En saa orgasmia yhdynnässä.
Olen periaatteessa luopunut jo toivosta. Takana pari pidempää parisuhdetta ja ei ole ollut miesten taidoista tai varustuksesta kiinni. Ainoastaan värisevällä hierontasauvalla onnistuu orkun saaminen.
Nyt kuitenkin 4-kymppisenä on tullut sellainen fiilis, että jos yrittäisi vielä kerran. Ns. kaikki paukut peliin. Tämän nykyisen miehen kanssa haluaisin olla loppuikäni. Ollaankin kokeiltu jotain, mutta haluaisin kuullu muilta kokemuksia. Olisi ihanaa jos parisuhde olisi ikään kuin täydellinen siinä mielessä, että saisi yhdynnässä orgasmin ja vielä samaan aikaan miehen kanssa.
Kommentit (98)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun puoliso saa panemalla, kestosta riippuen 4-5 orgasmia. Voisin tieteellisiin syihin vedoten sua nussia niin näkisi onko se kalusta kiinni tai sen käyttäjästä. Pituutta on 17.5cm ja ympärys on 15.5-16cm
Luulisin, että puhut paskaa. Pelkällä sun vehkeellä ei mitään orgasmeja tuoteta.
Olet tervetullut seuraamaan yhdyntöjämme milloin vain. Ei tietenkään pelkällä peniksellä niitä tuoteta. Meidän osat ovat niin hyvin yhteensopivia. Kumppani saa nuolemalla ja yhdynnässä. Erityisesti mikäli terskalla hieroo kohdunsuuta niin ei koskaan ole kestänyt minuuttiakaan että saa orgasmin
'
Ja pidät sitä omana ansionasi? Jospa kyse onkin helposta kumppanista, jolle on helppo tuottaa orgasmi.
En ole ulkopuolinen tekijä yhdynnöissämme. Sinä ilmeisesti olet käytännön spermaviemäri. Siitä löytyy syy lukuisiin ongelmiisi.
Nussiminen ei ole mitään rakettitiedettä. Ylimielisesti ilmoitit, että voisit nussia jotain toistakin todistaaksesi oman erinomaisuutesi ja uskomattoman kalusi tehon. Naurettavaa,
Yhtä naista sattuu klitoriksen suora stimulointi = kaikkia naisia sattuu samainen
Yhden miehen nainen tai kaksi ovat saaneet naimalla = kaikki naiset saa naimalla, ja jos ei, niin ovat ongelmallisia tapauksia
jne.
Älkää yleistäkö niin hiton paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun puoliso saa panemalla, kestosta riippuen 4-5 orgasmia. Voisin tieteellisiin syihin vedoten sua nussia niin näkisi onko se kalusta kiinni tai sen käyttäjästä. Pituutta on 17.5cm ja ympärys on 15.5-16cm
Luulisin, että puhut paskaa. Pelkällä sun vehkeellä ei mitään orgasmeja tuoteta.
Olet tervetullut seuraamaan yhdyntöjämme milloin vain. Ei tietenkään pelkällä peniksellä niitä tuoteta. Meidän osat ovat niin hyvin yhteensopivia. Kumppani saa nuolemalla ja yhdynnässä. Erityisesti mikäli terskalla hieroo kohdunsuuta niin ei koskaan ole kestänyt minuuttiakaan että saa orgasmin
'
Ja pidät sitä omana ansionasi? Jospa kyse onkin helposta kumppanista, jolle on helppo tuottaa orgasmi.
En ole ulkopuolinen tekijä yhdynnöissämme. Sinä ilmeisesti olet käytännön spermaviemäri. Siitä löytyy syy lukuisiin ongelmiisi.
Nussiminen ei ole mitään rakettitiedettä. Ylimielisesti ilmoitit, että voisit nussia jotain toistakin todistaaksesi oman erinomaisuutesi ja uskomattoman kalusi tehon. Naurettavaa,
Ainoastaan psykedeelinen harjoja viljelevä mielikuvituksesi vetää vertoja kaluni erinomaisuudelle. Viimeisenä neuvona kuitenkin vielä ehdotan sukulaisten välisen seksin lopettamista. Keho ei hyväksy täysin lähisukua aktissa ja siten vältyt orgasmeilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
'
Ainoastaan psykedeelinen harjoja viljelevä mielikuvituksesi vetää vertoja kaluni erinomaisuudelle. Viimeisenä neuvona kuitenkin vielä ehdotan sukulaisten välisen seksin lopettamista. Keho ei hyväksy täysin lähisukua aktissa ja siten vältyt orgasmeilta.
