Ystävän kummallinen käytös mieheni seurassa
Ystävä on naimisissa. Silloin, kun vietämme aikaa yhdessä (minä ja mieheni sekä hän ja miehensä), ystäväni tekee kaikkea todella outoa. Tuijottaa miestäni intensiivisesti, kikattelee hänen jokaiselle sanomiselleen ja koskettelee ohimennen käsivartta yms. Lisäksi selvästi hakeutuu mieheni läheisyyteen, esim. Minä ja mieheni istuimme pöydän ääressä toisiamme vastapäätä. Kun ystäväni tuli paikalle, sen sijaan, että hän olisi helposti ja vaivattomasti istunut minun ja oman miehensä väliin, hän lähti kiertämään pöytää, jossa oli siis tiellä hiukan esteitä. Tavattoman vaikea selittää, mutta siis niin, että hänen piti änkeytyä ahtaasti ja siirrellä tuoleja edestään, jotta pääsisi mieheni viereen. Voin yrittää selittää tarkemminkin, jos jollekin jäi epäselväksi. Minua on jotenkin alkanut ahdistaa kaverini seura, mutta en kehtaa alkaa kyselemäänkään mitään. Mitä minun pitäisi tehdä? Vältellä hänen seuraansa mieheni kanssa, kunnen hänen oletettava ihastuksensa mieheni kanssa on laantunut, vai häh?
Kommentit (145)
Itse ihastuneena en todellakaan mene istumaan viereen enkä edes halaa miestä. Jos en ole ihastunut, pystyn katsomaan silmiin, juttelemaan, saatan kosketella hiuksiani, halaan ja olen muutenkin normaali itseni. Ei ihmisten käytöksestä voi siis paljon päätellä. Jos asia vaivaa, juttele asiasta miehesi ja ystäväsi kanssa.
Monille on tullut nyt väärinkäsityksiä kaverin ja mieheni käytöksestä. Mieheni siis EI flirttaile takaisin tai muutenkaan vaikuta siltä, että nauttisi "huomionosoituksista". Itseasiassa se oli mieheni, joka otti asian ensin puheeksi. Kertoi ahdistuvansa flirttailusta ja muusta. Itse olin siis huomannut asian jo aikaisemmin, mutta ajattelin, että kuvittelin kaiken ja paisuttelin asiaa mielessäni. Ystävä oli tosi ihana ja huomaavainen, kunnes hän alkoi pikkuhiljaa käyttäytymään noin. Ja sitä ennen oli mieheni seurassa ihan tavallinen itsensä. En haluaisi luopua hänestä, mutta onko se välttämätöntä? Ehkä hän lopettaa ajan kuluessa? :/
Ap
Yksi ystävä harrasti tuota parisuhteeni alkuvaiheessa. Hakeutui lähikontaktiin, kikatteli ja heitteli kaksimielisiä vitsejä miehelleni. Pahimmillaan tunki syliinkin. Teki tuota myös sinkkuaikoinani (vaikka oli itse suhteessa) jos joku osoitti kiinnostuksen merkkejä minua kohtaan. Aina tunki väliin lääppimään ja heiluttelemaan rintavakoaan "katso minua!".
Toisaalta hänestä tuli hyvä tulikoe potentiaalisille yksilöille: jos herrat retkahtivat hänen tissien esittelyynsä, tiesin että olivat ihan kelvottomia uuvatteja. Nykyinen mieheni läpäisi tämän kokeen ja antoi mokomalle tyrkylle pakit!