Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En saa orgasmia yhdynnässä.

Vierailija
18.07.2018 |

Olen periaatteessa luopunut jo toivosta. Takana pari pidempää parisuhdetta ja ei ole ollut miesten taidoista tai varustuksesta kiinni. Ainoastaan värisevällä hierontasauvalla onnistuu orkun saaminen.

Nyt kuitenkin 4-kymppisenä on tullut sellainen fiilis, että jos yrittäisi vielä kerran. Ns. kaikki paukut peliin. Tämän nykyisen miehen kanssa haluaisin olla loppuikäni. Ollaankin kokeiltu jotain, mutta haluaisin kuullu muilta kokemuksia. Olisi ihanaa jos parisuhde olisi ikään kuin täydellinen siinä mielessä, että saisi yhdynnässä orgasmin ja vielä samaan aikaan miehen kanssa.

Kommentit (98)

Vierailija
61/98 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehenä en ole saanut ketään naista laukeamaan pelkällä panemisella, mutta en ole sitä olettanutkaan. Useimmille olen kyllä saanut annettua hyvät orgasmit nuolemalla, käsin hyväilemällä tai panon aikana sormet klitoriksella. Joten loppu hyvin, kaikki hyvin. ;)

-M42

Tuollaisen miehen kanssa on mahtavaa ja vapauttavaa olla: hän hyväksyy naisen sellaisena, millainen hän on. Siis rakennettu näin, että tarvitsee tiettyjä asioita, että saa, ja toiset jutut eivät toimi. Ja tuo, että on halukas ja valmis antamaan nautintoa naiselleen. Parasta. <3

Vierailija
62/98 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehenä en ole saanut ketään naista laukeamaan pelkällä panemisella, mutta en ole sitä olettanutkaan. Useimmille olen kyllä saanut annettua hyvät orgasmit nuolemalla, käsin hyväilemällä tai panon aikana sormet klitoriksella. Joten loppu hyvin, kaikki hyvin. ;)

-M42

Tuollaisen miehen kanssa on mahtavaa ja vapauttavaa olla: hän hyväksyy naisen sellaisena, millainen hän on. Siis rakennettu näin, että tarvitsee tiettyjä asioita, että saa, ja toiset jutut eivät toimi. Ja tuo, että on halukas ja valmis antamaan nautintoa naiselleen. Parasta. <3

Kiitos! Pyrin tuottamaan naiselleni nautintoa parhaani mukaan, ja yleensä olen saanut oman osani myös vastapalveluksena. :) Nykyinen naiseni onkin viihtynyt kanssani jo pitkään, ja sanoo saavansa seksistä kanssani kaiken mitä tarvitsee. Kyllähän sekin hyväilee itsetuntoa. :)

-M42

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/98 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-M42

Minä nykyään kyllä aina lähtökohtaisesti oletan, että nainen kuin nainen laukeaa panemisella ja näen tarvittaessa siihen vaivaa. Muutama hyvä kikka on tarttunut matkan varrelta, mutta eihän se silti mikään automaatio kaikille ole. Edellisen tyttöystävän kanssa taisi puolen vuoden aikana ainoastaan 2-3 krt tulla kunnon tärinäorkut.

Hän kyllä usein hukkasi orkun juuri ennen H-hetkeä nuollessakin. Tällaistakaan en ole ennen itse kohdannut, vaikka kumppaneita on takana varsin reilusti. Suhteemme kariutui lopulta juurikin seksiin, emme olleet siinä vaan sopiva pari.

Vierailija
64/98 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-M42

Kiitos! Pyrin tuottamaan naiselleni nautintoa parhaani mukaan, ja yleensä olen saanut oman osani myös vastapalveluksena. :) Nykyinen naiseni onkin viihtynyt kanssani jo pitkään, ja sanoo saavansa seksistä kanssani kaiken mitä tarvitsee. Kyllähän sekin hyväilee itsetuntoa. :)

-M42

Olisipa sinunlaisiasi miehiä enemmän!

