavan mahdollisen "sopimattoman" ihastuksen halutessaan peittää.

Vierailija
9/145 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit yrittää osoittaa miehellesi miten noloa tuo käytös on, mutta tuntuu pahalta puhua pahaa omasta ystävättärestä. Itse sen vuoksi yritinkin vain naureskella asiaa pois ja mies vakuutti että mitään ei tule tapahtumaan vaikka toinen tukkii melkein syliin.

Tulipa sitten tapahtuneeksi kuitenkin, kun sopivan heikko hetki kävi. Syliin asti ja syvemmälle suuhun.

Sen jälkeen uskalsin osoitella miten noloa naisen käytös on ja samalla miten noloa miehen, joka siihen keikistelyyn lähti mukaan. Valitettavasti liitto ei enää tuosta toipunut. Kaikki kunnioitus rapisi pois molempien osalta.

Vierailija
10/145 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootkos varma, ettet mustasukkaisuuksissasi käsitä tilannetta väärin ja suurentele sitä päässäsi? Ovatko muut paikalla olijat huomanneet oudon käytöksen? Kysy mieheltäsi, mitä mieltä hän on ystävästäsi. Luulisi, että sinulle kertoisi lähentelystä. Tietenkin ihastumista yms. voi olla ilmassa, mutta outoa osoittaa sitä tuollaisessa tilanteessa... Miten ystäväsi käyttäytyy noin muuten?

Vierailija
11/145 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin siinä käy kun kikkailee jännä miesten kanssa. Et koskaan huomannut sitä vähän ujoa kilttiä miestä joka asuu naapuritalossasi ja taluttaa kissaa valjaissa? Piti saada häntäheikki ja naisten naurattaja ja nyt sait.

No kikkelis kokkelis sulle vaan, kyseessä juuri oli sellainen ujo, kiltti poika. Jännäjätkät olin nauraen käännyttänyt kannoillaan takaisin tulosuuntaansa.

Mutta niin tämä kilttimieskin itku silmässä tuhersi miten tuntui mukavalta kun toinenkin nainen koki haluttavana.

Vierailija
12/145 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vähän sama tilanne. Juurikin tuo outo paikkojen vaihto lähelle miestäni. Mä itse koitan vältellä tapaamisia. Mutta jos olisi ihan oikea suhde heillä, niin luulisi, että esittäisivät etäisiä kohdatessaan. Tykkäävät toisistaan, ihastusta ilmassa kenties.

Vierailija
13/145 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootkos varma, ettet mustasukkaisuuksissasi käsitä tilannetta väärin ja suurentele sitä päässäsi? Ovatko muut paikalla olijat huomanneet oudon käytöksen? Kysy mieheltäsi, mitä mieltä hän on ystävästäsi. Luulisi, että sinulle kertoisi lähentelystä. Tietenkin ihastumista yms. voi olla ilmassa, mutta outoa osoittaa sitä tuollaisessa tilanteessa... Miten ystäväsi käyttäytyy noin muuten?

Jotkut ihmiset vaan on kateellisia/röyhkeitä/epäluotettavia/m*lkkuja. Kannattaa heivata tuollainen lähentelijä muualle. Ei se siitä muuksi muutu.

Vierailija
14/145 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kikkelis kokkelis sulle vaan, kyseessä juuri oli sellainen ujo, kiltti poika. Jännäjätkät olin nauraen käännyttänyt kannoillaan takaisin tulosuuntaansa.

Mutta niin tämä kilttimieskin itku silmässä tuhersi miten tuntui mukavalta kun toinenkin nainen koki haluttavana.

Minusta tuntuu, että te naiset ette enää edes tunnista oikeasti kilttiä miestä.

Vierailija
15/145 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikea uskoa, että kukaan kaverinsa puolisoa lähentelee tän silmien alla, jos ihastunut tai suhde oliskin.

Vierailija
16/145 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ystävä.

Vierailija
17/145 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää tavatko heitä. Jos miehesi silti kaipaa häntä, niillä on panosuhde.

Vierailija
18/145 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sä kun niin nero oot niin kerro?

Mies oli fiksu, ei ryypännyt ihmeellisimpiä määriä, ei lirkutellut naisille, opiskeli ja mukana hallituksessa. Kävi lomilla töissä ja käyttäytyi rakastavasti minua kohtaan.

Fyysinen olemus siisti ja huoleton. Ei ehkä ulkoiluttanut kissaa, mutta koiraa kyllä ja oli hellä lapsia ja eläimiä kohtaan.

Mikä hänessä olisi pitänyt kieliä, että tämäkin tollo pettää?

Vierailija
19/145 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

opiskeli ja mukana hallituksessa.

Oikeinko ministeri? Ilkka Kanerva?

Vierailija
20/145 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sä kun niin nero oot niin kerro?

Mies oli fiksu, ei ryypännyt ihmeellisimpiä määriä, ei lirkutellut naisille, opiskeli ja mukana hallituksessa. Kävi lomilla töissä ja käyttäytyi rakastavasti minua kohtaan.

Fyysinen olemus siisti ja huoleton. Ei ehkä ulkoiluttanut kissaa, mutta koiraa kyllä ja oli hellä lapsia ja eläimiä kohtaan.

Mikä hänessä olisi pitänyt kieliä, että tämäkin tollo pettää?

Mukana hallituksessa. Kiltti mies ei voi toimia hallituksessa, koska hallitukset valehtelevat kansalaisilleen ja lähettävät omia poikiaan sotaan kuolemaan politiikan vuoksi. Et todellakaan ole valmis kilttiä miestä varten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yksi