Oikeen huumoriveikko vielä sen lisäksi, ettei tunnista oman erinomaisuutensa rajoja.
Vierailija kirjoitti:
Yhtä naista sattuu klitoriksen suora stimulointi = kaikkia naisia sattuu samainen
Yhden miehen nainen tai kaksi ovat saaneet naimalla = kaikki naiset saa naimalla, ja jos ei, niin ovat ongelmallisia tapauksia
jne.
Älkää yleistäkö niin hiton paljon.
Kukaan ei ole kirjoittanut, että naista sattuu klitoriksen suora stimulointi, vaan oli kyse kovakouraisesta stimuloinnista tai sellaisesta, mistä se kys. nainen ei pidä. Jokainen nainen tässä keskustelussa on kirjoittanut tarvitsevansa klitoriksen stimulointia, mutta kun luetun ymmärtäminen tuota luokkaa niin antaa olla :) Tännehän mahtuu turhan vänkäämistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
'
Helposta kumppanista,
Vaikka luonnonlahjakkuuksiakin on, niin todennäköisesti joku tämänkin naisen on opettanut ottamaan orgasmeja yhdynnässä. Ehkä juuri kirjoittaja? Yksi oikein hyvä kumppani seksihistoriassa voi tehdä palveluksen kaikille seuraaville. Ja vastaavasti joku idiootti historiasta voi sulkea joltain tarpeelliset tunnekanavat esim. arvostelemalla/haukkumalla/mitätöimällä kesken seksin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se vaan valitettavasti on miehestä ja parin kemioista kiinni se homma. Kun sulla on kumppani, jota himoitset palavasti, kiihotut vaikka hänen tuoksustaan ja hymyilet aina hänen seurassaan, niin niitä orgasmeja vaan tulee yhdynnöissä ja vieläpä asennoissa, joista et ole ennen ollut edes lähellä laueta.
Tietenkin miehen kokemuksella ja varustuksellakin on oma osansa, mutta ei mitään verrattuna muuhun osaan kokonaisuutta.
Tuossa on se karu totuus, vasta asian itse kokenut ymmärtää 100% mitä tarkoitan.
Paskapuhetta. Olen suhteessa, jossa kipinät lensi ensikohtaamisella. Olemme keski-ikäisiä ihmisiä, ei mitään kokemattomia teinejä. Tällaista kemiaa en ole koskaan kokenut. Olemme hulluina toisiimme, ei pysty pitään käsiä irti toisesta, pieninkin kosketus sytyttää. Oikeasti, hipaisu ja olen kuuma ja märkä. Ei tällaista ole ollut koskaan, en olisi uskonut todeksi. Julkisella paikalla täytyy yrittää olla asiallisesti, mutta kun katse kohtaa, niin huh huh. Päivät menee molemmilla ajatellessa seksiä toisen kanssa, muistellessa eilistä ja odottaen tämän päiväistä. Olemme molemmat melkein shokissa, että voiko tällaista olla olemassa! Taivaallista seksiä on tuntikausia joka päivä. Aivan käsittämätöntä ja ainutlaatuista. Himoitsemme toisiamme aivan järkyttävästi. Ja saanko emätinorgasmeja? EN, koska en niihin kykene. Muuten olen aivan taivaassa. Kun minulla ei vain pildessä ole semmoisia hermoja tai kohtaa, jota stimuloimalla saan. Klitoris ja pitkä ja voimakas stimulaatio --> orkku.
No ei tietenkään voi kiistää, varmasti tällaisiakin on. Mutta kyllä aika vähemmistössä olet. Tästä ketjusta saa vääristyneen kuvan, että yhdyntäorgasmi ilman käsiä/välineitä olisi jokin harvinaisuus. Ei muuten ole.
Oletko muuten koskaan saanut unissaan orgasmia?
M39
Oletko perehtynyt tutkimuksiin vai puhutko omista kokemuksista? Jännä, kun kyselyissä naiset ilmoittavat todella harvoin saavansa pelkästään panemalla, mutta miehillä on toinen käsitys.
En keksi muuta selitystä kuin sen, että naiset feikkaa. Monet naispuolisista ystävistäni kertovat, että usein feikkaavat näin, koska kokevat, että ovat näin tosinaisia.
Uniorgasmit ovat eri juttu, kuten esim selkäydinvammaisten kokemat reidensilittelyorgasmit.