Sama kokemus, itselläni on ihana mies, jolle nautintoni on tärkeä. Haluan luonnollisesti hänen nauttivan myös niin paljon kuin koskaan. Teen sen eteen ihan mitä tahansa.

Vierailija
65/98 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun puoliso saa panemalla, kestosta riippuen 4-5 orgasmia. Voisin tieteellisiin syihin vedoten sua nussia niin näkisi onko se kalusta kiinni tai sen käyttäjästä. Pituutta on 17.5cm ja ympärys on 15.5-16cm

Vierailija
66/98 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun puoliso saa panemalla, kestosta riippuen 4-5 orgasmia. Voisin tieteellisiin syihin vedoten sua nussia niin näkisi onko se kalusta kiinni tai sen käyttäjästä. Pituutta on 17.5cm ja ympärys on 15.5-16cm

Ai, miehelläni on muuten samaa kokoluokkaa paitsi paksumpi, joten ei kiitos.

Luulisi, että kaikki jo tajuaisi mutta ei. Miesten on vain pakko vängätä aiheesta. Huoh.

Vierailija
67/98 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

P.s. ja tajunnanräjäyttävää seksiä voi olla tunteja samana päivänä.

Enköhän saisi jollain dildollakin itse, jos se olisi mahdollista? Niitähän saa kaikkia kokoja ja malleja ja itse voi jatkaa niin kauan kuin lystää. Vaan kun en saa.

Vierailija
68/98 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on ihan selvästi pilannut klitoriksensa tuntoherkkyyden liian mekaanisella ja kovalla hinkkaamisella. Vibra värisee niin kovaa, ettei kukaan pysty samaan käsin tai suulla.

Vierailija
69/98 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas täällä hurjan paksuja peniksiä ainakin viimeisellä sivulla. Itse olen naisen toimesta huijattu luulemaan itseäni paksuksi, vaikka on vain 15cm ympärys varresta. :(

En tiedä päteekö miesten jutut naisten maailmaan, mutta itsellä ainakin katoaa orkku vaan kauemmas, jos sitä tulemista alkaa kesken kaiken oikein ajattelemaan. Ilman miettimistä se voi sitten yllättää, kun yhtäkkiä alkaa tuntumaan ihan sairaan hyvältä ja boom...

Vierailija
70/98 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on ihan selvästi pilannut klitoriksensa tuntoherkkyyden liian mekaanisella ja kovalla hinkkaamisella. Vibra värisee niin kovaa, ettei kukaan pysty samaan käsin tai suulla.

Ai kun kiva, taas setä sanoo, miten asiat on!

Tässä puhuttiin muutrn yhdynnässä laukeamisesta. Luitko aloitusta?

Vierailija
71/98 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama täysin pihalla oleva mies kehuskeli joukossa, mutta onneksi myös niitä miehiä, joilla oli tietoa ja kokemusta. Wau mikä vagina nimisessä kirjassa ainakin kerrotaan naisen sp-elinten anatomiasta. 

Kaikki naisetkaan eivät tunne omaa anatomiaansa ihan lääketieteen kannalta. Klitoris on suurimmaksi osaksi piilossa. Ns. g-piste ulottuu osalla naisista vaginan (=lihasputki) taakse, mikä aiheuttaa tuntoherkemmän alueen. Eli emätinorgasmi on sekin klitoriksen aiheuttama, mitään g-pistettä ei ole olemassa.

Suurin osa naisista ei saa emätinyhdynnästä orgasmia (fakta) ja ne jotka saavat, onnistuvat emättimen kautta stimuloimaan klitorista. Ei siis ole mitään syytä tuntea huonoutta tai ottaa paineita, jos pelkästä yhdynnästä ei saa orgasmia. Kaikki tavat saada ovat yhtä hyviä, uusiakin tapoja voi löytää.  

Vierailija
72/98 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai, miehelläni on muuten samaa kokoluokkaa paitsi paksumpi, joten ei kiitos.

Luulisi, että kaikki jo tajuaisi mutta ei. Miesten on vain pakko vängätä aiheesta. Huoh.

