Montako tuntia olette liikkuneet tälle viikolle?
Itse olen liikkunut tälle viikolle 4h 30min, tavoite vähintään 7 tuntia viikossa. Minkä verran te harrastatte liikuntaa viikossa?
Kommentit (16)
5h30min suunnilleen ja ainakin saman verran on vielä tulossa ennen kuin viikko vaihtuu. Saan liikunnasta hyvän olon ja itsetunnon.
Jääkaapille ja takas. Varmaan kävellyt viikossa 1000 askelta.
Mitä liikuntaa tämän pitäisi olla? Punttisalia, juoksua tai tyyliin koiran kanssa kävelyä?
En yhtään. En edes yritä tällaisella helteellä.
Ajanut autolla varmaan sen 20 tuntia.
Nyt on kyllä huono viikko kysyä... Olen kuitenkin käynyt joka ilta auringon laskettua vajaan tunnin kävelylenkillä. Muuten aika vähäistä liikkuminen. Hiki pukkaa heti.
Toisaalta kun muutenkin hikoilee, niin kynnys hikoilla lisää on pienempi. Minulla ainakin.
Tunti päivässä reipasta liikuntaa on tavoite. Meillä on koira. Ollaan nytkin liikuttu mutta vähän iisimmin helle huomioiden.
Vaihtelee. Viime viikolla noin 40 tuntia, tällä viikolla 1,5. Keskimäärin ehkä 7.
Lasketaanko fyysinen työ; tavaroiden kantaminen, työntäminen, nostaminen, siirtely, kävely työpaikalla liikunnaksi? Hiki siinä kyllä tulee vaikka kylmässä työskenteleekin. Jos lasketaan, niin 20h taitaa mennä rikki, päälle vielä 2,5h pyöräilyä ja työmatkapyöräily.
2h uintia, 1,5h pyöräilyä, 1h ratsastusta. Plus hyötyliikunta.
Kaks tuntia salilla joka arkipäivä ja 9 kilsan kävely kotiin. Nämä helteet ei vaikuta muutenkun, etten pingo ihan normivauhdilla. Kiva vaan kun on kuluttavempia treenejä nyt. :)
Ei tuolla paskahelteessä viitsi liikkua. 30min lenkki riitti.
Työmatkat olen pyöräillyt, noin tunti yhteensä. Enempää ei pysty. Ihan nuijittu olo jo muutenkin. Harmittaa, helle rääkkää eikä pienintäkään halua lähteä liikkumaan.
Aika vähälle on liikunta jäänyt mutta sehän on muijan syy. Ihme pihtaamista.
Tunnin verran plus voimistelua matolla.