En saa orgasmia yhdynnässä.
Olen periaatteessa luopunut jo toivosta. Takana pari pidempää parisuhdetta ja ei ole ollut miesten taidoista tai varustuksesta kiinni. Ainoastaan värisevällä hierontasauvalla onnistuu orkun saaminen.
Nyt kuitenkin 4-kymppisenä on tullut sellainen fiilis, että jos yrittäisi vielä kerran. Ns. kaikki paukut peliin. Tämän nykyisen miehen kanssa haluaisin olla loppuikäni. Ollaankin kokeiltu jotain, mutta haluaisin kuullu muilta kokemuksia. Olisi ihanaa jos parisuhde olisi ikään kuin täydellinen siinä mielessä, että saisi yhdynnässä orgasmin ja vielä samaan aikaan miehen kanssa.
Kommentit (98)
Jos haluat niin voit kertoa mulle näistä fantasioista sähköpostiosoitteeseen jjhsor@gmail.com, mutta ymmärrän toki jos ei. Mutta joka tapauksessa kiitos näistä vinkeistä. Loppuilta meneekin nettiseksikaupoissa ja suunnitellessa ensi viikkoa..
Hyötyisit luultavasti seksuaaliterapiasta
Vierailija kirjoitti:
Oliko tämä kommentti minulle? Mikä tuollaisen terapian tarkoitus on? Koska mun ongelmahan on se, että en kovin merkittävästi kiihotu mistään vaniljajutuista, perusjyystöstä tai alapääni nuolemisesta, vaan jostain ihan muusta. Tuskin se terapeutti sille mitään mahtaa. Mulla ei ole itselläni ongelmaa masturboida näiden fantasioiden kanssa enkä sinänsä koe että niistä on mulle mitään haittaa, niin mietin vaan että mihin tarkoitukseen se seksuaaliterapia tässä oikein tulisi.
N34
Vierailija kirjoitti:
Eli vähän niin kuin ehdottaisit psykiatria 8-vuotiaalle yökastelijalle tai pyörätuolipotilaalle voimaannuttamisterapiaa, jotta hän uskaltaisi ottaa halvaantuneilla jaloillaan sen ensimmäisen askeleen :-)
Fantasiat ovat vain apukeino, jolla voidaan hieman helpottaa orgasmin tuloa. Joka onnistuu siis vain kunnon vibrasauvalla. Ei muulla kuten sormilla.
Niin kuin totesin, että vika on varmaan jossain herkkyyshermotuksissa. Sanotaan esimerkki. Jollain ihmisellä on näöntarkuus täydet 2.0 ja toisella 0.5 täydellä lasikorjauksella. Ei siinä auta vaikka terävänäköinen antaa vinkkejä, että yritä siristää samanaikaisesti silmiä kun pidät silmää rentona, niin näet alimmaisenkin rivin kirjaimia. Kun et vaan näe, niin et näe. Ei siinä paljoa auta psykoterapeutit tai muut. Tai, että jos jollain on 10 kertaa isompi kipuhermo kuin toisella vastaavassa paikassa. Niin sitten tämä jolla ei ole juuri yhtään kipua taivastelisi kovaan ääneen, että miten voi olla noin kipuherkkä. Ajattele vaikka, että kipua ei ole, niin sitten et sitä tunne niin kuin en minäkään.
Ei se sille mitään mahdakaan mut voi yrittää neuvoa sinua harjoittelemaan ja yrittämään itse mahtaa jos oikeasti asiaan muutosta haluat
Vierailija kirjoitti:
Ei se sille mitään mahdakaan mut voi yrittää neuvoa sinua harjoittelemaan ja yrittämään itse mahtaa jos oikeasti asiaan muutosta haluat
Kiitos ajatuksesta, mutta en tarvitse terapeuttia auttamaan jossain sellaisessa asiassa missä hän ei pysty auttamaan. Muutosta haluan ja näillä vinkeillä voi hyvinkin onnistua. Sitten kun onnistumisia alkaa tulla enemmän, niin siitä voi tulla tapa. Ja mistä sitä tietää, vaikka kohta huudetaan kilpaa miehen kanssa orkkuja :-)
Orgasmin kanssa koen kahta erillaista tilaa.