Jätä vähemmälle se pirin nauttiminen. Pysyy pillukin kunnossa

Vierailija
73/98 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole pihalla ja kokemusta on varmasti tarpeeksi. Tuo tutkimus ei vaan täsmää tosielämän kanssa. Ainakaan minun.

Sanoisin näin, että tässä ketjussa puhutaan minun makuun aivan liian mekaanisesti orgasmista. Oikeasti orgasmi koostuu suurelta osin kiihotuksesta, tunteista, luottamuksesta, turvallisuuden tunteesta, hallinnan menettämisestä, feromoneista, kosketuksesta JA tietenkin myös sukupuolielinten välisestä kitkasta. Varmaan paljon jäi poiskin ja jokaisella vielä tietysti omia mieltymyksiä päälle. 

Kaikki eivät saa yhdynnässä, se on totta. On olemassa naisia, jotka saavat orgasmin jo rintojen imemistä, toiset taas anaaliseksistä. Ihmiset on erilaisia ja reagoivat eri tasolla asioihin. Esimerkiksi jotkut mielenterveyslääkkeet turruttavat lukemani mukaan joitain tarvittavia tuntoja peruuttamattomasti. Eli kuurin jälkeen ei palaudukaan entiselleen. Toisaalta jollain voi joku lääkitys tai vamma muuttaa tilannetta jopa niin, että elämä on yhtä orgasmia.

Tarkoitan lopulta sitä, että uskon yksilöllisiin eroihin. Mutta en usko mihinkään mittanauhoihin tai muuten insinöörimäisiin keinoihin määritellä yksilön alttius emätinorgasmille. Ja klitoriksen jalustalle nostaminenkin on vähän yliammuttua. Varmasti tärkein sukupuolielimen tunteva osa naisille, mutta sekään ei itsessään tuota orgasmia, vaikka sitä kuinka räpeltäisi, mikäli mieli tappelee vastaan.

Vierailija
74/98 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole pihalla ja kokemusta on varmasti tarpeeksi. Tuo tutkimus ei vaan täsmää tosielämän kanssa. Ainakaan minun.

Sanoisin näin, että tässä ketjussa puhutaan minun makuun aivan liian mekaanisesti orgasmista. Oikeasti orgasmi koostuu suurelta osin kiihotuksesta, tunteista, luottamuksesta, turvallisuuden tunteesta, hallinnan menettämisestä, feromoneista, kosketuksesta JA tietenkin myös sukupuolielinten välisestä kitkasta. Varmaan paljon jäi poiskin ja jokaisella vielä tietysti omia mieltymyksiä päälle. 

Kaikki eivät saa yhdynnässä, se on totta. On olemassa naisia, jotka saavat orgasmin jo rintojen imemistä, toiset taas anaaliseksistä. Ihmiset on erilaisia ja reagoivat eri tasolla asioihin. Esimerkiksi jotkut mielenterveyslääkkeet turruttavat lukemani mukaan joitain tarvittavia tuntoja peruuttamattomasti. Eli kuurin jälkeen ei palaudukaan entiselleen. Toisaalta jollain voi joku lääkitys tai vamma muuttaa tilannetta jopa niin, että elämä on yhtä orgasmia.

Tarkoitan lopulta sitä, että uskon yksilöllisiin eroihin. Mutta en usko mihinkään mittanauhoihin tai muuten insinöörimäisiin keinoihin määritellä yksilön alttius emätinorgasmille. Ja klitoriksen jalustalle nostaminenkin on vähän yliammuttua. Varmasti tärkein sukupuolielimen tunteva osa naisille, mutta sekään ei itsessään tuota orgasmia, vaikka sitä kuinka räpeltäisi, mikäli mieli tappelee vastaan.

Miksi otit itseesi, eihän kukaan ole kiistänyt tässä sanomiasi asioita. Klitoriksen anatomia ja se, ettei g-pistettä ole olemassa, vaan kyse on klitoriksen tuottamasta tuntoherkemmästä alueesta vaginassa eivät ole mitään tutkimuksia, vaan lääketieteellinen fakta. 

