Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En saa orgasmia yhdynnässä.

Vierailija
18.07.2018 |

Olen periaatteessa luopunut jo toivosta. Takana pari pidempää parisuhdetta ja ei ole ollut miesten taidoista tai varustuksesta kiinni. Ainoastaan värisevällä hierontasauvalla onnistuu orkun saaminen.

Nyt kuitenkin 4-kymppisenä on tullut sellainen fiilis, että jos yrittäisi vielä kerran. Ns. kaikki paukut peliin. Tämän nykyisen miehen kanssa haluaisin olla loppuikäni. Ollaankin kokeiltu jotain, mutta haluaisin kuullu muilta kokemuksia. Olisi ihanaa jos parisuhde olisi ikään kuin täydellinen siinä mielessä, että saisi yhdynnässä orgasmin ja vielä samaan aikaan miehen kanssa.

Kommentit (98)

Vierailija
41/98 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se vaan valitettavasti on miehestä ja parin kemioista kiinni se homma. Kun sulla on kumppani, jota himoitset palavasti, kiihotut vaikka hänen tuoksustaan ja hymyilet aina hänen seurassaan, niin niitä orgasmeja vaan tulee yhdynnöissä ja vieläpä asennoissa, joista et ole ennen ollut edes lähellä laueta.

Tietenkin miehen kokemuksella ja varustuksellakin on oma osansa, mutta ei mitään verrattuna muuhun osaan kokonaisuutta.

Tuossa on se karu totuus, vasta asian itse kokenut ymmärtää 100% mitä tarkoitan.

Paskapuhetta. Olen suhteessa, jossa kipinät lensi ensikohtaamisella. Olemme keski-ikäisiä ihmisiä, ei mitään kokemattomia teinejä. Tällaista kemiaa en ole koskaan kokenut. Olemme hulluina toisiimme, ei pysty pitään käsiä irti toisesta, pieninkin kosketus sytyttää. Oikeasti, hipaisu ja olen kuuma ja märkä. Ei tällaista ole ollut koskaan, en olisi uskonut todeksi. Julkisella paikalla täytyy yrittää olla asiallisesti, mutta kun katse kohtaa, niin huh huh. Päivät menee molemmilla ajatellessa seksiä toisen kanssa, muistellessa eilistä ja odottaen tämän päiväistä. Olemme molemmat melkein shokissa, että voiko tällaista olla olemassa! Taivaallista seksiä on tuntikausia joka päivä. Aivan käsittämätöntä ja ainutlaatuista. Himoitsemme toisiamme aivan järkyttävästi. Ja saanko emätinorgasmeja? EN, koska en niihin kykene. Muuten olen aivan taivaassa. Kun minulla ei vain pildessä ole semmoisia hermoja tai kohtaa, jota stimuloimalla saan. Klitoris ja pitkä ja voimakas stimulaatio --> orkku.

No ei tietenkään voi kiistää, varmasti tällaisiakin on. Mutta kyllä aika vähemmistössä olet. Tästä ketjusta saa vääristyneen kuvan, että yhdyntäorgasmi ilman käsiä/välineitä olisi jokin harvinaisuus. Ei muuten ole.

Oletko muuten koskaan saanut unissaan orgasmia?

M39

Oletko perehtynyt tutkimuksiin vai puhutko omista kokemuksista? Jännä, kun kyselyissä naiset ilmoittavat todella harvoin saavansa pelkästään panemalla, mutta miehillä on toinen käsitys.

En keksi muuta selitystä kuin sen, että naiset feikkaa. Monet naispuolisista ystävistäni kertovat, että usein feikkaavat näin, koska kokevat, että ovat näin tosinaisia.

Uniorgasmit ovat eri juttu, kuten esim selkäydinvammaisten kokemat reidensilittelyorgasmit.

Vierailija
42/98 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos täällä saa mainostaa, niin minäkin kehun FunFactoryn tuotteita ja erityisesti LayaSpot-vibraattoria, jota on mukava ja ergonominen käyttää (istuu hyvin käteen) ja sitä on myös helppo käyttää yhdynnän aikana melkein kaikissa muissa asennoissa paitsi lähetyssaarnaajassa. Se on silikonipinnoitteensa ansiosta hygieeninen ja helppo puhdistaa ja on lisäksi vedenkestäväkin (tämä kannattaa varmistaa vielä paketista etten vaan puhu läpiä päähäni). Paras vibra mitä olen koskaan käyttänyt ja on ollut mulla käytössä nyt kymmenisen vuotta ja yhä vaan kestää ja kestää. Lisäksi niitä saa eri värisinä eikä sen ulkonäkö huuda seksilelua kilometrin päähän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/98 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketjun miesvänkääjille suosittelen lukemaan tutkimuksia aiheesta naisen orgasmi, klitoris tai vaginaalinen. Itse asiassa minä ei-pelkällä-panolla-saava kuulun enemmistöön, en vähemmistöön.