Ensimmäinen on puhtaasti aivot pihalle ja rentoutan itseni tilanteeseen ja koen vain fyysistä olemustani ja tuntemuksia, parhaiten onnistun katsomalla aktin aikana miestäni syvälle silmiin ja tulee tunneperäinen laukaisija orgasmille.
Toinen liittyy juurikin fantasioihin jotka ovat enemmän henkinen pääoma jota en voi valitettavasti elää mieheni kanssa, koska hän ei kiihotu lainkaan tästä. Tarkemmin sanottuna fantasiani ovat osa seksuaalista minääni, toinen persoonani. Ihan yleinen setti, olen alistuva ja lievästi masokisti. Toisaalta välillä yksin kuolen epätoivoin kynsiin kun en pääse toteuttamaan itseäni seksuaalisesti rakastamani ihmisen kanssa, mutta muuten oma suhteeni on täysi kymppi ja en halua miestäni vaihtaa. Epäilen, että vastaan kävelisi aidosti dominantti mies, joka kaupan päälle myös rakastuisi minuun ja toisin päin. Nääh, tämä on sitä kuuluisaa fantasiaa.
Ja kyllä, klitoriksen stimulointi ennen ja yhdynnän kanssa yhdistettynä g-pisteen stimuloimiseen on työmaa mistä alkaa hakemaan orgasmia yhdynnässä.
Ap, tarkoititko, että saat värisevällä hieromasauvalla kun se on emättimessä tai klitoriksella?
En myöskään saa yhdynnässä. En ole koskaan saanut, ei millään lailla ala mitään nousua kohti orgasmia, vaikka muuten aivan mahtavalta tuntuukin. Nuorena minua ei edes kiinnostanut saada mitään emättimeeni esim masturboidessa. Nyt kyllä nautin naimisestä järjettömästi.
On ollut erilaisia kumppaneita ja erilaisia kaluja. Nyt suhde aivan ihanan miehen kanssa, jolla täydellinen kyrpä ja haluamme tuottaa toisillemme nautintoa.
Olen myös itse kokeillut, eikö emätinorgasmi onnistuisi, siis sormilla ja / tai leluilla. Ei todellakaan, ei. Kerrankin yritin tunnin ennen kuin annoin periksi.
Tarvitsen voimakasta ja pitkää klitorisstimulaatiota. Siis puhutaan jostain 15 - 30 minuutista. Sormet, vibrat, muut lelut niin saan yksin ja niitä käyttäessä siis tietysti yhdynnässäkin, mutten siis panemisesta.
Naurattaa ajatuskin, että saisin vaikka päällä ollessani - sitä vauhtia ja voimakkuutta en millään pystyisi klitorikselle saamaan, mitä tarvitsen!
Tulikin mieleen, että joskus oli sellainen penisrengas, jossa oli hyvä, voimakas klitoriskiihotin, ja silloin sain ns yhdynnässä, mutta siis klitoriksella tietty. Oli kuitenkin hienoa. Se rengas sitten kuulemma tuntui miehestä ikävältä ja puristi, joten se siitä. Ja tosiaan se klitoriskiihotin oli ihan supertehokas. Siinä on kyllä kokeilun arvoinen idea ap:llekin! Harmi vain, kun seksikaupat kehuvat joka lelun maasta taivaaseen, mutta missään ei ole vaikka numero- tai tähtisysteemillä kerrottu lelun voimakkuutta ja tehoa.
Ikää 50+ joten uskon myös, että pelkällä panemisella en tule koskaan saamaan. Olen silti onnellinen, että saan orgasmeja. On kuulemma niitäkin, jotka eivät laukea millään tavalla koskaan. Orgasmini ovat myös todella voimakkaita ja pitkiä.
Mitään estoja sängyssä ei todellakaan ole. Seksistä tykkään aivan järjettömän paljon, olen himokas, aina valmis, kokeilunhaluinen.
Olen vakuuttunut, että hermotukset menee meillä naisilla eri lailla. Harmittaahan tämä itseäni kovasti, mikä olisi sen ihanampaa kuin että oma rakas naisi minut orgasmiin.