Miksi uniorgasmit on eri juttu? Miehillä ainakin se aiheuttaa ihan samanlaisen siemensyöksyn kuin aitokin ja se saa alkunsa äärimmäisestä mielen kiihottumisesta ilman mitään estoja. Minusta se on hyvä lähtökohta miettiä, paljonko oikeasti korvien väli vaikuttaa orgasmiin.
Uni on erilainen tila kuin valvetila. Unessa aivojen sähköinen toiminta on erilaista kuin valveilla. Valveillaollessa ei voi jäljitellä unitilaa.
Unenaikaiset siemensyöksyt ovat normaaleja varsinkin pojilla. Naisena olen saanut orgasmeja unessa.
En ymmärrä, miksi naisen pitäisi pyrkiä kohti ns. yhdyntäorgasmia? Kumpi siinä tulee tyytyväiseksi, mies vai nainen? MInä en ole koskaan sellaista kaivannut. Olen täysin tyytyväinen siihen, että yhdynnän aikana klitoristani käsittelee mies tai minä itse ja saan sillä tavalla.
En ole koskaan kokenut olevani mitenkään vajavainen. En ole koskaan yrittänyt viastani parantua. Korvien välissäni ei käsittääkseni ole mitään vikaa. Olen erittäin estoton, voin mm. masturboida lukemattomilla tavoilla kumppanin nähden.
Koen hyvin kummallisena ajattelutavan, että jos mies vain on tarpeeksi hyvä ja jos naisen korvien väli on kunnossa, pelkällä panemalla kyllä saa. Tällä tavalla ajatteleva mies on minusta säälittävä ja paniikissa oman miehisyytensä riittävyyden kanssa.
Miksi pitää saada muutosta asiaan, joka ei ole ongelma?
Naiset muuttuvat iän myötä. Tuntoherkkyys, turvotus, kuivuus, märkyys ym. voivat lisääntyä tai vähentyä. Nainen voi nuorena tarvita erilaista kosketusta kuin keski-iäissä tai vanhana. Orgasmiherkkyys voi vaihdella valtavasti kuukautiskierron tai raskauden vaiheiden mukaan. Liekö sitten korvien välistä kiinni? Ajattelen, että enemmänkin verentungoksesta ja limakalvoturvotuksesta alueella.
Sori, lainaukseni meni väärin.
Kommentoin tälle:
...
Miksi uniorgasmit on eri juttu? Miehillä ainakin se aiheuttaa ihan samanlaisen siemensyöksyn kuin aitokin ja se saa alkunsa äärimmäisestä mielen kiihottumisesta ilman mitään estoja. Minusta se on hyvä lähtökohta miettiä, paljonko oikeasti korvien väli vaikuttaa orgasmiin.
...
Uni on erilainen tila kuin valvetila. Unessa aivojen sähköinen toiminta on erilaista kuin valveilla. Valveillaollessa ei voi jäljitellä unitilaa.
Unenaikaiset siemensyöksyt ovat normaaleja varsinkin pojilla. Naisena olen saanut orgasmeja unessa.
En ymmärrä, miksi naisen pitäisi pyrkiä kohti ns. yhdyntäorgasmia? Kumpi siinä tulee tyytyväiseksi, mies vai nainen? MInä en ole koskaan sellaista kaivannut. Olen täysin tyytyväinen siihen, että yhdynnän aikana klitoristani käsittelee mies tai minä itse ja saan sillä tavalla.
En ole koskaan kokenut olevani mitenkään vajavainen. En ole koskaan yrittänyt viastani parantua. Korvien välissäni ei käsittääkseni ole mitään vikaa. Olen erittäin estoton, voin mm. masturboida lukemattomilla tavoilla kumppanin nähden.
Koen hyvin kummallisena ajattelutavan, että jos mies vain on tarpeeksi hyvä ja jos naisen korvien väli on kunnossa, pelkällä panemalla kyllä saa. Tällä tavalla ajatteleva mies on minusta säälittävä ja paniikissa oman miehisyytensä riittävyyden kanssa.
Miksi pitää saada muutosta asiaan, joka ei ole ongelma?
Naiset muuttuvat iän myötä. Tuntoherkkyys, turvotus, kuivuus, märkyys ym. voivat lisääntyä tai vähentyä. Nainen voi nuorena tarvita erilaista kosketusta kuin keski-iäissä tai vanhana. Orgasmiherkkyys voi vaihdella valtavasti kuukautiskierron tai raskauden vaiheiden mukaan. Liekö sitten korvien välistä kiinni? Ajattelen, että enemmänkin verentungoksesta ja limakalvoturvotuksesta alueella.