Ja totta, surullisen moni nainen feikkaa ja jopa sanoo saaneensa, kun mies kysyy.

Vierailija
44/98 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun nainen kyllä saa, mutta vaatii vauhdikasta panemista ja liian pitkään että itse kestäisin sitä rynkytystä riittävän kauan. Siksi pitkähkö esityö päälle ja oikea ajoitus niin silloin irtoo molemmille yhtä aikaa.

Vierailija
45/98 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla, jotka luulevat saavansa vaginaorkun ilman klitoriksen stimulointia, on vaginan ja klitoriksen välimatka pieni (max 2,5 cm). Tällöin penis hinkkaa klitorista miltei tahtomattaan monessa asennossa. Jos taas väli on suuri, tarvitaan stimulaatiota erikseen. Googlettakaa.

Vierailija
46/98 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisilla, jotka luulevat saavansa vaginaorkun ilman klitoriksen stimulointia, on vaginan ja klitoriksen välimatka pieni (max 2,5 cm). Tällöin penis hinkkaa klitorista miltei tahtomattaan monessa asennossa. Jos taas väli on suuri, tarvitaan stimulaatiota erikseen. Googlettakaa.

Asian ytimessä!

Naisen orgasmi tulee klitoriksen stimulaatiosta, kun puhutaan ns genitaaliorgasmista. Uni- ym. on erikseen.

Joillain klitoris stimuloituu tarpeeksi pelkän yhdyntäliikkeen avulla. Klitoriskudostahan on myös ihon alla vaginan etuosan seinämissä. Kudoksen määrä ja näkyvän klitoriksen etäisyys vaginasta vaihtelee eri naisilla.

Joillain naisilla alatiesynnytys voi muuttaa anatomiaa niin, että pelkkä paneminen riittää.

Joillain todella kova kiihotus voi turvottaa kudoksia niin, että paneminen riittää.

Itse feikkasin nuorena aina yhdenillan jutuissa. Takuuvarmasti meni täydestä. Typerästi tein, nämä miehet ovat nyt harhakäsityksessä. En tee enää. Ja nyrpeitä naamoja jos näen , kun otan klitorisvibrani esille, loppuu homma siihen.

Vierailija
47/98 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se vaan valitettavasti on miehestä ja parin kemioista kiinni se homma. Kun sulla on kumppani, jota himoitset palavasti, kiihotut vaikka hänen tuoksustaan ja hymyilet aina hänen seurassaan, niin niitä orgasmeja vaan tulee yhdynnöissä ja vieläpä asennoissa, joista et ole ennen ollut edes lähellä laueta.

Tietenkin miehen kokemuksella ja varustuksellakin on oma osansa, mutta ei mitään verrattuna muuhun osaan kokonaisuutta.

Tuossa on se karu totuus, vasta asian itse kokenut ymmärtää 100% mitä tarkoitan.

Paskapuhetta. Olen suhteessa, jossa kipinät lensi ensikohtaamisella. Olemme keski-ikäisiä ihmisiä, ei mitään kokemattomia teinejä. Tällaista kemiaa en ole koskaan kokenut. Olemme hulluina toisiimme, ei pysty pitään käsiä irti toisesta, pieninkin kosketus sytyttää. Oikeasti, hipaisu ja olen kuuma ja märkä. Ei tällaista ole ollut koskaan, en olisi uskonut todeksi. Julkisella paikalla täytyy yrittää olla asiallisesti, mutta kun katse kohtaa, niin huh huh. Päivät menee molemmilla ajatellessa seksiä toisen kanssa, muistellessa eilistä ja odottaen tämän päiväistä. Olemme molemmat melkein shokissa, että voiko tällaista olla olemassa! Taivaallista seksiä on tuntikausia joka päivä. Aivan käsittämätöntä ja ainutlaatuista. Himoitsemme toisiamme aivan järkyttävästi. Ja saanko emätinorgasmeja? EN, koska en niihin kykene. Muuten olen aivan taivaassa. Kun minulla ei vain pildessä ole semmoisia hermoja tai kohtaa, jota stimuloimalla saan. Klitoris ja pitkä ja voimakas stimulaatio --> orkku.