Ne, jotka ehdottavat, että ensin kiihotetaan sormin tai nuolemalla ihan rajoille ja sitten jatketaan yhdynnällä, ja sitten nainen saisi: kiva jos toimii teillä. Minulla jos tekniikka muuttuu ja / tai kiihotus loppuu vaikka vain sekuntia tai kahta ennen orkkua, niin sitä ei kyllä sitten enää tule. Saisin varmaan kilarit, kun juuri olisin saamassa, ja toinen lopettaisi.
Tsemppiä ap! Kokeile kaikkia vinkkejä, mitä ketjusta ehkä olet saanut, ja tule vaikka kertomaan myöhemmin, miten kävi! Olet minua nuorempi, kuka ties vielä......mutta uskon kyllä täysin tuohon, mitä sanot, että meidät on rakennettu eri lailla. Jos näin on, tarvii vain oppia nauttimaan siitä, mistä nautintoa saa, ja maksimoimaan se.
Ap, tarkoititko, että saat värisevällä hieromasauvalla kun se on emättimessä tai klitoriksella?
En myöskään saa yhdynnässä. En ole koskaan saanut, ei millään lailla ala mitään nousua kohti orgasmia, vaikka muuten aivan mahtavalta tuntuukin. Nuorena minua ei edes kiinnostanut saada mitään emättimeeni esim masturboidessa. Nyt kyllä nautin yhdynnästä järjettömästi.
On ollut erilaisia kumppaneita ja erilaisia kaluja. Nyt suhde aivan ihanan miehen kanssa, jolla täydellinen k***ä ja haluamme tuottaa toisillemme nautintoa.
Olen myös itse kokeillut, eikö emätinorgasmi onnistuisi, siis sormilla ja / tai leluilla. Ei todellakaan, ei. Kerrankin yritin tunnin ennen kuin annoin periksi.
Tarvitsen voimakasta ja pitkää klitorisstimulaatiota. Siis puhutaan jostain 15 - 30 minuutista. Sormet, vibrat, muut lelut niin saan yksin ja niitä käyttäessä siis tietysti yhdynnässäkin, mutten siis panemisesta.
Naurattaa ajatuskin, että saisin vaikka päällä ollessani - sitä vauhtia ja voimakkuutta en millään pystyisi klitorikselle saamaan, mitä tarvitsen!
Tulikin mieleen, että joskus oli sellainen penisrengas, jossa oli hyvä, voimakas klitoriskiihotin, ja silloin sain ns yhdynnässä, mutta siis klitoriksella tietty. Oli kuitenkin hienoa. Se rengas sitten kuulemma tuntui miehestä ikävältä ja puristi, joten se siitä. Ja tosiaan se klitoriskiihotin oli ihan supertehokas. Siinä on kyllä kokeilun arvoinen idea ap:llekin! Harmi vain, kun seksikaupat kehuvat joka lelun maasta taivaaseen, mutta missään ei ole vaikka numero- tai tähtisysteemillä kerrottu lelun voimakkuutta ja tehoa.
Ikää 50+ joten uskon myös, että pelkällä panemisella en tule koskaan saamaan. Olen silti onnellinen, että saan orgasmeja. On kuulemma niitäkin, jotka eivät laukea millään tavalla koskaan. Orgasmini ovat myös todella voimakkaita ja pitkiä.
Mitään estoja sängyssä ei todellakaan ole. Seksistä tykkään aivan järjettömän paljon, olen himokas, aina valmis, kokeilunhaluinen.
Olen vakuuttunut, että hermotukset menee meillä naisilla eri lailla. Harmittaahan tämä itseäni kovasti, mikä olisi sen ihanampaa kuin että oma rakas naisi minut orgasmiin.
Ne, jotka ehdottavat, että ensin kiihotetaan sormin tai nuolemalla ihan rajoille ja sitten jatketaan yhdynnällä, ja sitten nainen saisi: kiva jos toimii teillä. Minulla jos tekniikka muuttuu ja / tai kiihotus loppuu vaikka vain sekuntia tai kahta ennen orkkua, niin sitä ei kyllä sitten enää tule. Saisin varmaan kilarit, kun juuri olisin saamassa, ja toinen lopettaisi.