Ja klitoriksen stimulointi voi olla vähimmillään vaikka reisien yhteen puristamista, kun tehdään enimmäkseen jotain muuta kuin kajotaan klitorikseen, suoraan kajoaminen ei ole välttämätöntä kaikille, jotta voi saada orgasmin. Se ei silti poista klitoriksen tärkeyttä.

Klitoris vastaa penistä, sekin on lääketieteellinen fakta, joten siltä pohjalta voit miettiä miten tärkeä se on, tosin klitoris on huomattavasti herkempi (se näkyvä osa), enemmän tuntohermoja. Totta kai orgasmin saaminen on yksilöllistä, mutta orgasmivaikeuksissa tarvitaan myös oikeaa tietoa fysiologiasta. 

Vierailija
75/98 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi otit itseesi, eihän kukaan ole kiistänyt tässä sanomiasi asioita. 

Koska olen joskus kuukausia sitten käynyt tämän keskustelun täällä ja tiedän jo jatkon. Jos sanon, että neljä viidestä naisesta saa yhdyntäorgasmin kanssani, moni ekaa kertaa elämässään, niin olen joko valehtelija tai naiset feikkaa. Koska tutkimus! Ja alapeukkua siskot, taisteluun!

Vierailija
76/98 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulisin, että puhut paskaa. Pelkällä sun vehkeellä ei mitään orgasmeja tuoteta.

Vierailija
77/98 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpas täällä hurjan paksuja peniksiä ainakin viimeisellä sivulla. Itse olen naisen toimesta huijattu luulemaan itseäni paksuksi, vaikka on vain 15cm ympärys varresta. :(

En tiedä päteekö miesten jutut naisten maailmaan, mutta itsellä ainakin katoaa orkku vaan kauemmas, jos sitä tulemista alkaa kesken kaiken oikein ajattelemaan. Ilman miettimistä se voi sitten yllättää, kun yhtäkkiä alkaa tuntumaan ihan sairaan hyvältä ja boom...

Tällä palstalla 90% miehistä on vähintään 17cm pitkä ja 5cm halkaisijaltaan oleva penis, jos et ole sattunut huomaamaan. Ja he kaikki saavat helposti kaikille naisille orgasmin. Varsinaisia panomiehiä siis.

Vierailija
78/98 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulisin, että puhut paskaa. Pelkällä sun vehkeellä ei mitään orgasmeja tuoteta.

No ei tuo määrä nyt mitenkään NIIN ihmeellinen ole, että paskapuheeksi pitäisi tuomita. Ja varmaan kaveri osaa muutakin.

Vierailija
79/98 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi otit itseesi, eihän kukaan ole kiistänyt tässä sanomiasi asioita. 

Koska olen joskus kuukausia sitten käynyt tämän keskustelun täällä ja tiedän jo jatkon. Jos sanon, että neljä viidestä naisesta saa yhdyntäorgasmin kanssani, moni ekaa kertaa elämässään, niin olen joko valehtelija tai naiset feikkaa. Koska tutkimus! Ja alapeukkua siskot, taisteluun!

Ei se minua häiritse, vaikka kaikki naisesi olisivat saaneet, mutta se ei silti poista tutkimustulosten ja fysiologisten faktojen oikeellisuutta.

Jos klitoriksen suoraa stimulaatiota ei osaa (kovakourainen tai ei osaa kysyä mistä nainen pitää), niin silloin on parempi, ettei sitä tee ollenkaan, koska sehän sattuu. Klitoriksen näkymättömissä olevat osat auttavat kiihottumisessa työntöjen, kulman ja rytmin ansiosta.

Vierailija
80/98 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet tervetullut seuraamaan yhdyntöjämme milloin vain. Ei tietenkään pelkällä peniksellä niitä tuoteta. Meidän osat ovat niin hyvin yhteensopivia. Kumppani saa nuolemalla ja yhdynnässä. Erityisesti mikäli terskalla hieroo kohdunsuuta niin ei koskaan ole kestänyt minuuttiakaan että saa orgasmin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kuusi