No ei tietenkään voi kiistää, varmasti tällaisiakin on. Mutta kyllä aika vähemmistössä olet. Tästä ketjusta saa vääristyneen kuvan, että yhdyntäorgasmi ilman käsiä/välineitä olisi jokin harvinaisuus. Ei muuten ole.

Oletko muuten koskaan saanut unissaan orgasmia?

M39

Oletko perehtynyt tutkimuksiin vai puhutko omista kokemuksista? Jännä, kun kyselyissä naiset ilmoittavat todella harvoin saavansa pelkästään panemalla, mutta miehillä on toinen käsitys.

En keksi muuta selitystä kuin sen, että naiset feikkaa. Monet naispuolisista ystävistäni kertovat, että usein feikkaavat näin, koska kokevat, että ovat näin tosinaisia.

Uniorgasmit ovat eri juttu, kuten esim selkäydinvammaisten kokemat reidensilittelyorgasmit.

Miksi uniorgasmit on eri juttu? Miehillä ainakin se aiheuttaa ihan samanlaisen siemensyöksyn kuin aitokin ja se saa alkunsa äärimmäisestä mielen kiihottumisesta ilman mitään estoja. Minusta se on hyvä lähtökohta miettiä, paljonko oikeasti korvien väli vaikuttaa orgasmiin.

En minäkään ole todellakaan herkkä esim. terskastani, mutta se kenen kanssa touhuan, vaikuttaa todella paljon kuinka nopeasti laukean, oli hänellä millainen tussu tai tekniikka tahansa. Tilanteen kiihottavuus ja luonnollinen jatkuvuus ei anna aikaa ajatuksen karata mihinkään. Esimerkiksi jokin keskeytys voi kadottaa tunnon, kun taas läheisyys ja läsnäolo tehdä parhaimmillaan kaksi ihan perättäistä siemensyöksyä.

En kiistä tutkimusta, mutta siinä on lähtökohtaisesti yksi ongelma. Suurin osa vastaajista on pitkässä parisuhteessa ja jos siinä on esim. tyydyttämätöntä seksiä, niin tällainen nainen ei ole edes saanut mahdollisuutta nauttia yhdyntäorgasmista. Toisaalta sama huonon seksin ongelma voi tulla hyvin monenkin kumppanin kokemuksella, jos aina metsästelee baarista pilkun aikaan itselleen yöseuran. Siksi tutkimustiedosta pitäsi olla eriteltävissä ne, joilla on ollut elämässään esim. 5-10 parisuhdetta, jolloin saataisiin tietoa eri kumppaneiden vaikutuksesta. Uskon vakaasti, että prosentit painuisi reippaasti yli 50%.

M39

Vierailija
48/98 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saa minäkään, eipä tuo nyt naisilla ole vierasta. Enkä oikein edes tykkää klitorishieronnalla tapahtuvasta orgasmista, jos penis on sisällä. On vain orgasmina huono.

Vierailija
49/98 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla olis paksu, suonikas ja kova kyrmyniskakyrpä. Myös kestävyyttä on....

Vierailija
50/98 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ohis, mutta jos joku osaa suositella voimakasvärinäistä isolla ympärysmitalla niin kiinnostaa!

Fun factory: big boss

Kiitos, mutta siis penisrenkaasta oli puhe tuossa ohiksessani.

Vierailija
51/98 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dgh kirjoitti:

Penisrengas tärinällä on molemmille kiva, mutta meillä ei toimi kunnolla koska värinä on liian heikko.

Niitä leluja pitää vaan kokeilla tarpeeksi montaa, että itselle parhaiten sopivat löytyvät.

Meille on löytynyt :)

Dgh mikä merkki ja malli on voimakasvärinäinen? Läheskään kaikki seksilelut ei minulle tuota toivottua tulosta

Vierailija
52/98 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kavereiltani kuullut, että orgasmeja on alkanut tulla pelkästä panemisesta ja helpommin synnyttämisen jälkeen. Onkohan yleistäkin? Itsellä ei lapsia, ei myöskään emätinorgasmeja.

Vierailija
53/98 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen testaamaan, että hoidatte sut orgasmin partaalle nuolemalla/hieromasauvalla ja sitten kun tuntuu että olet todella lähellä, alatte yhdynnän. Voi olla että sulta aukeaa jokin lukko, kun tuo onnistuu ja seuraavilla kerroilla voitte aloittaa yhdynnän aina vain aiemmin ja aiemmin.

Vierailija
54/98 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Dgh kirjoitti:

Penisrengas tärinällä on molemmille kiva, mutta meillä ei toimi kunnolla koska värinä on liian heikko.

Niitä leluja pitää vaan kokeilla tarpeeksi montaa, että itselle parhaiten sopivat löytyvät.