Tsemppiä ap! Kokeile kaikkia vinkkejä, mitä ketjusta ehkä olet saanut, ja tule vaikka kertomaan myöhemmin, miten kävi! Olet minua nuorempi, kuka ties vielä......mutta uskon kyllä täysin tuohon, mitä sanot, että meidät on rakennettu eri lailla. Jos näin on, tarvii vain oppia nauttimaan siitä, mistä nautintoa saa, ja maksimoimaan se.
p.s. Jouduin siistimään kieltäni, kommenttia ei olisi julkaistu muuten! Sana k***ä oli liikaa! ;D
Muutin myös eräät termit "yhdynnäksi" niin meni läpi. Hassua.
Penisrengas tärinällä on molemmille kiva, mutta meillä ei toimi kunnolla koska värinä on liian heikko.
Niitä leluja pitää vaan kokeilla tarpeeksi montaa, että itselle parhaiten sopivat löytyvät.
Meille on löytynyt :)
Ohis, mutta jos joku osaa suositella voimakasvärinäistä isolla ympärysmitalla niin kiinnostaa!
Vierailija kirjoitti:
Ohis, mutta jos joku osaa suositella voimakasvärinäistä isolla ympärysmitalla niin kiinnostaa!
Fun factory: big boss
Vierailija kirjoitti:
Sinful:lla on Bodywand WandPLUS Rabbit hyvässä tarjouksessa. Vaimo tykkää mutta äänekäs laite kyllä.
Kyllä se vaan valitettavasti on miehestä ja parin kemioista kiinni se homma. Kun sulla on kumppani, jota himoitset palavasti, kiihotut vaikka hänen tuoksustaan ja hymyilet aina hänen seurassaan, niin niitä orgasmeja vaan tulee yhdynnöissä ja vieläpä asennoissa, joista et ole ennen ollut edes lähellä laueta.
Tietenkin miehen kokemuksella ja varustuksellakin on oma osansa, mutta ei mitään verrattuna muuhun osaan kokonaisuutta.
Tuossa on se karu totuus, vasta asian itse kokenut ymmärtää 100% mitä tarkoitan.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se vaan valitettavasti on miehestä ja parin kemioista kiinni se homma. Kun sulla on kumppani, jota himoitset palavasti, kiihotut vaikka hänen tuoksustaan ja hymyilet aina hänen seurassaan, niin niitä orgasmeja vaan tulee yhdynnöissä ja vieläpä asennoissa, joista et ole ennen ollut edes lähellä laueta.
Tietenkin miehen kokemuksella ja varustuksellakin on oma osansa, mutta ei mitään verrattuna muuhun osaan kokonaisuutta.
Tuossa on se karu totuus, vasta asian itse kokenut ymmärtää 100% mitä tarkoitan.
Totta tuokin mutta pitkässä parisuhteessa ei kyllä toimi kaiken aikaa. Kyllä elämän suola on se kun keksitään uusia asioita millä toisen saa huipulle. Mulla ainakin vaimolle riittää mielettömäksi kiihokkeeksi jo se, kun ennakkoon ilmoitan että kun tuut töistä niin sitten otan sut vaikka mikä olisi. Tai kun sanon että tilasin uuden lelun mutta enpäs kerro vielä että millaisen. Kuumana on lyyli nukkumaan mentäessä :)
Vierailija kirjoitti:
Paskapuhetta. Olen suhteessa, jossa kipinät lensi ensikohtaamisella. Olemme keski-ikäisiä ihmisiä, ei mitään kokemattomia teinejä. Tällaista kemiaa en ole koskaan kokenut. Olemme hulluina toisiimme, ei pysty pitään käsiä irti toisesta, pieninkin kosketus sytyttää. Oikeasti, hipaisu ja olen kuuma ja märkä. Ei tällaista ole ollut koskaan, en olisi uskonut todeksi. Julkisella paikalla täytyy yrittää olla asiallisesti, mutta kun katse kohtaa, niin huh huh. Päivät menee molemmilla ajatellessa seksiä toisen kanssa, muistellessa eilistä ja odottaen tämän päiväistä. Olemme molemmat melkein shokissa, että voiko tällaista olla olemassa! Taivaallista seksiä on tuntikausia joka päivä. Aivan käsittämätöntä