Täällä kommentoi yksi naisvihaa uhkuva mies koko ajan. Mikset anna olla? Mitä lisäarvoa tuot tälle keskustelulle? Mitä apua sinusta on ap:lle? Hei laudalle mahtuu vielä, sinne vaan!
Vierailija kirjoitti:
Täällä kommentoi yksi naisvihaa uhkuva mies koko ajan. Mikset anna olla? Mitä lisäarvoa tuot tälle keskustelulle? Mitä apua sinusta on ap:lle? Hei laudalle mahtuu vielä, sinne vaan!
Itse olen jonkun kommentin tonne heitellyt ja en ainakaan itse uhku naisvihaa. Päinvastoin minähän rakastan naisia! Voi olla että ap:n viesti jäi vähän vähälle lukemiselle, mutta nyt kun sen lukaisin, niin itse ainakin pidän ajatustavasta, että voisi vielä avoimin mielin koittaa.
Ylilaudan tiedän ohuesti, mutta en ole koskaan sinne viestiäkään kirjoittanut ja en sinne päädy kuin korkeintaan jonkun linkin kautta, missä on esim julkistettu joku ajankohtaisen rikollisen nimi.
Jäin nyt vielä miettimään tuota termiä "naisviha". Ehkä itse olen kriittinen sille, että joku/jotkut tuputtaa omaa kokemustaan ja maailmankuvaansa yleisesti naisten näkökulmana. Tiedän avovaimoni ja eksäni kautta, että naisten saunailloissa monesti keskustelujen konsensus menee usein liian negatiiviseksi ja ne, joilla asiat ovat mielestään hyvin, jäävät hiljaa joko myötätunnosta tai jopa myötäilevät ihan vaan sovun ylläpitämiseksi. Jäin miettimään, että ehkä sama etiketti estää heitä kirjoittamasta neuvoja tällaiseen ketjuun ja sitten tämä jää typerästi mies vs. nainen -asetelmaksi.
En varmasti tarkoittanut sinua.
Samoin, rakastan miehiä.
Vierailija kirjoitti:
En varmasti tarkoittanut sinua.
Samoin, rakastan miehiä.
Jätät vain 0/5 ihmepenis-trollit huomiotta ja keskustelet muiden kanssa.
Yhdyntäorkut ovat mahdollisia, jos ne ovat tarpeeksi voimakkaita ennen yhdyntää. Tärkeintä on hellyys ja luottamus, miehen on näytettävä eleillään ja tunteillaan, että hän haluaa seksiä juuri sinun kanssasi. Siihen riittää esim. kukkakimppu tai mansikkarasia tuomisiksi, jolloin tiedät, että nyt tulisitte nauttimaan yhteisestä hellyydestä ja pääsisitte purkamaan kaikkein kuumimmat seksihalunne. Kiirettä ei saa pitää,pitkät esileikit ovat kaikkein kiihottavimpia ja mahdollistavat syvimmät ja tainnuttavimmat orkut. Esim. pikkupöksyjä voi riisua pitkään hierontasauvalla, nännejä imeskellen ja riisumisen jälkeen voi sauvalla suristella monet orkut, jolloin voit painautua lämpimään kainaloon ja nautiskella naisena miehen hellyydestä. Näiden ensiorkkujen jälkeen pääset kokemaan tosi intiimit ja loputtomat kielikylvyt, jotka pienen klitoriskiihottimen kera avaavat sinulle Nautinnon puutarhan portit levälleen, jolloin sen kaikkein herkimpien ja nautinnollisimpien hetkien koittaessa, olet valmis olemaan Nainen.
alastonhieroja kirjoitti:
Yhdyntäorkut ovat mahdollisia, jos ne ovat tarpeeksi voimakkaita ennen yhdyntää. Tärkeintä on hellyys ja luottamus, miehen on näytettävä eleillään ja tunteillaan, että hän haluaa seksiä juuri sinun kanssasi. Siihen riittää esim. kukkakimppu tai mansikkarasia tuomisiksi, jolloin tiedät, että nyt tulisitte nauttimaan yhteisestä hellyydestä ja pääsisitte purkamaan kaikkein kuumimmat seksihalunne. Kiirettä ei saa pitää,pitkät esileikit ovat kaikkein kiihottavimpia ja mahdollistavat syvimmät ja tainnuttavimmat orkut. Esim. pikkupöksyjä voi riisua pitkään hierontasauvalla, nännejä imeskellen ja riisumisen jälkeen voi sauvalla suristella monet orkut, jolloin voit painautua lämpimään kainaloon ja nautiskella naisena miehen hellyydestä. Näiden ensiorkkujen jälkeen pääset kokemaan tosi intiimit ja loputtomat kielikylvyt, jotka pienen klitoriskiihottimen kera avaavat sinulle Nautinnon puutarhan portit levälleen, jolloin sen kaikkein herkimpien ja nautinnollisimpien hetkien koittaessa, olet valmis olemaan Nainen.