Dgh mikä merkki ja malli on voimakasvärinäinen? Läheskään kaikki seksilelut ei minulle tuota toivottua tulosta

En viitsi tässä mainostaa ettei tule jurputtamista, väittävät vielä kauppiaaksi...

Vierailija
55/98 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään saanut yhdynnässä, kunnes rakastuin mieheen, jolla on todella iso... Tätä asiaa on ikävä kyllä mahdotonta muuten selittää.

En minä toimi/ajattele eri tavoin. Hän ei tee mitään eri tavalla kuin muutkaan, itse asiassa vähemmän esileikkiäkin, mutta tosi iso muna tuntuu käsittämättömän hyvältä ja orgasmeja satelee monta per yhdyntä.

Näin on kuulemma ollut aiempienkin naistensa kanssa... Ja olin ennen aina sitä mieltä ettei koolla ole väliä.

Vierailija
56/98 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä en ole saanut ketään naista laukeamaan pelkällä panemisella, mutta en ole sitä olettanutkaan. Useimmille olen kyllä saanut annettua hyvät orgasmit nuolemalla, käsin hyväilemällä tai panon aikana sormet klitoriksella. Joten loppu hyvin, kaikki hyvin. ;)

-M42

Vierailija
57/98 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dgh kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Dgh kirjoitti:

En viitsi tässä mainostaa ettei tule jurputtamista, väittävät vielä kauppiaaksi...

Please kerro!

Ei haukku haavaa tee. Eihän sun tarvitse laittaa linkkiä kauppaan, merkki ja malli vain.

Tämä voisi tuoda monelle parille tyydytystä kun nainen laukeaa yhdynnän aikana.

Vierailija
58/98 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla olis paksu, suonikas ja kova kyrmyniskakyrpä. Myös kestävyyttä on....

Käytössä tällainen ja todennäköisesti paljon parempi päivittäin, kiitos vain. On vieläpä kiinni ihanassa miehessä.

Ymmärrätkö, että joillekin naisille laukeaminen yhdynnässä -vaatimus ilman klitorisstimulaatiota on sama kuin sinun käskettäisiin laueta vaikkapa r***kaamalla pelkkää kyrvän vartta menemällä lähellekään terskaa? Anatomisesti sama asia muuten, terska ja klitoris, tutkihan vähän biologian oppikirjoja.

Vierailija
59/98 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minäkään saanut yhdynnässä, kunnes rakastuin mieheen, jolla on todella iso... Tätä asiaa on ikävä kyllä mahdotonta muuten selittää.

En minä toimi/ajattele eri tavoin. Hän ei tee mitään eri tavalla kuin muutkaan, itse asiassa vähemmän esileikkiäkin, mutta tosi iso muna tuntuu käsittämättömän hyvältä ja orgasmeja satelee monta per yhdyntä.

Näin on kuulemma ollut aiempienkin naistensa kanssa... Ja olin ennen aina sitä mieltä ettei koolla ole väliä.

On kokeiltu myös todella isot. Ei vaikutusta.

Vaihtuiko sinulla tuossa välissä lääkitys, saitko lapsen tms selittävä tekijä? Olitko onnistunut aiemmin saamaan emätinorgasmin itsetyydytyksessä tai muuten ilman klitorisstimulaatiota, joten tiesit, että hermotus ja anatomia sen mahdollistavat?

Vierailija
60/98 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suosittelen testaamaan, että hoidatte sut orgasmin partaalle nuolemalla/hieromasauvalla ja sitten kun tuntuu että olet todella lähellä, alatte yhdynnän. Voi olla että sulta aukeaa jokin lukko, kun tuo onnistuu ja seuraavilla kerroilla voitte aloittaa yhdynnän aina vain aiemmin ja aiemmin.

Miiten raivostuttavan huono ehdotus.

Jos minulla lopettaa voimakkaan klittastimulaation sekuntia, kahta ennen orgasmia, niin orgasmi jää todellakin tulematta. Ylipäänsä loppuvaiheessa pieninkin tauko jatkuvassa, samanlaisessa, samalla voimakkuudella tehdyssä stimulaatiossa ja saan "aloittaa alusta". Itkisin turhautumisesta tuossa tilanteessa.

Tietysti onnea vain kaikille, jotka saavat helposti / yhdynnässä / joille tuo vinkki toimii.

Yhdyntä sinänsä on nautinnollista ja muutenkin ihanaa. Minulla se ei vain liity orgasmiin millään tavalla.

p.s. Hieromasauvasta ei ole minulle (eikä ap:llekaan) mitään hyötyä, en tule sillä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yksi