ja ainutlaatuista. Himoitsemme toisiamme aivan järkyttävästi. Ja saanko emätinorgasmeja? EN, koska en niihin kykene. Muuten olen aivan taivaassa. Kun minulla ei vain pildessä ole semmoisia hermoja tai kohtaa, jota stimuloimalla saan. Klitoris ja pitkä ja voimakas stimulaatio --> orkku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paskapuhetta. Olen suhteessa, jossa kipinät lensi ensikohtaamisella. Olemme keski-ikäisiä ihmisiä, ei mitään kokemattomia teinejä. Tällaista kemiaa en ole koskaan kokenut. Olemme hulluina toisiimme, ei pysty pitään käsiä irti toisesta, pieninkin kosketus sytyttää. Oikeasti, hipaisu ja olen kuuma ja märkä. Ei tällaista ole ollut koskaan, en olisi uskonut todeksi. Julkisella paikalla täytyy yrittää olla asiallisesti, mutta kun katse kohtaa, niin huh huh. Päivät menee molemmilla ajatellessa seksiä toisen kanssa, muistellessa eilistä ja odottaen tämän päiväistä. Olemme molemmat melkein shokissa, että voiko tällaista olla olemassa! Taivaallista seksiä on tuntikausia joka päivä. Aivan käsittämätöntä ja ainutlaatuista. Himoitsemme toisiamme aivan järkyttävästi. Ja saanko emätinorgasmeja? EN, koska en niihin kykene. Muuten olen aivan taivaassa. Kun minulla ei vain pildessä ole semmoisia hermoja tai kohtaa, jota stimuloimalla saan. Klitoris ja pitkä ja voimakas stimulaatio --> orkku.
No ei tietenkään voi kiistää, varmasti tällaisiakin on. Mutta kyllä aika vähemmistössä olet. Tästä ketjusta saa vääristyneen kuvan, että yhdyntäorgasmi ilman käsiä/välineitä olisi jokin harvinaisuus. Ei muuten ole.
Oletko muuten koskaan saanut unissaan orgasmia?
M39
Itkettää tämän aiheen toistuva esilletulo.
Suurin osa naisista ei saa orkkua ilman klitorisstimulaatiota, vaikka mitä tehtäsiin! Vaikka olisi miten mahtava mies! Vaikka olisi miten suunnattoman paljon rakkautta! Vaikka miten harjoittelisi! Vaikka olisi miten sinut itsensä kanssa! Vaikka miten hyväksyisi itsensä naisena!
Ja se ei ole mikään vika eikä vajaus. Miksi ihmeessä pitäisi saada? Käyttäkää mielikuvitusta ja leluja tai mitä tahansa!
Jotkut saa pelkästään panemalla aina, yleensä, joskus tai harvoin.
Ise olen kerran elämässäni saanut pelkästään panemalla. Mulla oli lääkekuuri, joka sivuvaikutuksena turvotti limakalvoja. Olin alapäästä melkoisen turvonnut, klitoris oli paisunut ja ylsi lähemmäksi vaginan suuta. Silloin pelkkä paneminen riitti, mutta klitorisstimulaatiosta siinäkin laukesin, mutta siihen ei tarvinnut erikseen koskea, koska se ylsi stimuloituitumaan siinä penetraation aikana.
Surullista, että tämä on vielä nykyäänkin jollekin ongelma tai vajavaisuus. Ja miehelle itsetuntoasia, jos pelkkä paneminen ei ”riitä” naisen orgasmiin.
Mä en yksinkertaisesti voi puhua mun fantasioista kenellekään, en edes tunnustaa niitä netissä anonyyminä. Täällä mun viestit eivät menisi edes sensuurista läpi :D Kun olisikin kyse jostain kuristamisesta, läpsimisestä, sitomisesta ja nimittelystä, niitä on kyllä jo kokeiltu ja ihan hauskaa oli nekin. Jos mun seksikumppani kertoisi mulle fantasioivansa niistä asioista kuin minäkin, niin juoksisin karkuun ja lujaa ja soittaisin poliisille. Että pidän ne jatkossakin omana tietona ja voin sanoa että osa siitä poskien punasta orgasmin jälkeen tulee ihan vaan häpeästä (mikä on toki osaltaan kiihottavaa sekin).
N34