Hei mieskommentoija, puhut paskaa. Olen Nainen ja minulla on Mies. Kaikki muu tuossa toimii mutta YHDYNNÄSSÄ EN SAA, tajuatko? Ei mulla muuta.
P.s. kukkakimppu tai mansikkarasia XD XD XD
Miten voi kommentoida, että naiset sitä tai tätä, kun samallakin naisella naimaorkun tulemiset vaihtelevat yhtenään, saati vuosien mittaan. Isolla paksulla kalulla naimaorkun kanssa ei välttämättä ole mitään tekemistä. Ei auta, jos nainen ei panemalla ole tulossa. Kokeiltu on sadat kerran. Oma vaimoni on aina ollut huono saamaan naimaorkkuja tai sitten ollut normaali, tiedä sitä. Joka tapauksessa onnistuin heti ekaa kertaa kun sormetin niin pitkälle, että meinasi laueta. Kauaa ei sen jälkeen tarvinnut naida, että laukesi. Siitä otin opikseni ja jatkossa sormetin ja myöhemmin nuolin kilttaa aina h-hetkeen asti. Vaimo on aina ollut sellainen, että naimaorkku tulee ekan 5mln aikana, tai ei enää ollenkaan. Siitä eteenpäin menee aina vain huonommaksi. Ensimmäiset vuosikymmenet sai lähes aina naimaorkun tuolla tapaa riittävän lähelle tuotetun esileikin ansiosta. Pikaseksi oli aivan toivoton yritys ja vain minun mieliksi ja paineen puruksi. Viimeisen vuosikymmenen ei ole auttanut enää sekään, vaan orkku on tuotettu sormettamalla ja suuseksillä. Naitu vasta sitten. Hyvin harvoin on saanut toisen orkun naidessa. Jälkimmäinen ollut aina vaimeampi. Vaimo ollut alusta lähtien mallia laaki ja vainaa, eli yksi raju orkku joka vie "tajun":
Tuohon h-hetkeen kiihoittamiseen on joutunut vuosien mittaan panostamaan, keksimään mitä erilaisimpia seikkoja. Oleellista ollut, että naiminen aloitettu todellakin vasta, kun vaimo on ollut aivan hilkulla. Nykyisin vaimo ei ole enää uskaltanut ottaa riskiä, että jää tulematta. Mutta jos ja kun naimaorkku vielä onnistuu, niin ohan se aivan eri tasolla henkisesti ja fyysisesti. Sen näkee vaimon naamasta ja tuntee vielä seuraavinakin päivinä. Kehrää kuin kissa.
Siitä kalun koosta. Niin hienolta kun se tuntuisikin, että iso kaluni olisi maaginen orkun tuottaja niin ei se nyt vain niin mee. Muuten vaimo saisi edellen naimaorkkuja, vaan kun ei saa. Siihen ei auta vajaa 20cm ja 15cm ympärysmitta yhtään mitään. Saattaa olla haitaksikin. Mistä sitä tietää, ettei pienempi olisi tehokkaampi. Tosin jos ei naimalla tule, niin on ihan sama mitä pillussa liikuttaa. Kiva on isolla kalulla elvistellä, mutta turhauttavaa on ollut pumpata ilman sanottavaa vaikutusta. Naisen naimaorkku taitaa enemmän olla henkimaailman juttuja. Veikkaan, että kalun kokoa tärkeämpää on täydellinen luottamus ja antautuminen, kaipuu, joku sykähdyttävä teko, kiitollisuuden velka, mikä lie naisen mieltä kiihoittava seikka mitä mies on aiheuttanut. Niistä se naimaorkku lähtee, naiminen taitaa siinä olla vain se lopullinen laukaiseva tekijä. Olisikin helppoa jos tietäisi, niin vaimo saisi naimaorkkuja yhä edelleen. Onneksi hän on siitä onnellisessa asemassa, että saanut niitä tuhansia aiemmin. Aivan varmaa on, että olen yrittänyt kaiken tehdä ja keksiä, millä toteuttaisi naimaorkun.
'